Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Śro 14 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 09 Maj, 2011
Posty: 11
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Witam.

Mam jette 1.6 PN benzyna bez gazu. Objawy są dziwne, jak silnik zimny wsiadam odpalam nic się nie dzieje, jadę zgaszę chce za kilka minut odpalić i tak jakby nie dopala na któryś gar ale jak odpala i przytrzymam chwilkę gaz to problem ustaje i wszystko jest ok.

Orientuje się ktoś może o co może chodzić?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Śro 14 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego posprawdzaj przewody z pod ciśnienia i podstawę gaznika a auto zawsze odpalasz na benzynie czy możesz też na lpg zapalić na tym i na tym ten sam objaw


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Czw 15 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 09 Maj, 2011
Posty: 11
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Nie mam LPG :) chyba nie doczytałeś. :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Czw 15 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
no fakt nie pomyliło mi się posprawdzaj to co ci pisałem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Czw 15 Mar, 2012 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3004
Skąd: Świdnica
Gadu-Gadu: 3239572
Skype: vwzone
Auto: Bora Sedan V6 oraz Bora Variant TDI ASZ+ Jetta mk II Coupe Bora Sedan TDi ATD
Czujnik temperatury cieczy, ten niebieski jest ok ? lub dwa to miałeś kiedykolwiek czyszczony gaźnik ? ten silnik jest specyficzny i jak gaźnik jest zawalony albo membrana uszkodzona to dzieją się różne cyrki...



_________________
Image
Offline
 Profil    3239572 vwzone
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Czw 15 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 09 Maj, 2011
Posty: 11
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Czujnik jest ok, a gaźnik wiem ze napewno przez ostatnie 2,5 roku nie był a wcześniej nie wiadomo


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Czw 15 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Ja też mam pytanie co do tego silnika

Strasznie dużo pali, beny około 9-10l/100, a lpg 12-13l/100 cykl mieszany

Mam ten silnik z automatyczną skrzynią, i przy przyśpieszaniu na benzynie od 50 do 60 km/h szarpie i się krztusi -gaz mocno wciśnięty, gdy puszczę i lekko będę dodawał to będzie przyśpieszał bez zarzutu.
Czy duże spalanie i to szarpanie można ze sobą powiązać ? Gaźnik Pierburg 2E


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Czw 15 Mar, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 03 Wrz, 2007
Posty: 243
Skąd: Jaworzno/Krk
Gadu-Gadu: 2771289
Auto: Mk2 GL '83
rolek napisał(a):
Strasznie dużo pali, beny około 9-10l/100, a lpg 12-13l/100 cykl mieszany

Mam ten silnik z automatyczną skrzynią
Mam EZ z automatem,
wszystko wyregulowane na zicher
i tyle właśnie pali...ten typ tak ma chyba :smutny:
Niby w prospekcie MkII jest napisane: 8,1-trasa i 9,1 miasto,
no ale wiadomo jak to z prospektami...raczej nieosiągalne :lipa:

Ja ostatnio miałem do wymiany membranę i podstawkę
od razu poszła kopułka i paluch...
Po wszystkim już było niebo:nie szarpie,kręci się,miodzio :ok:

Niestety naprawy gaźnika 2e2 nie są tanie,
a gdybyś zerknął do mojego tematu
zobaczysz,ze co roku autko umiera na ten gażnik właśnie :ała:

Pozdro :ała:



_________________
Dla FUN'u , nie dla szpanu :ała:

http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64263

-------------------------------------------------------------------------
Offline
 Profil    2771289
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Pon 19 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Lis, 2009
Posty: 22
Skąd: puławy
Gadu-Gadu: 4236526
Auto: vw golf
oj cos macie zle ustawione jak wam tyle pali mi gazu palił 8-9 litrów a benzyny 7-9 litrów
a te objawy to 99% gażnik niestety


Offline
 Profil    4236526
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Pon 19 Mar, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 28 Mar, 2010
Posty: 167
Skąd: Nowy Sącz
Gadu-Gadu: 9167300
Auto: Golf 2/4
wszystko zalezy od stylu jazdy
ja w miescie nie schodze ponizej 12-13 gazu(mam bardzo ciezka nage)
a na trasie przy szybkiej jezdzie ok 8 gazu(kiedys udalo mi sie zejsc do 6,5 ale przy slimaczym tempie)
dodam ze ma pierburga 2ee



_________________
Wlodi
Offline
 Profil    9167300
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Wto 03 Lip, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 09 Maj, 2011
Posty: 11
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Odkopuje temat, objawy takie jak opisywalem wczesniej czyli na zimnym normalnie na cieplym ciezko mu utrzymac obroty ale jak przytrzymam chwile to ustaje i juz normalnie chodzi do ponownego zgaszenia, ale jak zgasze i przekrece z powrotem na zapłon ale bez odpalania, tyle by prad byl podawany to odpali normalnie ale jak juz zaplon bedzie na dluzej wylaczony to nie...

Ma ktos pomysl?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf 2, jetta] 1.6PN Dziwne objawy
PostWysłany: Śro 04 Lip, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 65
Skąd: STG
prawdopodobnie ten gaźnik ma jakiś układ rozruchowy który nie działa jak należy, albo jakiś czujnik temperatury od tego układu będzie do bani albo sterownik, albo nastawnik przesłony wstępnej, ciężko mi oceniać bo nie znam tej konstrukcji, bo na moje wygląda to tak, że jak jest zimny to daje więcej paliwa bo paliwo skrapla się na ściankach kolektora dolotowego i tylko niewielka część faktycznie dociera do cylindrów, a jak jest już ciepły to nie potrzeba tak dużo paliwa bo całe odparuje i silnik będzie się dusił bo będzie miał za bogatą mieszanke, no i tam powinien być układ który w zależności od temperatury steruje dawką paliwa poprzez przymykanie przesłony wstępnej


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 12 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe