Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Wto 08 Maj, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 19 Wrz, 2009
Posty: 6
Gadu-Gadu: 9807907
Auto: w poszukiwaniu.
Witam. Ostatnio jeździłem passatem B5 115km, (kod silnika ajm), 0 mocy, przyśpieszał jak goły diesel, okazało się że turbina odmówiła posłuszeństwa ( poobcinane łopatki i luz na wirniku ). Kiedyś już była regenerowana ponieważ zassała olej. Teraz padł wybór żeby kupić jakąś ze szrotu. Czy Turbina będzie pasowała od golfa 115km? Bądź też wersji 130km?


Mało tego, dodam że to już będzie teraz 4 turbina przez 60tyś km. Olej wymieniany co 12tyś. ( pół syntetyk ) Nie wiem od czego to się ciągle robi. Może coś poradzicie na to?


Offline
 Profil    9807907
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Wto 08 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Wrz, 2011
Posty: 113
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9990509
Auto: Golf MK4
Turbo pasuje od/do: ALH / AHF / AJM / AUY / ATD
Nr: 038253019A VNT15

Dokładna lektura:
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idcodice=038253019A



_________________
Moje MK4 - > http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=75156
Offline
 Profil    9990509
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Wto 08 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
a jaki masz styl jazdy? Miałem znajomego pracujący w aso KII, i mówił że nie ma dnia by nie przyjechała policyjna kijanka na lawecie - powód? Padające turbiny bądź całe silniki. Mówił że co około 20-30 tys turbina wymieniana conajmniej raz a do 50-60 dojeżdzały silniki. A wszystko spowodowane stylem jazdy. Jak dostają wezwanie, odpalają swoje CRDi i rura, przyjeżdzają na miejsce kluczyk przekręcają i koniec. I tak ciągle. Może masz podobny styl jazdy, co by wyjaśniało taką ilość turbin



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Wto 08 Maj, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 19 Wrz, 2009
Posty: 6
Gadu-Gadu: 9807907
Auto: w poszukiwaniu.
Styl jazdy spokojny, nigdy nie deptane poniżej 70-80stopni, po tych przygodach z pierwszą turbiną odpuściłem jazdę i deptanie ostre diesla. Na trasie też raczej nie ma pałowania. Nie raz zmiana biegu przy wyprzedzaniu koło 4tyś, ale to tylko przy sporadycznych dynamicznych wyprzedzaniach.


Offline
 Profil    9807907
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Śro 09 Maj, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
turbo nie podjedzie od golfa i pochodnych bo tam turbo jest zintegrowane zarem z kolektorem wydechowych a ty masz osobno. kupno turbiny od mocniejszej wersji mija sie z celem jezeli nie chcesz zmieniac programu w silniku bo i tak turbo nie bedzie wiecej pompowac. to ze padlo turbo nie musi byc przyczyna zlego stylu jazdy czasami turbiny regenerowane tak maja


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Śro 09 Maj, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 06 Maj, 2012
Posty: 13
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW mk3 vr6
moze tez tak sie dziac ze jezdzisz caly czas powoli ekonomicnie itp. nie wkrecasz w obroty. wtedy zapiekaja sie lopatki w turbinie. zdrowo jest od czasu do czasu wyleciec w trase i przycisnac.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Śro 09 Maj, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
tylko od zapieczonych lopatek w turbinie raczej nie zrobi sie luz na wirniku tylko moze przeladowywac przy wyzszych obrotach


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Śro 09 Maj, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1951
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
turpik napisał(a):
tylko od zapieczonych lopatek w turbinie raczej nie zrobi sie luz na wirniku tylko moze przeladowywac przy wyzszych obrotach

A ja zapytam jak wyczuć że tubo przeładowuje ???Jest to odczuwalne w mocy? czy np słyszalne?

Wielu poleca do AJM trubo z AWX-a podobno dobrze sie sprawuje .



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Śro 09 Maj, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
najlepiej widac to po logach ile ma byc a ile jest w rzeczywistosci ale jak lopatki sa zapieczone to na 4 i 5 biegu podczas przyspieszania powyzej 2tys auto dostaje mula i nie chce przyspieszac lub przyspiesza bardzo powoli


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Śro 09 Maj, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 28 Mar, 2010
Posty: 167
Skąd: Nowy Sącz
Gadu-Gadu: 9167300
Auto: Golf 2/4
u mnie w mk4 zawiesila mi sie turbina,zgasilem silnik i sporwotem w droge
ale w poniedzialek lecac do krk A4 dolozylem gazu auto zaczelo przyspieszac do 160km/h po czym obroty i predkosc zaczely spadac
czy to moze byc zawieszone turbo??czy moze przeplywka albo zawor n75?



_________________
Wlodi
Offline
 Profil    9167300
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] Problem z turbiną.
PostWysłany: Czw 10 Maj, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
moglo sie stac ze przez zapieczone lopatki auto przy tej predkosci zwolnilo bo zeby jechac te 160 to trzeba juz troche energi a jak sie zawiesilo turbo i komp przeszedl w tryb awaryjny to silnik traci moc i juz moze nie miec tyle mocy zeby jechac te 160 ale najlpeiej jest zrobic logi bo tak to mozna tylko przypuszczac


Offline
 Profil    8234490
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe