VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=59364 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | VW ILTIS [ Wto 08 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
Halo, mam silnik 2,0 L ABT V8 i chciałbym założyć głowice z 2,0 L V16 na podwójnych gaźnikach Weber 45. Czy ktoś się orientuje co trzeba przerobić lub dopasować i z jakiego silnika 16V? |
Autor: | auri1 [ Wto 08 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
Z tego co pamiętam z ostatniego postu to kupiłeś kolektor pod silnik 2,0 8v a do 16v on nie pasuje. Na moje to nie da się podpasować ponieważ uszczelka pod głowice jest inna w obu przypadkach tak więc są inne kanały w bloku i głowicy. |
Autor: | VW ILTIS [ Wto 08 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
Dzieki za info, moje plany się trochę zmieniły, potrzebuje więcej mocy a z silniczkiem 8V tego nie osiągnę. Musze kupić kompletny silnik z całym osprzętem /Weber 45/. Myślałem, ze 16 V nie zmieści się do obudowy ze względu na brak miejsca na gaźniki, bo w 8V są z lewej strony a okazało się ze w 16V są z prawej. Ostatnio zrobiłem kapitalny remont silnika 2,0 L ABT i planowałem założyć Webery ale nie było miejsca na gaźniki Weber 45 i musiałbym w moim samochodzie VW Iltis 4x4 wycinać w błotnikach specjalne miejsce na gaźniki a w silniku 16V nie trzeba tego robić bo gaźniki są z prawej strony. Przez to cale zamieszanie. Z tego powodu zastanawiam się czy nie wystarczy wymiana głowic V8 na V16? Pozdrowienia |
Autor: | ZbiF [ Wto 08 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
jeśli chcesz zmienić głowice na 16v to z tego co się orientuje trzeba zmienić też tłoki na te z 16v |
Autor: | auri1 [ Wto 08 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
Możesz kupić do gaźników krótsze rurki do wlotu powietrza(ang. rampipes) najkrótsze mają 16 mm w standardzie przy gaźnikach weber one mają długość chyba 60 mm. http://cgi.ebay.pl/WEBER-48-50-DCO-SP-A ... 23077cefd6 Może wtedy wszystko się zmieści ![]() |
Autor: | ZbiF [ Wto 08 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
zawsze tez możesz kupic głowice np: z passata 2.0 gdzie gaźniki zamontujesz z tej samej strony co w 16v http://allegro.pl/glowica-cylindrow-vw- ... 99285.html |
Autor: | auri1 [ Wto 08 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
kurde a ja kupiłem kolektor do 1,8 a wystarczyło taką głowicę i kolektor do 16v. To rozwiązanie jest lepsze gaźniki są bardziej widoczne a tak dwa kolektory razem do tego gaźniki nie wygląda to za ciekawie wizualnie. |
Autor: | auri1 [ Czw 17 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
ZbiF napisał(a): zawsze tez możesz kupic głowice np: z passata 2.0 gdzie gaźniki zamontujesz z tej samej strony co w 16v http://allegro.pl/glowica-cylindrow-vw- ... 99285.html A w takim razie jak wygląda sprawa z tłokami czy też trzeba je przekładać z silnika passata 2,0? |
Autor: | Filip [ Czw 24 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
jaki symbol ma ten silnik ? |
Autor: | VW ILTIS [ Czw 24 Lut, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [All VW] Przerobka glowicy 2,0 L V8 na 2,0 L V16 |
ABT |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |