Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] Okrojony układ chłodzenia KR + digi
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Sty, 2010
Posty: 246
Skąd: vag-skierniewice.pl
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A1 1983
W najbliższym czasie czeka mnie wrzucenie KR (digi I) do MK1.
W związku z tym mam kilka wątpliwości dotyczących układu chłodzenia.

Z uwagi na lekki porządek pod maską (wywalona nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy) układ chłodzenia ma wyglądać tak:
Image
Wywalona rurka, zbędne węże, chodniczka oleju spięta bezpośrednio z króćcem pompy.

1.Będzie to działać w takiej konfiguracji?
Czy mogą być jakieś problemy z chłodzeniem?

2.Co zrobić z króćcem znaczonym na czerwono?
Tam powinien być niebieski czujnik temp. Można zaślepić to wyjście, a sam czujnik umieścić w innym miejscu?

Tak wygląda układ oryginalny:
Image



_________________
Jetta A1 Inarisilber 16v
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] Okrojony układ chłodzenia KR + digi
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Paź, 2009
Posty: 341
Gadu-Gadu: 6912146
Auto: Dare Vento
Z tego króćca załóż przewód i podłącz go do wyjścia z tej metalowej rurki gdzie oryginalnie z niej idzie do nagrzewnicy .



_________________
http://daregarage.pl/
Offline
 Profil    6912146
 
 Temat postu: Re: [all vw] Okrojony układ chłodzenia KR + digi
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Sty, 2010
Posty: 246
Skąd: vag-skierniewice.pl
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A1 1983
vezet22
Tak jak pisałem rurki nie będzie.
Najprawdopodobniej zepnę króciec z chłodniczką i potem do pompy dla zachowania obiegu wody.



_________________
Jetta A1 Inarisilber 16v
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] Okrojony układ chłodzenia KR + digi
PostWysłany: Pon 04 Mar, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 31 Sty, 2012
Posty: 26
Gadu-Gadu: 12919594
Auto: toledo 1l
Jak pozbędziesz się małego obiegu cieczy, czyli idącego przez nagrzewnicę to nic sie nie stanie, po prostu termostat wczesniej będzie się otwierał. Wydaje mi się żę możesz zaślepić wyjście w głowicy do krocca zaznaczonego na czerwono, a czujnik dać do króćca tego co przykręcasz od przodu głowicy.


Offline
 Profil    12919594
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe