VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] swap na silnik 2,0 ABA https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=55535 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dawid [ Nie 24 Paź, 2010 ] |
Temat postu: | [golf mk2] swap na silnik 2,0 ABA |
witam.przymierzam się do swapa na silnik 2,0 ABA z jetty usa z 94 roku. 1-pierwszy problem jaki mam to to ze silnik jest z automatyczną skrzynią biegów.oczywiście zostanie ona zmieniona na manuala najprawdopodobniej 4S lub 4T i tu pytanie czy żeby silnik normalnie chodził muszę zmieniać kompa sterującego czy może zostać ten co jest,a jeśli trzeba zmienić to czy przypasuje komp z 2E,AGG,AGU itp silników?? 2-następnie jest problem z sondą.tzn problem bo nie wiem gdzie ją umieścić,czy dac ją przy samym kolektorze,czy w kolektorze ,czy gdzieś dalej.dodam ze wydech będzie miał średnice 55mm i najpewniej będzie pusty lub zostanie ori ostatnia puszka 3-po prawej stronie silnika są jakieś zaworki od podciśnień i do nich są wpięte kostki 2 pinowe.od czego te zaworki są i czy są bardzo potrzebne??nie ukrywam ze im mniej tych podciśnień pod maską tym lepiej. 4-co można w tym silniku tanio zrobić zeby jakoś podnieść mu nie dużo moc?? wiem ze turbo i kompressor najlepiej ale kasy brak.myślałem o zwiększeniu stopnia sprężania,rozwiercie kanałów w głowicy i kolektorze itp.pytanie tylko czy jest sens?? 5-na kilku fotkach z kompressorami widziałem kolektory ssące z innych V.A.G \które mają przepustnice po lewej stronie a nie jak ABA po prawej.ktoś ogarnia od czego te kolektory?? 6-ktoś wie jaka jest różnica wagi całego sprzęgła z 2E pod skrzynie na druty a sprzęgła z mkII PB(210mm) narazie by było tyle.jutro jak oddziele silnik od skrzyni pewnie pojawią się nowe pytania. z góry dzięki za konkretne odpowiedzi. |
Autor: | Valeczny [ Śro 27 Paź, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] swap na silnik 2,0 ABA |
1. Skrzynia automatyczna ma swój właśny sterownik 2. Ja mam wydech za kolektorami Fi55, no i też na tej rurze przykręciliśmy lambde, może 5cm za kolektorami. No i jest ok. 3. Najprawdopobniej chodzi Ci o regulator ciśnienia paliwa, zielony 'czujnik' z którego idą wężyki do filtra węglowego, musi zostać ![]() 4. Skoro swapujesz na coś co według Ciebie ma za małą moc to po co to robić, lepiej wpakuje chociażby VR |
Autor: | dawid [ Czw 28 Paź, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] swap na silnik 2,0 ABA |
Valeczny napisał(a): 2. Ja mam wydech za kolektorami Fi55, no i też na tej rurze przykręciliśmy lambde, może 5cm za kolektorami. No i jest ok. masz krótkie czy długie kolektory?? bo ja chce założyć kolektor z ABA i portki z PB które są dłuższe i teraz nie wiem czy jak sonde wspawam w portki to czy będzie ok. Valeczny napisał(a): 3. Najprawdopobniej chodzi Ci o regulator ciśnienia paliwa, zielony 'czujnik' z którego idą wężyki do filtra węglowego, musi zostać ![]() regulator jest chyba na listwie wtryskowej,a ja po prawej mam jakies śmieszne 2 zaworki.jeden jest podobny do N75 z 1Z.zrobie fotke to wkleje Valeczny napisał(a): 4. Skoro swapujesz na coś co według Ciebie ma za małą moc to po co to robić, lepiej wpakuje chociażby VR może nie za mało ale jak będę zdejmował czapkę to co mi szkodzi podłubać w miarę możliwości i kasy??,wiadomo ze cudów nie osiągnę ale zawsze coś tam można dłubnąć dla własnej satysfakcji. powstał kolejny problem z wiązką.kable do kompa są za długie w standardowe miejsce w mkII.skracać je czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie schować kompa żeby ori kable były ok?? |
Autor: | Valeczny [ Pią 29 Paź, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] swap na silnik 2,0 ABA |
Jak masz graty za free to można dłubać Jak jak miałem za długie kable to więcej wciągnąłem do budy i upchałem nad skrzynką bezpieczników |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |