VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=87816 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | tombar16 [ Wto 23 Lip, 2013 ] |
Temat postu: | [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
Witam. Po swapie z RP na ABF golf strasznie dużo pali... Z modów tylko kolektor 4-2-1, cały wydech 55mm, tłumik środkowy, końcowy przelot Sebring. Dolot tani stożek+rura kwasowa+kolanko 76mm. Co może być? Na próbę zakryłem pół filtra stożkowego żeby zobaczyć czy coś się zmieni, ale nadal to samo... Mogły się mapy wtryskowe rozjechać? |
Autor: | mk1turbo [ Wto 23 Lip, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [ABF mk2] Dużo pali, dławi się po swapie |
kolego przyczyn morze być dużo np sonda czujnik temperatury regulator ciśnienia i td warto by było zrobić złącze diagnostyczne żeby wpiąć pod kompa wtedy można by parametry posprawdzać |
Autor: | tombar16 [ Śro 24 Lip, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
Zrobiłem obd2, na kompie nic nie pokazuje(tylko po swapie nałapał błędów). czujnik ciśnienia wymieniony na nowy, termostat dzisiaj wymieniam. Założyłem ori puszkę i mniej się dławi, nie wiem jak ze spalaniem. |
Autor: | mk1turbo [ Śro 24 Lip, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
to ciekawe powinien bez problemu chodzić na stożku a zobacz wartości czujnika temperatury i zobacz styki na kostce ta przy rozruszniku skrecana czasem się jakiś pin cofnie |
Autor: | tombar16 [ Pią 26 Lip, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
Wymieniłem ten czujniczek płynu, styki sprawdzone. Niby wszystko ok... |
Autor: | tombar16 [ Pią 30 Sie, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
Chyba usterka odkryta. A właściwie składały się na to kilka czynników. Sprawdziłem map-sensor który jest wbudowany w ECU okazało sie że ma cały czas ten sam sygnał, albo brak czyli nie działa. Kupiłem drugi uszkodzony komputer, przelutowałem map-sensor i jest lepiej. Nie dławi się, można trzymać równo gaz i nie szarpie. Ale nadal pali ponad 20 litrów. Została mi tylko sonda lambda. Nadal śmierdzi benzyną, przy rozgrzanym silniku. Delikatnie faluje, między 900 a 100 obrotów na ciepłym silniku. Czy odłączenie lambdy pomoże? Będzie palić mniej na rozgrzanym? |
Autor: | mk1turbo [ Pią 30 Sie, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
raczej odpięcie sądy nie pomoże tu może wyć też wina w sterowniku trzeba by sprawdzić mape paliwa mogłeś kupić dobrego kompa i było by wiadomo a tak taki swap z 2 na jeden to potem może się różnie zachowywać |
Autor: | rikuelle [ Nie 08 Wrz, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
w abf-ie były przepływomierze? jeśli tak to może być jego wina. |
Autor: | maxgt [ Sob 14 Wrz, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] Dużo pali, dławi się po swapie 2.0 16V ABF |
w abfie nie ma sondy; odpięcie sony pomoże, możesz tak jeździć,powinien wtedy w okolicach 12 litrów palić, mi tyle palił jak sprawdzałem co i jak; zobacz czy sonda oscyluje, zwykłym miernikiem możesz to sprawdzić, jeżeli tak zobacz czy jest dobrze podpięta czy sygnał idzie na sygnał a masa na masę,sygnał to 20 pin w ecu |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |