Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Pon 19 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 17 Wrz, 2010
Posty: 520
Skąd: VW GRUPA CHOJNICE
Gadu-Gadu: 9790349
Auto: MK II 16VT
mam pytanko co do tego swapa
poniewaz mam miec taki silnik za free chodzil on na gazie do wymiany sprzeglo przebieg na polskie okolo 210tys.
Jesli po malym remoncie on bedzie i oczywiscie bez gazu juz czy taki silnik oplaca sie wkladac do mk2 ?
Chodzi tutaj ogolnie o osiagi i wklad jaki bedzie wlozony i czy pasuje dokladnie na lapy z mk2 taki silnik.
I ogolnikowo czy warto poprosze o komentarze na ten temat
z gory dziekowac :)



_________________
MOJE MK2 16vT BLACK STYLE'S
viewtopic.php?f=98&t=83649

VW Grupa Chojnice
https://www.facebook.com/pages/VW-Grupa ... 4520407992

2013 - Nowy Staw, Chojnice, Wilcze, VolksTreffen, 2 Get Air, Vw Mania, Style'D, STS Bydgoszcz, VAG Pojezierze, Wilcze
Offline
 Profil    9790349
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Pon 19 Wrz, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
moim zdaniem nie ma sensu swapowac takiego silnika. jak chcesz auto do jazdy na codzien bez gazu to malo oplacalne biorac pod uwage ze bedzie to palic od 8l w gore. a zeby poszalec cos na weekend to troche za slaby wiadomo to 125ps na poczatku moze sie wydawac ze dobrze jedzie ale szybko ci sie znudzi a ten silnik jest malo rozwojowa jednostka. jak chcesz auto na weekend to wkladaj jego starszego brata 1.8 tylko ze z turbem. dobra jednosta i bardzo rozwojowa a spalanie praktycznie to samo. jezeli chodzi juz o samego swapa to trzeba sanki z mk3, corrado na inne poduszki niz sa w mk2. do tego dochodzi przerobienie wiazki silnika oraz usuniecie immo. jak ja bym mial sie juz bawic w swapy to bym wlozyl silnik 2E z mk3 wszystko pasuje i wyjdzie podobnie albo i taniej jak chcesz silnik remontowac tego 1.8 20V i do tego jeszcze koszta elektryki


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Wto 20 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
No nieeee... :<
- 1.8 20v to fajny silnik, zwłaszcza jak się do niego gaźniki doczepi :D i zgodzę się, że nie musi to być akurat oszczędna jednostka
Image

- mocowanie - nic prostszego, zostaje WSZYSTKO z MK2, łapy silnika pasują, skrzynia pasuje...
Elektryka, to elektryka immo i w 2E było :) a wiązkę zawsze się da dopasować.

turpik napisał(a):
moim zdaniem nie ma sensu swapowac takiego silnika. jak chcesz auto do jazdy na codzien bez gazu to malo oplacalne biorac pod uwage ze bedzie to palic od 8l w gore. a zeby poszalec cos na weekend to troche za slaby wiadomo to 125ps na poczatku moze sie wydawac ze dobrze jedzie ale szybko ci sie znudzi a ten silnik jest malo rozwojowa jednostka. jak chcesz auto na weekend to wkladaj jego starszego brata 1.8 tylko ze z turbem. dobra jednosta i bardzo rozwojowa a spalanie praktycznie to samo. jezeli chodzi juz o samego swapa to trzeba sanki z mk3, corrado na inne poduszki niz sa w mk2. do tego dochodzi przerobienie wiazki silnika oraz usuniecie immo. jak ja bym mial sie juz bawic w swapy to bym wlozyl silnik 2E z mk3 wszystko pasuje i wyjdzie podobnie albo i taniej jak chcesz silnik remontowac tego 1.8 20V i do tego jeszcze koszta elektryki



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Wto 20 Wrz, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
no wiadomo jak sie gazniki zalozy to zawsze jest fajny motor ale to sa koszta i wtedy chyba nie bedzie juz tak "oszczedny" jak wczesniej. co do elektryki to immo bylo w 2E ale wszystkie kostki pasuja do ori instalacji z mk2 i wtedy tylko wszystko przekladasz lacznie z immo a z instalacja z passata nie jest tak latwo co prawda nie jest to jakas skomplikowana instalacja ale trzeba miec schematy i znac sie cos na elektryce i z immo sa wieksze problemy bo jak sie nie myle jest w zegarach to albo wkladac zegary z passata albo je usunac a to niestety kosztuje chyba ze sie umie samemu ale to niestety trzeba miec wieksza wiedze.


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Wto 20 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Chyba, a raczej napewno będzie oszczędny - KRa na gaźnikach z CBR 600 + dysze 170 pali 8l/100km przy mieszanej jeździe.
Cytuj:
wtedy chyba nie bedzie juz tak "oszczedny"


A z immo to sprawa wygląda tak, że w tych silnikach koszt przeróbki nie jest jakiś powalający i szczerze mówiąc to wolałbym usunąć immo niż go przekładać do MK2 bo przekładanie immo do MK2 to :lipa:



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Wto 20 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 17 Wrz, 2010
Posty: 520
Skąd: VW GRUPA CHOJNICE
Gadu-Gadu: 9790349
Auto: MK II 16VT
hehehe chlopaki to juz sam nie wiem czy mam swapowac ten silnik czy nie :( mam ogolnie cala zime na przelozenie i modzenie przy nim z instalacja i lapami i wogole swapem
ogarnac sie da napewno tylko czy warto sie bawic w te koszta jak piszecie ze moze duzo moze nie

ale dobre to ze moze bede mial ten silnik za free... :)
takze moze warto co ?



_________________
MOJE MK2 16vT BLACK STYLE'S
viewtopic.php?f=98&t=83649

VW Grupa Chojnice
https://www.facebook.com/pages/VW-Grupa ... 4520407992

2013 - Nowy Staw, Chojnice, Wilcze, VolksTreffen, 2 Get Air, Vw Mania, Style'D, STS Bydgoszcz, VAG Pojezierze, Wilcze
Offline
 Profil    9790349
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Wto 20 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Jak za darmo, to ja bym SWAP'ował. Lepsze to niż 1.3 :)
Ja tam nie narzekam na te silniki, nie są wysilone, robią kilometry, problemów z nimi nie ma.
...pytanie podstawowe :) chcesz auto na codzień, czy na weekendy?

PS. Od strony mechanicznej instalacja tego silnika to ŁATWIZNA
- oryginalny kolektor 4-2 pasuje do dwururki z 8v GTI,
- mając chłodnicę z wejściami po stronie alternatora podłączasz ją oryginalnymi wężami MK2 + 40cm rurki z nierdzewki o średnicy 33mm
- skrzynia od Diesla lub benzyny 1.8 - pasuje (razem ze sprzęgłem)
- nagrzewnicę podłączasz wężami z MK2 G60 lub z MK3



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Wto 20 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 17 Wrz, 2010
Posty: 520
Skąd: VW GRUPA CHOJNICE
Gadu-Gadu: 9790349
Auto: MK II 16VT
Apsik napisał(a):
Jak za darmo, to ja bym SWAP'ował. Lepsze to niż 1.3 :)
Ja tam nie narzekam na te silniki, nie są wysilone, robią kilometry, problemów z nimi nie ma.
...pytanie podstawowe :) chcesz auto na codzień, czy na weekendy?

PS. Od strony mechanicznej instalacja tego silnika to ŁATWIZNA
- oryginalny kolektor 4-2 pasuje do dwururki z 8v GTI,
- mając chłodnicę z wejściami po stronie alternatora podłączasz ją oryginalnymi wężami MK2 + 40cm rurki z nierdzewki o średnicy 33mm
- skrzynia od Diesla lub benzyny 1.8 - pasuje (razem ze sprzęgłem)
- nagrzewnicę podłączasz wężami z MK2 G60 lub z MK3


no autko ma byc na codzien :(
w tym 1.3 mam gaz to jesli tak to moge go przelozyc ale wolalbym nie gazowac ale jesli mowicie ze tak pochlania paliwo to troche daje do myslenia.

Jak to co napisales wystarczy zeby wszystko podpiac no to super sprawa :)
i mowisz ze nic nie trzeba przerabiac pod skrzynie i silnik chodzi o lapy?



_________________
MOJE MK2 16vT BLACK STYLE'S
viewtopic.php?f=98&t=83649

VW Grupa Chojnice
https://www.facebook.com/pages/VW-Grupa ... 4520407992

2013 - Nowy Staw, Chojnice, Wilcze, VolksTreffen, 2 Get Air, Vw Mania, Style'D, STS Bydgoszcz, VAG Pojezierze, Wilcze
Offline
 Profil    9790349
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Wto 20 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 17 Wrz, 2010
Posty: 520
Skąd: VW GRUPA CHOJNICE
Gadu-Gadu: 9790349
Auto: MK II 16VT
bo mam ta PF jeszcze ale za nia musze dac 1000zl tylko ze to pasuje plug&play zero kombinacji wkladasz i masz ;) i teraz sie zastanawiam



_________________
MOJE MK2 16vT BLACK STYLE'S
viewtopic.php?f=98&t=83649

VW Grupa Chojnice
https://www.facebook.com/pages/VW-Grupa ... 4520407992

2013 - Nowy Staw, Chojnice, Wilcze, VolksTreffen, 2 Get Air, Vw Mania, Style'D, STS Bydgoszcz, VAG Pojezierze, Wilcze
Offline
 Profil    9790349
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Śro 21 Wrz, 2011 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Analogicznie 20VT wchodzi tak samo? Oczywiście bez wydechu :)



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Śro 21 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
norbi napisał(a):
Analogicznie 20VT wchodzi tak samo? Oczywiście bez wydechu :)

Nie inaczej. Po prostu pasuje :) :cfaniak:



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Śro 21 Wrz, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Apsik a jak z wytrzymaloscia skrzyni 020 przy 1.8t ?? sprzeglo 210 to chyba trzeba jakiegos lepszego organika zeby wytrzymalo dobre upalanie


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Śro 21 Wrz, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Ja polecam ClutchMasters. Sprowadzałem kilkakrotnie do 210 i 228mm. Póki co nikt się nie skarżył.
Do 210mm jest 17-012-HDB4 wytrzymuje 350-400KM, a kosztuje $400US + przesyłka i ewentualne cło.



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Pon 23 Sty, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Sie, 2011
Posty: 170
Skąd: Kielce
Gadu-Gadu: 0
Auto: MKII
A czy ta 20zaworówka ma taki sam blok w A4 i Golfie/Seacie - czy sie róznią?? pytam bo przecież w A4/Passacie silnik jest wzdłóznie, czy tylko z Golfa/Seata motor pasi?? tak z ciekawosci pytam :$



_________________
3ci golf II inprogress
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] Swap na 1,8 20v do mk2
PostWysłany: Pon 23 Sty, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Czy wzdłużnie czy poprzecznie nie ma znaczenia - ważny jest osprzęt, np podstawa filtra oleju czy miska oleju.



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe