Witam..w zasadzie od początku swapa silnika mam taki problem że auto mi szarpie czasem zgaśnie.. no i najgorsze co to najczęściej kręci się tylko do 4900-5000obr... na rozgrzanym silniku.. czasem kręci do 7tys na zimnym nie katuje ale zakręci raczej na 100% do końca... nie wiem co może być przyczyną... rozkładam już ręce.. auto często z dołu też nie może siły się podnieść przy ruszaniu trzeba przegazować wtedy pójdzie..przy normalnym pószczeniu sprzęgła ledwo rusza gaz do oporu a ono tysiac obr ledwo sie wkreca i nagle power do 4000 i sie konczy przed 5000... problem mam też z obrotami..raz są 1000raz 800 a jak jezdze po mieście to wskakują na 2000i stoi jak mur a wystarczy przekrecenie stacyjki i ponowne właczenie i już jest tysiac chwile pogazuje i 2000...
Przewody zapłonowe nowe,świece filtr powietrza też... nie wiem może filtr paliwa? ogólnie pompe pod autem zmieniałem oczywiście na 6barową.. a ta w zbiorniku została od rp bo mówili że tak może być wiec chyba ok..może jeszcze sprawdzić ciśnienie jakie pompa daje?ale gdyby było za słabe to by cały czas się moim zdaniem nie wkręcał a on czasem szarpnie i kręci do końca no i przy tym ładnie się zbiera...
Faktem jest że mam nie podłączoną przpływkę... ogólnie z tą instalacją co mam jest nie lada lipa.. postaram się wstawić foty dwóch innych instalacji które posiadam w tym ori od tego silnika ( w tej chwili mam inna) która dostalem..ale nie moge sie na niej polapac jak podłączyć..
orginalnie mialem tu silnik 1.8rp 90ps
wrzucam filmy jak to wygląda...
Bardzo proszę o pomoc kogoś kto zna się na 16v...
PS proszę nie zwracać uwagi na piszczący dzwiek cisnienia oleju..poprostu jest nie podpięty czujnik..
Może jeszcze dodam że silnik cisnienie ma bardzo dobre takie jak w książce a sprężanie każdy cyl 15 więc napewno nie jest zajechany!
http://www.youtube.com/watch?v=CVVW37Ebvf0http://www.youtube.com/watch?v=uVxp2C9fzKYprosze zapoznać sie z regulaminem i UŻYWAĆ PRZEDROSTKÓW 
turpik