VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[polo 6n] problem z pompa paliwa
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=55669
Strona 1 z 1

Autor:  kris1234 [ Śro 27 Paź, 2010 ]
Temat postu:  [polo 6n] problem z pompa paliwa

Witam

Mam pewien problem z moim samochodem i proszę o poradę.
Kilka dni temu zauważyłem wyciekające paliwo z samochodu(kapanie pod zawieszeniem).
Mechanik stwierdził że 1 z 2 kabli w elektrozaworze znajdującym się u dołu pompy paliwowej rozszczelnił się-klejenie niewiele pomogło.
W związku z tym muszę kupić cały elektrozawór a z tym jest problem bo część ta rzadka jak i sama z resztą pompa-podobno 1 na 100.
Wolałbym uniknąć kupowania całej pompy chociaż obawiam się iż to może być konieczne-o ile ją znajdę co samo w sobie podobno jest wyczynem(poprzedni właściciel zobowiązał się do wymiany tegoż czujnika bo samochód nie gasł po przekręceniu klucza w stacyjce i w końcu po 3 tygodniach szukania tego czujnika kupił całą pompę i z niej przeniósł czujnik).
Dane autka:
Volkswagen Polo III r.1999 1.9D 3 drzwiowy wersja Open Air
Numery na pompie(były 3-nie wiem który jest ważny)to:
1)R8444B956CDPCLSA000
2)208050ESS
3)028130LC3

Za udzielone podpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam.


prosze zapoznać sie z regulaminem i UZYWAĆ PRZEDROSTKÓW !!
turpik

Autor:  turpik [ Śro 27 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 6n] problem z pompa paliwa

mozesz zrobic zdjecie skad wycieka paliwo bo zazwyczaj cieknie z glowicy tlokorodzielacza ewentualnie z tej glowiczki pomiedzy niej

Autor:  kris1234 [ Czw 28 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 6n] problem z pompa paliwa

W tej chwili nie mam dostępu do samochodu-jest u mechanika,a sam mechanik tłumaczył mi że przeciek jest na 1 z 2 kabli wychodzących z elektrozaworka znajdującego się pod spodem pompy,sam elektrozaworek z tego co wiem to ten który jest odpowiedzialny za zamykanie dopływu paliwa po przekręceniu kluczyka w stacyjce.Mechanik wspominał też ze wokół elektrozaworka czy tych kabli jest uszczelka i ona jest pęknięta.
Wieczorem powinienem znać producenta pompy oraz oznaczenie silnika(AEF prawdopodobnie ale nie jestem pewien).

Jeszcze 1 pytanie-wiem że ta pompa ma zabezpieczenie związane z immobilizerem-czy jest jakas opcja obejścia tego gdybym kupił nową pompę innej firmy(czytałem coś o Boschu i Lucasie)?

Ok-po rozmowie z mechanikiem dowiedziałem się dokładnie gdzie jest przeciek-pompa ma 3 czujniki-2 po bokach i 1 u góry(jednak nie na dole),ten czujnik na górze ma 2 wychodzące kable których samo wyjście jest zalane plastikiem-z tego miejsca cieknie.
Sam ten czujnik jest odpowiedzialny jak wspomniałem za zamknięcie dopływu paliwa.
Więcej danych nie mam-jutro zadzwonię do salonu VW i może po numerze Vin powiedzą mi jaki mam model polówki na 100%.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/