VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=73423 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | remekremek [ Nie 18 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
witam Pytanie po obróbce głowicy [ful planowanie, zawory itd ] po złożeniu i po lekkim podgrzaniu silnika mam prawie 13 atm na garze Czy nie za dużo ? prosze zapoznać sie z regulaminem i UŻYWAĆ PRZEDROSTKÓW ![]() turpik |
Autor: | Docenty [ Nie 18 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: ABD 13 atm |
nie duzo, ok 14 byloby w miare ok |
Autor: | mk1turbo [ Nie 18 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
kolego to nie był remont całego silnika tylko góry jakbyś zrobił szlif i nowe tłoki i pierścienie to by była większa kompresja ale i tak jest dobrze takie minimum do benzyny to 8 bar |
Autor: | remekremek [ Pon 19 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
mk1turbo napisał(a): kolego to nie był remont całego silnika tylko góry jakbyś zrobił szlif i nowe tłoki i pierścienie to by była większa kompresja ale i tak jest dobrze takie minimum do benzyny to 8 bar tak to była obróbka tylko głowicy pytam bo katalogowa kompresja jest troszke mniejsza bodaj 9.2 Ciekawe ile na planowaniu mozna podniesc kompresje |
Autor: | turpik [ Pon 19 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
zalezy ile splanuje sie glowice ale zeby to zrownowazyc to daje sie grubsza uszczelke pod glowice |
Autor: | mk1turbo [ Wto 20 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
kolego można go trochę do prężyć jak się splanuje na maxsa firma co robią planowania i remonty głowic wiedzą jaki jest minimalny wymiar grubości głowicy bo nie można przesadzić bo zawory się spotkają z tłokami ale zawsze do odprężenia można dać grubszą uszczelkę lub gniazda zaworowe po głębić |
Autor: | marian [ Wto 20 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
remekremek napisał(a): Ciekawe ile na planowaniu mozna podniesc kompresje nic.. W tych silnikach głowica jest płaska a tłoki są wklęsłe ![]() |
Autor: | Docenty [ Wto 20 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
marian napisał(a): remekremek napisał(a): Ciekawe ile na planowaniu mozna podniesc kompresje nic.. W tych silnikach głowica jest płaska a tłoki są wklęsłe ![]() chyba nie zrozumialem ironi bo jaka ma być głowica i jakie maja byc tłoki?... ja w polo mialem abu doprezony do 16b |
Autor: | marian [ Wto 20 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
komora spalania zamiast byc w głowicy (wiekszoś aut) jest w tłokach - czyli są tam specjalne wyżłobienia jak na foto: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 72860491e5 a głowica jest płaska czyli planując nie zwiększysz stopnia sprężania foto: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b2fdd7ea58 czyli jak chcesz zwiekszyc kompresję w tym silniku to musisz zmienić tłoki |
Autor: | mk1turbo [ Wto 20 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
to fakt że w tym motorze to więcej do pręży się tłokami a głowicom w okolicy 1 bara więcej |
Autor: | remekremek [ Śro 21 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
to skad sie bierze katalogowo 9.2 a po planowaniu głowicy 13 ? |
Autor: | ewertas [ Śro 21 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
remekremek mylisz stopień sprężania z ciśnieniem sprężania. Silnik ABD ma stopień sprężania 9,2:1 a ciśnienie sprężania wynosi nominalnie od 10 do 15 atm. |
Autor: | mk1turbo [ Śro 21 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
tak jak ci ewertas napisał |
Autor: | remekremek [ Czw 22 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
ok dzieki |
Autor: | remekremek [ Sob 24 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] silnik ABD po remoncie 13 atm |
dalszy ciag problemu PO 1.05 aau jest w budzie 1.4 Abd z golfa Problem ciezko zapala i szybko gasnie nie wkreca sie na wysokie zdejme waz podcisnienia z wtrysku zapala elegancko po 1min gasnie i tez nie wchodzi na wysokie obr I tak wtrysk od ABD komp został z AAU nr 030 906 926 A zmieniałem wtrysk od AAU takie same objawy Wczesniej robiona była uszczelka pod głowica i sama głowica z zaworami |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |