Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Nie 18 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
witam

Pytanie po obróbce głowicy [ful planowanie, zawory itd ] po złożeniu i po lekkim podgrzaniu silnika mam prawie 13 atm na garze

Czy nie za dużo ?


prosze zapoznać sie z regulaminem i UŻYWAĆ PRZEDROSTKÓW !!
turpik


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ABD 13 atm
PostWysłany: Nie 18 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
nie duzo, ok 14 byloby w miare ok



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Nie 18 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego to nie był remont całego silnika tylko góry jakbyś zrobił szlif i nowe tłoki i pierścienie to by była większa kompresja ale i tak jest dobrze takie minimum do benzyny to 8 bar


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pon 19 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
mk1turbo napisał(a):
kolego to nie był remont całego silnika tylko góry jakbyś zrobił szlif i nowe tłoki i pierścienie to by była większa kompresja ale i tak jest dobrze takie minimum do benzyny to 8 bar


tak to była obróbka tylko głowicy pytam bo katalogowa kompresja jest troszke mniejsza bodaj 9.2
Ciekawe ile na planowaniu mozna podniesc kompresje


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Pon 19 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
zalezy ile splanuje sie glowice ale zeby to zrownowazyc to daje sie grubsza uszczelke pod glowice


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Wto 20 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego można go trochę do prężyć jak się splanuje na maxsa firma co robią planowania i remonty głowic wiedzą jaki jest minimalny wymiar grubości głowicy bo nie można przesadzić bo zawory się spotkają z tłokami ale zawsze do odprężenia można dać grubszą uszczelkę lub gniazda zaworowe po głębić


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Wto 20 Mar, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
remekremek napisał(a):
Ciekawe ile na planowaniu mozna podniesc kompresje



nic..
W tych silnikach głowica jest płaska a tłoki są wklęsłe :-D



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Wto 20 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
marian napisał(a):
remekremek napisał(a):
Ciekawe ile na planowaniu mozna podniesc kompresje



nic..
W tych silnikach głowica jest płaska a tłoki są wklęsłe :-D



chyba nie zrozumialem ironi bo jaka ma być głowica i jakie maja byc tłoki?... ja w polo mialem abu doprezony do 16b



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Wto 20 Mar, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
komora spalania zamiast byc w głowicy (wiekszoś aut) jest w tłokach - czyli są tam specjalne wyżłobienia jak na foto:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 72860491e5

a głowica jest płaska czyli planując nie zwiększysz stopnia sprężania


foto:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b2fdd7ea58

czyli jak chcesz zwiekszyc kompresję w tym silniku to musisz zmienić tłoki



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Wto 20 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
to fakt że w tym motorze to więcej do pręży się tłokami a głowicom w okolicy 1 bara więcej


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Śro 21 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
to skad sie bierze katalogowo 9.2 a po planowaniu głowicy 13 ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Śro 21 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Sty, 2007
Posty: 19
Skąd: Piła
Gadu-Gadu: 6640378
Auto: Golf mk1 Cabrio 2.0
remekremek mylisz stopień sprężania z ciśnieniem sprężania.
Silnik ABD ma stopień sprężania 9,2:1 a ciśnienie sprężania wynosi nominalnie od 10 do 15 atm.


Offline
 Profil    6640378
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Śro 21 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
tak jak ci ewertas napisał


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Czw 22 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
ok dzieki


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm
PostWysłany: Sob 24 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 31 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: radzymin
dalszy ciag problemu

PO 1.05 aau jest w budzie 1.4 Abd z golfa

Problem ciezko zapala i szybko gasnie nie wkreca sie na wysokie
zdejme waz podcisnienia z wtrysku zapala elegancko po 1min gasnie i tez nie wchodzi na wysokie obr

I tak wtrysk od ABD komp został z AAU nr 030 906 926 A
zmieniałem wtrysk od AAU takie same objawy

Wczesniej robiona była uszczelka pod głowica i sama głowica z zaworami


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe