Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2]Czy jest sens wkładac 2.0 16v 9a
PostWysłany: Pon 28 Gru, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Mar, 2008
Posty: 48
Skąd: Ostrowiec św
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk2 GTI 8v
Witam
Panowie mam taki dylemat i chciałbym usłyszec Wasze opinie oczywiscie te "za" i "przeciw" w podjeciu ostatecznej decyzji...Mam okazje kupic bardzo tanio całego passata 2.0 16v 9a rozbitego i zastanawiam sie czy lepiej by chodził taki silnik w moim golfie mk2 niz mój 1.8 8v pf...Nie wiem ile dokładnie teraz ma koni-nigdy go nie hamowałem ale przyspiesza 0-100 w 7.56s objechał takie samochody jak Bmw e30 325,e34 525(192ps),e46 320d,audi 80 coupe 2.3 136ps,golf 3 gti 115 ps,golf 4 diesel 130ps,passat 130 chip na 170ps i wiele innych przyspieszenie mózna porównac do golfa 4 diesel 130 chip na 185ps i 400nm do 160km/h przegrałem długosc samochodu.
Cos tam w moim silniku było grzebane ale za duzo o tym nie wiem ja zrobiłem remont(panewki,szlif cylindrów,nowe tłoki i pierscienie)zmieniłem układ wydechowy na przelotowy i kolektor 4-2-1 z nierdzewki.Jest krótsza skrzynia i podobno ostry wałek...
Na silnik mam kupca i za to kupiłbym tego passata a silnik sam zmienił.Jak myslicie jest sens przekładac??Moze kiedys pomysle o turbo i własnie dlatego tez bym chciał przełozyc bo z tego co sie orietuje lepiej do 9a niz do Pf-a.
Prosze o pomoc


prosze zapoznać sie z regulaminem i UŻYWAĆ PRZEDROSTKÓW !!
turpik



_________________
MichasVW
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]Czy jest sens wkładac 2.0 16v 9a
PostWysłany: Pon 28 Gru, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Przy zaturbieniu 9A dużo przeróbek, łącznie z włożeniem Digifanta. Jak włożyć 16V to po najmniejszej lini oporu KRa, albo już ABFa. 9A jakoś niczym nie przemawia...



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]Czy jest sens wkładac 2.0 16v 9a
PostWysłany: Wto 29 Gru, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Paź, 2007
Posty: 232
Skąd: Jastrzębie Zdrój
16v to nie do zajechania silnik , jesli bedziesz mial zdrowa serie (136km) wsadzisz kolektor z KR 50mm digifanta , obrobisz przeputnice to bedziesz zadowolony napewno bardziej niz z 8v, inna charankerystyka , osobiscie polecam :) wiadomo ze jak bys mial do wyboru 9a a ABF to wybiera sie ABF bo nie trzeba juz digifanta wkladac wystarczy seria 150km, pozdrawiam



_________________
http://www.corradodatabase.com/index.ph ... do&id=3842
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]Czy jest sens wkładac 2.0 16v 9a
PostWysłany: Śro 30 Gru, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Paź, 2004
Posty: 970
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Scirocco MK1 & Polo 86C 2F G40
Jak chcesz ładować silnik z passata to musisz sie liczyć ze zmianą kolektorów ssącego i wydechowego i łap.
Skrzynia zostaje twoja. Mechaniczny wtrysk to jest masakra (tzn mi działa ale jak sie zdu... to jest problem...)

Skoro tak lata twoje 8V to masz około 140KM myśle.
Tak jak pisali wyżej do 16V kolektor fi 50, wydech przelot, filtr pełny przepływ, i robi sie te 150KM.

Generalnie za mały przyrost "efektu" do nakładu pracy... jak chcesz zmieniać silnik to na 1.8T albo G60.
Tam sobie wyduszisz 200KM i wtedy nakład pracy zwraca się z nawiązką w postaci Radości z jazdy ;)

9A ma większe wykorbienia - skok tłoka co daje mu wiekszy moment ale nie kreci sie jak KR wiec ma tylko 136KM.
Czyli tak naprawde gdybyś miałseri KR'a i serie 9A to 9A jest z przodu... Edi ma 9A po takich zmianach jak wyżej ja to samo tylko bez kolektrora i mój KR dostaje manto, kreci sie lepiej ale jego jedzie od "dołu"

Ja bym 16V już nigdy nie założył, tzn jedzie fajnie i jest dla spokojnych ludz: nie sypie sie, zabić go nie można, ale w tym sporcie chodzi raczej o wiecej Nm i KM ;) reszte da sie naprawić ;)



_________________
Scirocco MK1 SL: viewtopic.php?f=98&t=88229&p=841991#p841991
Golf MK1 Floridablau itp: viewtopic.php?f=87&t=25441
Caddy MK1 GTI: viewtopic.php?f=98&t=35179&start=0
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe