VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=71076
Strona 1 z 1

Autor:  moriusz [ Wto 17 Sty, 2012 ]
Temat postu:  [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci

Witam,
potrzebowalbym numety silnikow, skrzyn i eku oraz wiazki jesli istnienija,
chodzmi mi o 1.9 TDI 110-130km oraz modele aut z jakich pochodza
zabieram sie za przeszczep w moim polo i przydaly by sie takie informacje
z gory dziekuje za odpowiedzi i prosze o porade ktory silnik i skrzynia najlepiej bedzie pasowac bez nadmiernego rzezbienia bo przekladka bedzie na terenie UK a tutejsi mechanicy do najzdoleniejszych nienaleza :(

Pozdrawiam

Autor:  turpik [ Śro 18 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci

jezeli ma to byc robione w UK to moga byc problemy bo niestety p&p nie bedzie.
po pierwsze silnik 1.9tdi 110ps to silnik na pompie VP a 130ps to silniki z pompowtryskami. ze wzgeldu na konstrukcje silnika latwiej jest wlozyc silnik 1.9tdi PD i 1.9TDI VP ale z mk4 i pochodnych bo jest on standardowo wieszany na podloznicach jak w polo 6n. silnik 1.9tdi VP 110 ps z golfa mk3/passata b4 pewnie by podszedl ale moga byc problemy zeby go powiesic na podloznicy bo standardowo jest on inaczej mocowany do samochodu. ze wzgledu na elektryke lepiej wlozyc 1.9tdi VP z mk3/passata b4 bo jest ona praktycznie p&p do polo ze wzgledu na takie same skrzynki bezpiecznikow. z silnikiem 1.9tdi PD i VP z mk4 bedzie juz nie tak latwo bo trzeba przerabiac instalacje bo jest inna i jeszcze pozostaje problem z immo. dobrym rozwiazaniem bylo by wrzucenie skrzyni od nowszego polo 1.4tdi to wtedy moznaby uniknac przerobek a jak sie zostawi standardowa skrzynie to pewnie bedzie przerobka lapy. kolejna sprawa to sprzeglo ktore w TDI jest hydrauliczne a w polo na linke. trzeba jeszcze zalozyc pedaly od SDI i wykombinowac jakis IC co w polo moze narobic troche broblemow ze wzgledu na mala ilosc miejsca. najprosciej zrobic hybryde slupek z 1.9TDI VP z mk4, osprzet i instalacja z 1.9tdi VP z mk3/passata i skrzynia z 1.4 TDI to wtedy najmniej by sie narobilo ale biorac mechanikow z UK to ten swap jest tam praktycznie niewykonalny jezeli sam sie na tym nie znasz

Autor:  moriusz [ Śro 18 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci

ok to jakie nr czesci jesli chodzi o silnik z mk4 ( i ocb z slupkiem??) 2 sprawa skrzynia ok rozumiem ze polo 2001+ i co masz na mysli osprzet z mk3

Co do moich umiejetnosci nie jest zle ale niema warunkow znam paru polakow prowadzacych warsztaty moze oni dadza rade

Co do skrzyni nie bedzie za krotka do 110ps z 1.9?? i ile mozna z z tych 110/130 wycoagnac po czipie??? bo nie dokonca wiem ile to bedzie mialo bo niby z mk4 130hp ale osprzet z mk3 mowi mi ze moze byc 110hp

rozwin mi to dokladniej prosze

Autor:  mk1turbo [ Śro 18 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci

kolego trzeba zrobić mocowania silnika skrzyni i przeróbka półosiek i elektryki i zbiornika paliwa plus interculer i rury i wydech w pl koszt samej przeróbki 3tysie minimum robota a u ciebie na pewno razy 3 według mnie się nie opłaca

Autor:  moriusz [ Czw 19 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci

kwestia zjechania do Polski z wszystkim tez zaden problem silnik + skrzynia ecu coolerek to tu gowniany koszt okolo 400F wiec nie jest to jakis majatek.
Ale ciagle problem z mechanikami co wiedza jak i co.
Chyba zostane przy pierwotnym pomysle P&P czyli z 1.9 z Golfa3

Autor:  turpik [ Czw 19 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci

skrzynia z 1.4tdi z polo 6n2 ma bardzo podobne przelozenia do tych ze skrzyni od mk3 110ps takze powinna byc ok. W 1.9 tdi 110ps chip da ok 140ps przy zdrowym silniku + jakies wieksze wtryski i juz ok 150ps silnik 1.9tdi PD 130ps po chipie moze miec juz pod 170ps.

co do swapa to 1.9 TDI PD 130ps mozna w miare latwo wrzucic bo seryjnie jest mocowany na podloznicach i mozeby nawet ori poduszki podpasowaly ale przy tym silniku jest duzo zabawy z elektryka i komputerem oraz trzeba jeszcze dodatkowo wrzucic pompe paliwa do baku.

co do hybrydy to slupek znaczy miska olejowa blok i glowica to trzebaby wziasc z 1.9 TDI VP z mk4 bo jest on przystosowany do wieszania na podloznicach mozna jeszcze wziasc turbo od tego silnika a reszte osprzetu z 1.9 TDI VP z mk3/passata bo wtedy nie trzeba bedzie przerabiac elektryki. w PL mysle ze temat jest do ogarniecia ;)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/