Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [vento] Problem z odpalaniem 2.0 8V 2E
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 10 Cze, 2005
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Vento 2.0 GT silnik 2E (1994r)
Problem z odpalaniem silnika rano na zimno i na ciepłym silniku efekt jest taki jak by był akumulator rozładowany ledwo ledwo kręci napisze może co już zrobiłem żeby nie dublować.
(efekt jest taki że rozrusznik prawie zatrzymuje się w miejscu.) nawet na ciepłym silniku po przejechaniu 20-30 kilometrów próba zgaszenia silnika i uruchomienia go zaraz po wyłączeniu jest taki sam kontrolki przygasają rozrusznik ledwo się rusza. (czasem ale już w tej chwili bardzo rzadko zdarza się że odpali normalnie bez zadnego problemu zakręci tak jak powinien.

1. wymiana akumulatora na nówkę (mój stary działa u kolegi bez problemu) - bez efektu
2. wymiana klem na przewodach i czyszczenie połączeń akumulator-rozrusznik - bez efektu
3. wymiana przewodów zasilających od akumulatora do rozrusznika - bez efektu
4. dołożenie dodatkowej grubej masy z akumulatora do silnika - bez efektu
5. wymiana tulei (łożyska) w obudowie skrzyni biegów - bez efektu
6. wymiana całego rozrusznika razem z elektromagnesem na nowy (nie regenerowany) - bez efektu
7. zmiana wyprzedzenia zapłonu +/- 3 stopnie w celu wyeliminowania za wczesnego zapłonu i kopania do tyłu - bez efektu
8. zmiana oleju na pół syntetyk - bez efektu
9. wymiana stycznika stacyjki i dołożenie przekaźnika na rozruch żeby nowa stacja sie nie wypalała - bez efektu
10. odpalanie na wysprzęglonej skrzyni biegów też nic nie daje więc to nie skrzynia stawia taki opór
11. silnik po uruchomieniu pracuje normalnie bez utraty mocy , wzrostu tęperatury pracy czy zwiększonego zużycia paliwa co mogło by sugerować jakieś nie normalne opory w pracy silnika


Po tym wszystkim powinien kręcić jak szalony a tu nic :( tak jak było tak jest ledwo kręci :(
nawet gdy rano przyniosę i podłącze akumulator który był ładowany przez całą noc i jest naładowany do pełna rozrusznik dalej ledwo kręci jak by mu coś straszny opór stawiało (efekt jak by aku było nie naładowane)
Przy próbie rozruch napięcie spada do około 9-10v wiec nie jest źle a i tak ledwo kręci co zauważyłem ciekawego to to że przy takim odpalaniu gdy ledwo kręci jak silnik załapie choć by jeden zapłon na którymś z cylindrów ale nie odpali , następna próba odpalania idzie mu zdecydowanie lżej jak by znikał tak wielki opór.

Nie mam już pomysłów na ten problem może Wam coś wpadnie do głowy po za tym żeby Ventke na złom oddać :D

Proszę zapoznać się z regulaminem i używać przedrostków !
Kuman


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [vento] Problem z odpalaniem 2.0 8V 2E
PostWysłany: Nie 27 Sty, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
przypadek ciekawy a jak mu dasz na rozrusznik prosto napięcie w ten kabel na wsuwkę od stacyjki jak kreci może być padnieta uszczelka pod głowicom i zbiera się płyn na tłoku i nie umi tego sprężyć lub leje wtrysk i jest paliwo na tłoku przed odpaleniem odkręć świece i niech ci ktoś pokręci czy nie będzie pryskać z któregoś cylidra i co to jest płyn czy paliwo a rozrusznik dałeś taki sam model jak stary był zęby liczyłeś i odsadzenie ma te same miałem taki przypadek kiedyś że rozrusznik jak się dokręciło ciężko kręcił a popuściłem śruby o obrót i kręci jak głupi też to zprawdz i daj znać


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [vento] Problem z odpalaniem 2.0 8V 2E
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 10 Cze, 2005
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Vento 2.0 GT silnik 2E (1994r)
mk1turbo napisał(a):
przypadek ciekawy a jak mu dasz na rozrusznik prosto napięcie w ten kabel na wsuwkę od stacyjki jak kreci może być padnieta uszczelka pod głowicom i zbiera się płyn na tłoku i nie umi tego sprężyć lub leje wtrysk i jest paliwo na tłoku przed odpaleniem odkręć świece i niech ci ktoś pokręci czy nie będzie pryskać z któregoś cylidra i co to jest płyn czy paliwo a rozrusznik dałeś taki sam model jak stary był zęby liczyłeś i odsadzenie ma te same miałem taki przypadek kiedyś że rozrusznik jak się dokręciło ciężko kręcił a popuściłem śruby o obrót i kręci jak głupi też to zprawdz i daj znać


1. jak mu podaje bezpośrednio napięcie na styk efekt jest taki sam ledwo kręci.
2. płynu ani oleju nie ubywa z silnika więc raczej uszczelka odpada ( oleju ani benzyny w płynie chłodniczym też nie ma)
3. gdyby wtrysk lał paliwo to po odpaleniu jeden z cylindrów by nie pracował albo pracował kulawo (no chyba że się mylę) a on jak odpali to chodzi równiutko jak pszczółka .
4. rozrusznik kupiony w serwisie WV (w akcie desperacji) dopasowany katalogowo po symbolu silnika i dokładnie taki sam jak miałem oryginalnie , z resztą wczoraj wsadziłem sprawny z golfa 1.8 a kolega zamontował mój zgadnijcie jaki efekt :) on rano odpalił bez problemu a ja wcale :D

Ok dziękuję bardzo za odpowiedz i na pewno sprawdzę te 3 opcje
1. Lanie wtrysku (choć wydaje mi się mało prawdopodobne ale zawsze jakiś punkt którego nie sprawdziłem)
2. wykręce świeczki i pokręce rozrusznikiem zobaczymy jaki bedzie efekt i czy coś wyleci
3. sprawdzę też teorie z popuszczeniem delikatnie śrub (kurde nie wpadłem na to że faktycznie od cholery gimnastyki było żeby załapać śrubę od rozrusznika tam gdzie jest mocowanie poduszki może faktycznie tam jest coś przekoszone )

Kurde człowiek całe życie się uczy i głupi umiera :) jeszcze raz dziękuje za podpowiedzi :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [vento] Problem z odpalaniem 2.0 8V 2E
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
daj znać jak do czegoś dojdziesz zobacz jak będziesz miał rozrusznik od krecony jak się koło zamachowe kręci wkrętak i naprzód morze wieniec się coś kantnoł lub koło zamachowe luzne ale raczej by klupało ale warto sprawdzić


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [vento] Problem z odpalaniem 2.0 8V 2E
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2013 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 28 Mar, 2010
Posty: 167
Skąd: Nowy Sącz
Gadu-Gadu: 9167300
Auto: Golf 2/4
a moze czujnike temp??



_________________
Wlodi
Offline
 Profil    9167300
 
 Temat postu: Re: [vento] Problem z odpalaniem 2.0 8V 2E
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego wlodi co ma czujnik temperatury do opornego kręcenia rozrusznika


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [vento] Problem z odpalaniem 2.0 8V 2E
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
mialem podobnie ale w 1.8 w mk3 na monowtryku podmienilem kompa niby co ma komp do opornego krecenia ale pomoglo.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe