VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=87816
Strona 1 z 1

Autor:  tombar16 [ Wto 23 Lip, 2013 ]
Temat postu:  [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

Witam. Po swapie z RP na ABF golf strasznie dużo pali... Z modów tylko kolektor 4-2-1, cały wydech 55mm, tłumik środkowy, końcowy przelot Sebring. Dolot tani stożek+rura kwasowa+kolanko 76mm. Co może być? Na próbę zakryłem pół filtra stożkowego żeby zobaczyć czy coś się zmieni, ale nadal to samo... Mogły się mapy wtryskowe rozjechać?

Autor:  mk1turbo [ Wto 23 Lip, 2013 ]
Temat postu:  Re: [ABF mk2] Dużo pali, dławi się po swapie

kolego przyczyn morze być dużo np sonda czujnik temperatury regulator ciśnienia i td warto by było zrobić złącze diagnostyczne żeby wpiąć pod kompa wtedy można by parametry posprawdzać

Autor:  tombar16 [ Śro 24 Lip, 2013 ]
Temat postu:  Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

Zrobiłem obd2, na kompie nic nie pokazuje(tylko po swapie nałapał błędów). czujnik ciśnienia wymieniony na nowy, termostat dzisiaj wymieniam. Założyłem ori puszkę i mniej się dławi, nie wiem jak ze spalaniem.

Autor:  mk1turbo [ Śro 24 Lip, 2013 ]
Temat postu:  Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

to ciekawe powinien bez problemu chodzić na stożku a zobacz wartości czujnika temperatury i zobacz styki na kostce ta przy rozruszniku skrecana czasem się jakiś pin cofnie

Autor:  tombar16 [ Pią 26 Lip, 2013 ]
Temat postu:  Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

Wymieniłem ten czujniczek płynu, styki sprawdzone. Niby wszystko ok...

Autor:  tombar16 [ Pią 30 Sie, 2013 ]
Temat postu:  Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

Chyba usterka odkryta. A właściwie składały się na to kilka czynników. Sprawdziłem map-sensor który jest wbudowany w ECU okazało sie że ma cały czas ten sam sygnał, albo brak czyli nie działa. Kupiłem drugi uszkodzony komputer, przelutowałem map-sensor i jest lepiej. Nie dławi się, można trzymać równo gaz i nie szarpie. Ale nadal pali ponad 20 litrów. Została mi tylko sonda lambda.
Nadal śmierdzi benzyną, przy rozgrzanym silniku. Delikatnie faluje, między 900 a 100 obrotów na ciepłym silniku.
Czy odłączenie lambdy pomoże? Będzie palić mniej na rozgrzanym?

Autor:  mk1turbo [ Pią 30 Sie, 2013 ]
Temat postu:  Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

raczej odpięcie sądy nie pomoże tu może wyć też wina w sterowniku trzeba by sprawdzić mape paliwa mogłeś kupić dobrego kompa i było by wiadomo a tak taki swap z 2 na jeden to potem może się różnie zachowywać

Autor:  rikuelle [ Nie 08 Wrz, 2013 ]
Temat postu:  Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

w abf-ie były przepływomierze? jeśli tak to może być jego wina.

Autor:  maxgt [ Sob 14 Wrz, 2013 ]
Temat postu:  Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF

w abfie nie ma sondy;
odpięcie sony pomoże, możesz tak jeździć,powinien wtedy w okolicach 12 litrów palić, mi tyle palił jak sprawdzałem co i jak; zobacz czy sonda oscyluje, zwykłym miernikiem możesz to sprawdzić, jeżeli tak zobacz czy jest dobrze podpięta czy sygnał idzie na sygnał a masa na masę,sygnał to 20 pin w ecu

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/