Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
PostWysłany: Nie 20 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Witam Wszystkich!!! Od niedawna chodzi mi po głowie pomysł założenia gazników z motocykla do swego silnika i szukam jakiegokolwiek info na ten temat jeżeli ktoś moze mi pomóc to bede dozgonnie wdzieczny :pub: .Pozdr Globus


Ostatnio edytowany przez Globus, Nie 20 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
Globus, Dołączam sie do pytania bo rowniez myslalem nad tym rozwiazaniem ale narazie nic na ten temat nie znalazlem.



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Sty, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
pomysl o pojemnosci.......... kr ma 1.8 a motor 1.3 max.......... jezeli chodzi ci o sprotowe gazniki ............ ludzie zakaldaja takie gazniki do mniejszych pojeknsoci .a tak raczej nie am sensu kup webera 45 i po sprawie :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Sty, 2008 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lis, 2004
Posty: 2617
Skąd: Połajewo/Poznań
Gadu-Gadu: 8205732
Auto: mk1 GTI & passat b5 VR5
wszystko super ale jak dasz ganzik na akzdy cylinder czyli 4ery gazniki, jedzi w DE kilka takich aut na keihena gaznikach...
ale napewno spory problem jest to spiac razem iw regulowac jakos sensownie, ale napewno jest to do zroebienia


Offline
 Profil    8205732
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 28 Kwi, 2007
Posty: 49
sluchajcie odnosnie gaznikow z motocykla to jest troche cyrku ale spoko wykonalne i tansze od weberow :P

wiec tak zacznijmy od tego ze powinno byc to wszystko obliczone pod silnik :D wartosc przekroju przepustnicy dysz paliwa oraz rurek emulsyjnych jezeli takowe beda wystepowac

chrakterystyka gaznikow motocyklowych jest przygotowana na wysokie obroty dlatego maja one stosunkowo duza powiezchnie gardzieli (wiadomo mniejsza gardziel to lepiej wykozystujemy gaznik na niskich obrotach bo uzyskujemy wieksze podcinienie i odwrotnie dla duzej przepustnicy) wiec z tym nie powinno byc problemu

dysze nie sa zadnym problemem poniewaz na przykladzie gaznikow z hondy to do pojemnosi 1100cm3 sa dysze okolo 92 a w serwisie powiedzieli ze moga miec do 160 dysze wiec z tym naprawde spoko (nie przejmuj sie ze masz 1,8 pojemnosc rosnie miejwiecej podwujnie w stosunku do dyszy) wiez z tym nie powinno byc problemu

tylko problemy sa z regulacja ale to w serwisach motocylkowych wraz z synchronizacja nie powinno przekroczyc 100 zl tylko najpierw trzeba sie ugadac czy sie podejma takowego zadania :D u mnie sie zgodzili :P

problem jest taki ze gazniki te sa zasilane ze zbionika odpadowo wiec nie mozna dac im cisnienia z pompy :D(szczegulnie od kr ) wiec ja to wymyslilem aby zrobic zbiornik wyrownawszy pod maska z przelewem

wiec podsumowujac jest to wykonalne kosztem mniejszym od weberow solexow czy dellorto tylko zabawy jest wiecej i to sporo

koszta :
gaznik - 150 do 300 juz kupisz jakis odpowiedni
kolektorek jakis nie za dlugi flansze mozna ze starego wzias koszt nieznany
dysze u mnie w serwisie kosztowaly 14-18 zl sztuka zaden majatek :D
zalezy jak chcesz rozwiazac sprawe zasilania w powietrze to albo 4 male stozki fajny efekt :D albo jakis air box ale to wedle uznania
jakies pierdoly zawsze dojda

wiec na sam koniec mam do ciebie pytanie czy naprawde ci sie chce bo do kr to spoko podejda jakies weberki czy cos a koszty niewiele wieksze jak nie podobne przemysl jak co sluze pomoca :D

a ty kaka zrob golfa wpadnij do nas to ci wszystko opowiem :P


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
ten golf mial gazniki z motoru
Image
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 05 Lut, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Valhallen jakich gazników szukać najlepiej??? Powoli zaczynam zbierać "statki" :-D Pozdr


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 08 Lut, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Wrz, 2007
Posty: 289
Skąd: Świętokrzyskie [TSK]
ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm.



_________________
Moje Corrado 16V+
Polerowanie i konserwacja aut - Auto Detailing
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 08 Lut, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
qbejs napisał(a):
ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm.


Mam dwie głowice i jedna jest w trakcie portingu,co do wałków to sa dwa wydechy założone,wydech kwasiak , kolektor z ABFa w drodze także ITB byłoby jak najbardziej na miejscu ale zastanawiam sie jeszcze nad digi 1 ale narazie jest 80% na korzysć ITB.Pozdr


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 10 Lut, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Wrz, 2007
Posty: 289
Skąd: Świętokrzyskie [TSK]
Globus napisał(a):
qbejs napisał(a):
ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm.


Mam dwie głowice i jedna jest w trakcie portingu,co do wałków to sa dwa wydechy założone,wydech kwasiak , kolektor z ABFa w drodze także ITB byłoby jak najbardziej na miejscu ale zastanawiam sie jeszcze nad digi 1 ale narazie jest 80% na korzysć ITB.Pozdr


A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona.



_________________
Moje Corrado 16V+
Polerowanie i konserwacja aut - Auto Detailing
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 10 Lut, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
qbejs napisał(a):
A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona.


Dlaczego "ograniczając żywotność silnika o 50%"? A poza tym chyba nie uważasz że montaż turbiny nie zmniejsza żywotności?



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Lut, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
B_O_N_K napisał(a):
qbejs napisał(a):
A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona.


Dlaczego "ograniczając żywotność silnika o 50%"? A poza tym chyba nie uważasz że montaż turbiny nie zmniejsza żywotności?


No właśnie dlaczego???


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
W motocyklach są też gaźniki podcisnieniowe. W mojej hondzie (magna vf 750C) jest ich 4 sprzężone razem cięgnami i to wszystko przechodzi w 1 linke. tyle ze moj motocykl to V4 więc gaźniki ustawione tak: 88. Co do 4 w rzędzie to z GSXR 750 ?
tu jest link do forum gdzie można popytać http://forum.motocyklistow.pl/index.php?


  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Witam!!!Po wielu dniach zwatpienia wróciła wizja ITB i z pierwszym popołudniowym wiosennym słoncem kupiłem takie ustrojstwo Image srednice gardzieli 40mm a zasilanie bedzie kjetem Image
Image


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
nie lepsze rozwiazanie digifant w 16v z ostrymi walkami ? moc rzedu 200ps tez sie z tego da wykrzesac :)



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe