Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [polo 86c2f] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Maj, 2012
Posty: 15
Gadu-Gadu: 1384950
Auto: POLO GENESIS 86C 2F COUPE
Siemanko. Jak to się ma z tymi silnikami. Widziałem kolegę, który do 86c i 86c2f wsadził oba te silniki. Ile jest kombinacji? Czy osprzęt wystarczy ori, czy jednak potrzebny jest ten od silnika? Jak to jest z zapłonem, bo 1.6 ma chyba elektroniczny. O koszta się nie pytam, bo ceny się zmieniają, a i nie jest to projekt na 5 minut.

Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Adrian :)


Offline
 Profil    1384950
 
 Temat postu: Re: [86C 2F] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
jesli chodzi o osprzet to zalezy jak chcesz rozwiazac uklad paliwowo powietrzny. Jesli chodzi o alternator to moze zostac ten co masz bo i tak musisz dorobic plyte pod lape silnika z przodu. W silnikach 1.3 masz lape na 3 sruby do bloku . w silnikach 1.4 masz duza lape na 4 sruby ktora trzymie altek i wspome. Jesli chodzi o zaplon mozesz go przerobic na twoj aparat tylko w walku trzeba nawiercic otwor i dorobic adapter pod aparat. Skrzynia z 1,3 pasuje do tych silnikow wiec zostaje twoja.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [86C 2F] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Maj, 2012
Posty: 15
Gadu-Gadu: 1384950
Auto: POLO GENESIS 86C 2F COUPE
Z tego co widziałem to 1.4 AFH ma chyba zwykły aparat. Łatwiej jest wtedy o ustawienie zapłonu. Druga sprawa jest taka, że moje polo jest na gaźniku i chyba łatwiej byłoby mi pozostać, bo niby do wtrysku trzeba zakładać inny zbiornik paliwa. Pytanie jest czy tzw. trąbki ITB mogłyby rozwiać ten problem? Oczywiście mocowanie gaźników na zamówienie.


Offline
 Profil    1384950
 
 Temat postu: Re: [86C 2F] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
z tego wynika co tu piszesz ze do silnika chcesz zalozyc gazniki z motoru?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [86C 2F] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Maj, 2012
Posty: 15
Gadu-Gadu: 1384950
Auto: POLO GENESIS 86C 2F COUPE
Dobrze celujesz. Adamos miał chyba z CBR600 jak pamiętam.


Offline
 Profil    1384950
 
 Temat postu: Re: [86C 2F] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
Ogolnie to jesli zabawa w gazniki to jedynie co musisz dorobic to kolektor dolotowy. i przerobic troche elektryke. Sam to ostatnio robilem i sie tego obawialem ale po rozmowie z Apsikem i jego schematem poszlo jak po masle. Jesli masz silnik na gazniku to domyslam sie ze pompe paliwa masz w glowicy?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [86C 2F] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Maj, 2012
Posty: 15
Gadu-Gadu: 1384950
Auto: POLO GENESIS 86C 2F COUPE
No właśnie mam przy zbiorniku razem z pierwszym filtrem paliwa.


Offline
 Profil    1384950
 
 Temat postu: Re: [86C 2F] Silnik 1.4 lub 1.6 16V
PostWysłany: Sob 15 Wrz, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Wrz, 2007
Posty: 471
Skąd: Świecie/UK
Gadu-Gadu: 0
Skype: adam.kotlega
Auto: Skoda Superb daily, Polo 86c
wszystko zalezy ile chcesz $$$ przeznaczyc na moda

1. Jesli masz auto na gazniku to najprosciej bedzie wsadzic nowy motor i zasilac go gaznikami np z CBRki (praktychnie nie przerabiasz wiazki)
2. co do wyboru 1.4 16v czy 1.6 16v to wszystko zalezy od czasu, umiejetnosci i $$$$
1.4 16v jest dosyc prosty, na mechanicznym zaplonie wiec przykrecasz twoj stary aparat zaplonowy + gazniki i bedzie chodzil
1.6 16v z racji elektronicznego zaplonu to juz wieksza zezba bo musisz nawiercic walek i dorobic adapter zeby zamontowac zwykly aparat zaplonowy, no i tam masz juz VVT czyli zmienne fazy rozrzadu

co do pompy to wystarczy pompa z regulatorem cisnienia (dobrze jak by byla w miare nisko w komorze zamontowana i spoko zaciagnie wache z baku)
polecam zalozyc bezwladnosciowe odciecie paliwa bo jak podlaczysz zasilanie pod cewke to w razie wypadku jak zaplon bedzie wlaczony to pompa zapoda tyle wachy ze przeleje sie az trabkami w gaznikach :)

z moich doswiadczen to najleprsza opcja to:
blok z 1.6 16v AVY (z polo 6n2 GTI)
glowica z 1.4 16v AFH
kolektor 4-2-1
gazniki z motocykla 750cc do 900cc
i 150KM peknie

osprzet ori, skrzynia 5ka z 86c kod 8P, sprzeglo i docisk polecam z 1.6 16v 200mm

a no i przy takiej mocy raczej zapomnij o ekonomi :) ale wrazenia z jazdy i dzwiek mile cie zaskocza, jak masz wiecej pryan to smialo pisz PW
pozdro



_________________
byl Breadvan 86C 1.4 16v
byla Bora DAILY CAR

Aktualnie polo86c. viewtopic.php?f=98&t=104808
Offline
 Profil    adam.kotlega
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe