VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=69388 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Ptaker [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
Panowie potrzebuje pilnie porady: Mój 1,1 umiera, więc bez bicia piany, muszę zapodać coś nowego. Wiadomo, że potrzebuje dla siebie jak najlepszego rozwiązania, ale w skrócie: jeżdżę na co dzień, a już w ogóle idealnie by było jakby auto było w miarę szybkie, oszczędne, bezawaryjne, niezbyt skomplikowane przy przekładce (wolałbym uniknąć niespodzianek) no i tanie w exploatacji (części etc):) Większość osób przekonuje mnie do 2.0 8v 115km, powiedzmy że szukałbym całego auta np MKIII gti, żeby przełożyć silnik z osprzętem, skrzynie, wiązke no i hamulce, reszta na sprzedaż. Jednak w między czasie trafiła mi się okazja na gotowo przełożyć PG z MKII rally z eatonem (1500zł) lub PG z ori kompresorem od corka (1800zł) + cały układ hamulcowy z MKII rally. oba kompresory jeszcze w komorach podobno całkiem nieźle dmuchały - chociaż od razu szykuje się do regeneracji dodam że chce się zamknąć w 4-5k PLN no i jest to 1.1 więc nie wiem jak dopasowaniem baku, lewarka etc. Potrzebuje porady w co się lepiej pakować. |
Autor: | Rafalvw [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
do jazdy na codzien i jak najmniej awaryjne to wkladaj 2.0 8v miedzy 1.1 odczujesz wielka roznice |
Autor: | einser77 [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
Mój kolega w Szczecinie ma kompletnego Golfa 2 GTI 1.8 16V KR po lekkiej kolizji, za 1000 zł by całość oddał. Jak coś pisz do mnie PW. |
Autor: | sundecade [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
to zależy co chcesz robić z mk1. jeśli to ma byc auto do jazdy na codzien to silnik 2e jest najlepszym rozwiązaniem z racji małej awaryjnosci a dosc przyzwoitej mocy. |
Autor: | Ptaker [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
w 16v nie bardzo chciałem się pakować. Tak - jeżdżę na co dzień i to 90% po mieście... Oczywiście 50km/h ![]() Chodzi o to, że trafia mi się G lader i czy warto się w to pakować, czy jednak pozostać przy oryginalnym planie czyli 2e... no i cały czas muszę mieć budżet na uwadze. |
Autor: | ethan89 [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
do g trzeba miec cierpliwosc. albo tak jak piszesz 2,0 8v albo ABF ale nie wiem czy w tej wkocie sie zamkniesz. |
Autor: | sundecade [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
dokladnie, G60 'ciezko' bedzie jezdzic na codzien. Za kpl. ABF musisz wylozyc 2 tys |
Autor: | Ptaker [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
no to super, już dużo wiem.. a czy ktoś mi napisze co z bakiem, maglownicą, wybierakiem skrzyni... nie pytam o łapy czy wydech bo to wiadomo ze całość do przeróbki. Mam 1.1 i coś czuje ze dużo części (poza oczywistymi elementami silnika) będę musiał szukać od innych mk1 czy mk2 - j.w |
Autor: | zygi19 [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
Bak musisz mieć od diesla, maglownica zostaje ta co jest (choć różnie ludzie twierdzą) wybierak skrzyni musi być przystosowany do skrzyni 5 biegowej w Mk1 Gti takie były, pasuje też z Cabrio i Scirocco. Łapę na podłużnicy od strony rozrządu musisz przespawać od Mk1 z silnikami od 1.5 wzwyż. |
Autor: | Classic [ Wto 29 Lis, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
maglownice trzeba zmienic lub dospawac mocowanie pod drązek pozdro |
Autor: | KaGeRo [ Czw 01 Gru, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
Aaa nie prawda:) Pg do miasta jak najbardziej się dodaje a na pewno będzie mnie palił niż 2.0 Najważniejsze w PG to G-loader wiec jak jakiś masz wysyłaj go do regeneracji Sam silnik jest bezawaryjny jeśli dbasz o niego tak samo jak o G trzeba pamiętać o kilku rzeczach. A jeśli później będziesz miał mało 160ps to łatwo i w sumie nie dużym kosztem pod 200ps można zrobić w przypadku 2.0 8v jedyna i słuszna opcja pozostaje swap |
Autor: | sundecade [ Pon 05 Gru, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
jezdziles kiedys G60 ? bo po wypowiedzi widze ze srednio.. przede wszystkim duzo latwiej znalezc zdrowe 2e niz PG |
Autor: | barteKKK03 [ Pon 05 Gru, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
Pomijając sprawę kompresora, co tak leci w G60 że niby trudno znaleźć zdrową jednostkę? |
Autor: | Rafalvw [ Pon 05 Gru, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
uwierz ze trudno znalezc dobra jednostke g60 , g60 nie kupowal stary helmut zeby jezdzic po bulki kosztowny jest remont i utrzymanie tego silnika |
Autor: | sundecade [ Pon 05 Gru, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap: co wybrać - 2e czy PG |
barteKKK03 napisał(a): Pomijając sprawę kompresora, co tak leci w G60 że niby trudno znaleźć zdrową jednostkę? chodziło mi o kwestwie żyłowania silnika, mało kto go kupował zeby jezdzic przepisowo. Poza tym temat PG był poruszany wiele razy |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |