VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=71076 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | moriusz [ Wto 17 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci |
Witam, potrzebowalbym numety silnikow, skrzyn i eku oraz wiazki jesli istnienija, chodzmi mi o 1.9 TDI 110-130km oraz modele aut z jakich pochodza zabieram sie za przeszczep w moim polo i przydaly by sie takie informacje z gory dziekuje za odpowiedzi i prosze o porade ktory silnik i skrzynia najlepiej bedzie pasowac bez nadmiernego rzezbienia bo przekladka bedzie na terenie UK a tutejsi mechanicy do najzdoleniejszych nienaleza ![]() Pozdrawiam |
Autor: | turpik [ Śro 18 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci |
jezeli ma to byc robione w UK to moga byc problemy bo niestety p&p nie bedzie. po pierwsze silnik 1.9tdi 110ps to silnik na pompie VP a 130ps to silniki z pompowtryskami. ze wzgeldu na konstrukcje silnika latwiej jest wlozyc silnik 1.9tdi PD i 1.9TDI VP ale z mk4 i pochodnych bo jest on standardowo wieszany na podloznicach jak w polo 6n. silnik 1.9tdi VP 110 ps z golfa mk3/passata b4 pewnie by podszedl ale moga byc problemy zeby go powiesic na podloznicy bo standardowo jest on inaczej mocowany do samochodu. ze wzgledu na elektryke lepiej wlozyc 1.9tdi VP z mk3/passata b4 bo jest ona praktycznie p&p do polo ze wzgledu na takie same skrzynki bezpiecznikow. z silnikiem 1.9tdi PD i VP z mk4 bedzie juz nie tak latwo bo trzeba przerabiac instalacje bo jest inna i jeszcze pozostaje problem z immo. dobrym rozwiazaniem bylo by wrzucenie skrzyni od nowszego polo 1.4tdi to wtedy moznaby uniknac przerobek a jak sie zostawi standardowa skrzynie to pewnie bedzie przerobka lapy. kolejna sprawa to sprzeglo ktore w TDI jest hydrauliczne a w polo na linke. trzeba jeszcze zalozyc pedaly od SDI i wykombinowac jakis IC co w polo moze narobic troche broblemow ze wzgledu na mala ilosc miejsca. najprosciej zrobic hybryde slupek z 1.9TDI VP z mk4, osprzet i instalacja z 1.9tdi VP z mk3/passata i skrzynia z 1.4 TDI to wtedy najmniej by sie narobilo ale biorac mechanikow z UK to ten swap jest tam praktycznie niewykonalny jezeli sam sie na tym nie znasz |
Autor: | moriusz [ Śro 18 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci |
ok to jakie nr czesci jesli chodzi o silnik z mk4 ( i ocb z slupkiem??) 2 sprawa skrzynia ok rozumiem ze polo 2001+ i co masz na mysli osprzet z mk3 Co do moich umiejetnosci nie jest zle ale niema warunkow znam paru polakow prowadzacych warsztaty moze oni dadza rade Co do skrzyni nie bedzie za krotka do 110ps z 1.9?? i ile mozna z z tych 110/130 wycoagnac po czipie??? bo nie dokonca wiem ile to bedzie mialo bo niby z mk4 130hp ale osprzet z mk3 mowi mi ze moze byc 110hp rozwin mi to dokladniej prosze |
Autor: | mk1turbo [ Śro 18 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci |
kolego trzeba zrobić mocowania silnika skrzyni i przeróbka półosiek i elektryki i zbiornika paliwa plus interculer i rury i wydech w pl koszt samej przeróbki 3tysie minimum robota a u ciebie na pewno razy 3 według mnie się nie opłaca |
Autor: | moriusz [ Czw 19 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci |
kwestia zjechania do Polski z wszystkim tez zaden problem silnik + skrzynia ecu coolerek to tu gowniany koszt okolo 400F wiec nie jest to jakis majatek. Ale ciagle problem z mechanikami co wiedza jak i co. Chyba zostane przy pierwotnym pomysle P&P czyli z 1.9 z Golfa3 |
Autor: | turpik [ Czw 19 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Polo 6N] Jaki slilnik numery czesci |
skrzynia z 1.4tdi z polo 6n2 ma bardzo podobne przelozenia do tych ze skrzyni od mk3 110ps takze powinna byc ok. W 1.9 tdi 110ps chip da ok 140ps przy zdrowym silniku + jakies wieksze wtryski i juz ok 150ps silnik 1.9tdi PD 130ps po chipie moze miec juz pod 170ps. co do swapa to 1.9 TDI PD 130ps mozna w miare latwo wrzucic bo seryjnie jest mocowany na podloznicach i mozeby nawet ori poduszki podpasowaly ale przy tym silniku jest duzo zabawy z elektryka i komputerem oraz trzeba jeszcze dodatkowo wrzucic pompe paliwa do baku. co do hybrydy to slupek znaczy miska olejowa blok i glowica to trzebaby wziasc z 1.9 TDI VP z mk4 bo jest on przystosowany do wieszania na podloznicach mozna jeszcze wziasc turbo od tego silnika a reszte osprzetu z 1.9 TDI VP z mk3/passata bo wtedy nie trzeba bedzie przerabiac elektryki. w PL mysle ze temat jest do ogarniecia ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |