VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[all vw] Zakuwanie 1.8T
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=81304
Strona 1 z 2

Autor:  lakiernik [ Czw 13 Gru, 2012 ]
Temat postu:  [all vw] Zakuwanie 1.8T

Nosze sie z zamiarem zakucia mojego 1.8 T 210ps,czy jest ktokolwiek w stanie wymienic liste czesci jakie beda potrzebne do tego zabiegu?chodzi mi o wszystkie nawet najmniejsze detale,prosilbym rownierz o podawanie nazw producentow,gdyby ktos jeszcze mogl polecic sprawdzonych fachowcow,ktorzy ogarniaja temat to byloby super...nie wymagam tutaj zeby ktos za mnie wszystkiego poszukal bo dostep do google mam,ale chodzi mi o rzetelne opinie na temat...

Autor:  norbi [ Czw 13 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [All VW] Zakuwanie 18.T

wejdź na racingforum.pl, tam jest troszkę zakutych userów 1.8t ;)

Autor:  turpik [ Pią 14 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

jak chcesz kuc swoje 1.8t to mozna myslec juz o mocach grubo powyzej 300ps no ale bedziesz potrzebowal korby tloki nowe panewki pierscienie mocniejsze sruby/szpilki zeby to poskrecac zazwyczaj jak kupujesz zestaw tlokow/korb to w zestawie sa pierscienie sruby swoznie i zawleczki trzeba dokupic tylko panewki na korby. kilka dobrych firm to pauter, JE Pistons, wossner, eagle i jeszcze kilka by sie znalazlo. panewki to ACL race przychodzi mi na mysl odrazu moznaby wymienic tez i glowne na wale i dac wal do sprawdzenia. jak chcesz ruszyc dol silnika to gore tez by wypadalo zrobic bo inaczej mija sie to z celem

Autor:  lakiernik [ Sob 15 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

no tak skoro kucie to wiadomo,ze nie 300ps bo takie moce to spokojnie OE graty wytrzymuja,natomiast mysle,ze nie wiecej niz 450ps,gdyz auto bedzie z napedem na przod,wiec nie mialoby zadnego sensu robic jeszcze wieksza moc,rozmawialem juz wstepnie z GTO i zobaczymy,czekam na odp.byc moze zrobie go na 2l :-D

Autor:  mk1turbo [ Nie 16 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

rozwiercić zawsze można a taka moc na jednej ośce to sliki trzeba wsadzać bo ciężko to na asfalt przenieś 300 koni już na 3biegu lubi obracać zależy od wystrojenia momentu

Autor:  Kevin [ Nie 16 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

mk1turbo napisał(a):
rozwiercić zawsze można a taka moc na jednej ośce to sliki trzeba wsadzać bo ciężko to na asfalt przenieś 300 koni już na 3biegu lubi obracać zależy od wystrojenia momentu



rozwiercic?? tylko po co....

na seryjnych bebechach i tak lepiej nie ustawiac momentu powyzej 420NM
glowice trzeba zrobic praktycznie cala od nowa... najlepiej AGU AEB + wałki z wolnossaka
zajrzyj na www.re5pect.pl w czesci do 1.8t... niestety tutaj tłoki i korby wychodza normalnie... najdrozej wychodzi głowica i robota przy niej
no by było te 2 litry trzeba zanabyc wał z 2.0tfsi

Autor:  lakiernik [ Nie 16 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

Kevin
Orietujesz się co dokładnie trzeba zrobić z glowica?jakie graty potrzebne?silnik to już mniej wiecej wiem co i jak,ale z glowica niestety nie,za jakiekolwiek info,Tkanks

Autor:  kerst [ Nie 16 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

walki oraz glowica moze byc z wolnossacego 1.8 20v ADR glowica ta masz szerokie kanaly dorobic do tego dobry ssacy aby ladnie pasowal ;) zawsze moza dac wieksze zawory pomoga troche w napelanianiu i opruznianiu sie komory spalania, mozna zrobic stokera na 2.0 tak jak napisal Kevin zakladajac wal z 2.0tfsi wiadomo ze wieksza pojemnosc= wieksza moc :)

Autor:  Kevin [ Nie 16 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

lakiernik

kup głowice agu, no i praktycznie wszystko nowe... zawory prowadnice, popychacze sprezynki uszczelniacze + walki z wolnossaka i nowy napinacz łancuszka + łancuszek

doł wiadomo tłoki korby, panewki , wał tfsi, sruby arp, do tego rozrzad na porzadnym pasku rozrzadu gates racing i porzadne turbo... gt2871r lub gt30

Autor:  mk1turbo [ Pon 17 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

a do lepszego wystrojenia bym proponował koło z regulacią na wałka rozrządu a co do rozwiertu to lakiernik pisał że gto mu proponował a oni po prostu zakładają 2 lub 3 naw wymiar tłoka i majom większą pojemność np jak vr co majom pojemność 3litry a na wale z tfsi to na pewno by był duł solidniejszy ale to nie tani hleb

Autor:  turpik [ Pon 17 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

zrobienie glowicy od podstaw na dobrych garatach to juz mozna sobie golfa mk5 kupic ale wszystko sie da. odrazu zrobic porting wieksze zawory, sprezynki talezyki tytanowe, popychacze mozna zalozyc mechaniczne walki z wolnossacego nowe sruby/szpilki uszczelniacze prowadnice

Autor:  Kevin [ Pon 17 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

nie no bez przesady turpik... z 5-8tys w zaleznosci gdzie co znajdziesz i ile zrobisz sam

Autor:  turpik [ Pon 17 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

jakbys chcial wszystko na kompleksowo zrobic na wiekszych zaworach i mechanice to mysle to 10tys bedzie malo a doliczyc do tego zakucie motoru i wszystkie prace z tym zwiazane to juz sie zbiera ladna suma

Autor:  lakiernik [ Pon 17 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

turpik napisał(a):
jakbys chcial wszystko na kompleksowo zrobic na wiekszych zaworach i mechanice to mysle to 10tys bedzie malo a doliczyc do tego zakucie motoru i wszystkie prace z tym zwiazane to juz sie zbiera ladna suma

no niestety,troche to kosztuje,piszecie o walkach z wolnossacego silnika a dlaczego nie np Schrick,jaka roznica miedzy wolnossacymi a wlasnie Schrickem?

Autor:  turpik [ Pon 17 Gru, 2012 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Zakuwanie 1.8T

moze byc i schrick tylko walek z wolnossacego to tansza alternatywa bo nie ma co ukrywac schrick nie jest tani a walki z ADR mozna kupic za kilka stowek

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/