VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk1] swap na g40 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=82980 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Absinth [ Nie 03 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | [golf mk1] swap na g40 |
Hej ktoś wie jak najlepiej wmontować g40 do mk1 pozdr. prosze zapoznac sie z regulaminem i UZYWAĆ PRZEDROSTKÓW ![]() turpik |
Autor: | kerst [ Nie 03 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
tzn dokladniej ocb ? o sam swap silnika czy elektryke ? |
Autor: | Absinth [ Nie 03 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
wszystko po kolei, ogarnolem cala bude, teraz stoje nie wiem czym sie sugerować czy ustawic silnik pod półosie i później strugać mocowanie?? jakoś kompletnie zawisłem w tym temacie elektryka no tez jest kiepsko na pewno cała z G. tzn. tak mi sie wydaje. ![]() |
Autor: | sundecade [ Nie 03 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
napisz jeszcze jaki był motor w mk1 - będzie prosciej coś doradzić |
Autor: | Absinth [ Nie 03 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
w papierach mam wbite 1,1 łapa sinikla jest z tyłu. coś jest namieszane bo rok 75'' szeroka lampa a na budzie znalazłem nalepke z opisem ze to jest GTI |
Autor: | kerst [ Nie 03 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
no to jesli masz 1.1 i lapy z tylu to silnik bez problemu powiesisz tak samo na lapach z 1.3 PY a elektryke to niestety ale musisz miec kpl silnika i obawiam sie ze wewnatrz tez bedziesz musial cos podzialac napewno ze skrzyna bezpiecznikow bo polo ma stary typ a golf juz chyba ma nowy typ bezpiecznikow ![]() |
Autor: | Absinth [ Nie 03 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
no jak g40 wisi na łapie od przodu tej ktora trzyma kompresor i poduszke. U mnie mocowanie silnika jest z tyłu na wysokości kielicha.no to chyba musze dorobic łape z przodu prawda. |
Autor: | kerst [ Pon 04 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
dokladnie tak to w polo lapa jest przed silnikiem a w mk1 widze jest na rowno badz z tylu trzeba bedzie przerobic podluznice na miejsce pod poduszke z polo |
Autor: | Absinth [ Pon 04 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
ktoś mi podpowiedział zebym dorobił element podobny jak w polo czyli w podłuznicy jest zakotfiona poducha a na niej oparta łapa. ale to jakoś zagmatwane. chyba lepiej było by wstawić ori. mocowanie przednie od golfa. a porzeźbić w łapie silnika tej z kompresorem i jakoś to powiesić. Sorki jesli treści są mało zrozumiałe niewiele mam wspólnego z mechaniką. Mam jakąś koncepcje na to ale dobrze było by sie załapać na gotowizne ktoś kto przez to przeszedł . ![]() |
Autor: | Absinth [ Pon 04 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
a tak z innej beczki mam listwe z wtryskami od polo 1,3 75 kucykow ale cała listwa jest metalowa taka odlewana i nie posiada tego korytka na przewody od wtryskow co to za listwa ? ona jest bardziej wydajna od tej ori z G. pozatym chciałęm zmienić kołka napedowe alternator kompresor walek zeby kreciło sie na tym pasku z wieloklinem od czego to dopasować ![]() |
Autor: | kerst [ Pon 04 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
latwiej bedzie zrobic tak jak w pola poduszke bo w tej lapie przechodzi pasek napedu alternatora i g. Co do listy to jak masz cala alu to z wczesnego 1.3nz 55km wtryski i reg cis paliwa do smieci zaloz z g40 wtryski tam i 3b reg cis paliwa z g40 a ta rynienka na przewody jest odpinana z listwy mozna jak przelozyc. Nie wiem do konca ocb z tym walkiem napedzianiem |
Autor: | viper1982 [ Pon 04 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
najlepiej wyciąć mocowanie silnika z polo i wspawać do mk1, montowałem jakieś 4lata temu g40 do mk1, jedną półoś musiałem dorobić bo nie pasowała reszta to nie problem |
Autor: | kerst [ Pon 04 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: mk1 g40 |
a co do napedu alternator g wal to albo zakladasz kolo na wal i alternator z lupo 1.0 a na g dorabisz ew kupic kolo na g albo gotowy zestaw z de za 550-600zl |
Autor: | PrzemoE46 [ Pon 25 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap na g40 |
A jak rozwiązać problem skrzyni biegów?? W golfie była 4rka a g40 ma 5biegów. Na 5 nie starczy miejsca albo 1 i 2 będą lipnie wchodzić. Ma ktoś gotowy przepis? |
Autor: | viper1982 [ Pon 25 Lut, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap na g40 |
podcina się lewarek pod autem jakieś 0.5cm żeby dalej się przesuwał w stronę 5-tego biegu |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |