VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[polo g40] turbo zamiast kompresora https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=43306 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Czolek [ Pią 25 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | [polo g40] turbo zamiast kompresora |
mam pytanie bo bede kupowac silnik z g40 i chce zalozyc tam turbo zamist kompresora co mi jest potrzebne oczywiscie tubro interkuler i co jeszcze? jak by ktos mi mogl doradic to bylbym bardzo wdzieczny:) i czy duzo roboty z tym jest i jakie spalanie potem bedzie:) i ile by szlo z tego silnika wyciagnoc:) pomocy prosze zapoznać sie z regulaminem i zakładać poprawnie tematy ![]() turpik |
Autor: | turpik [ Pią 25 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
poczytaj sobie kolego ten temat /viewtopic.php?f=36&t=501&view=unread#unread i troche ci sie rozjasni sytuacja |
Autor: | ethan89 [ Pią 25 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
potrzebujesz kolektor wydechowy pod torbo jeszcze dlaczego chesz turbo zakładac a ne kompresor?? Powiem CI ze mammy u nas w gliwicach jedne g40 z turbo i niejedzie to tak jak na kompresorze |
Autor: | sundecade [ Pią 25 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
kompresor jest lepszy, no ale nie robi psst ![]() |
Autor: | Czolek [ Sob 26 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
bo niemam kompresora i dlatego:( wiec zakladam turbo niejedzie bo niejest zrobione tak jak nalezy:) i fajny jest potem dziwek pssss;p |
Autor: | sundecade [ Nie 27 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
kompresor jest lepszy bo pracuje 'od razu' a nie jak turbo od wiekszych obrotow. Poza tym jak masz motor PY to kupno kompresora wyjdzie Cie mniej nie uturbianie (jeszcze musisz kolektorz wylotowy przerobić pod turbo). Zresztą.. napisz do Grrzes on ma Polo Turbo to Ci rozjasni co i jak |
Autor: | PR23M3K [ Czw 01 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
Koszt uturbienia to minimum 4 tys, z mniejszym budzetem nie ma co sie do tego zabierac, czesto sa komplikacje i koszty rosna. Nie zapomnij o wiekszej chlodnicy bo seria moze nie wyrobic. Kupno kompresora, orurowania itd wyjdzie o polowe taniej ps jak cos to mam na sprzedaz taki kompresor ![]() |
Autor: | Kych [ Sob 03 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
a ja powiem tak nie ma jak dzwiek G.... turbo z blow-off'em sie chowa..... ![]() a z kosztami to nie przesadzajmy.... jak ma sie znajomosci i umie sie cos tanio kupic/zrobic, nie bedzie takiej tragedii.... najdrozsze wychodzi chyba dobre zestrojenie... PS: dobrze ze zrezygnowałem z Turbo i mam zdrowiutkie G40 |
Autor: | KadareK [ Nie 04 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
na szybko pisząc -kolektor po znajomości 500zl -turbo wraz z regeneracja 1200zl -strojenie 1200zl -węże smarowania oraz chłodzenia wodnego turbiny ok 200zl -przystawka z termostatem pod filtr oleju 150zl -fimc z orurowaniem 300zl -wałek rozrządu z 3f 100zl (nie koniecznie trzeba go wkładać) tu na szybko już masz ponad 3600zł a zawsze coś dojdzie, trzeba przerobic napęd alternatora wkładając napinacz, uszczelki pod turbo, jakieś tam śrubki i do 4 tyś spokojnie dojdzie. |
Autor: | lucek [ Nie 04 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
Panowie, wszyscy zachwalacie kompresor, a ja dla zachowania równowagi dodam głos przeciwny: 1) większy potencjał uturbionego silnika niż z G-laderem 2) odpadają konieczne dla zachowania sprawności kompresora okresowe regeneracje, a jeśli pójdziesz w modyfikacje kompresora, rośnie prawdopobieństwo jego wysypania się |
Autor: | Grrzes [ Pon 05 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
Podpisuję się pod tym co powiedział lucek, ze swojego doświadczenia dodam ze 4 tyś to absolutne minimum żeby było dobrze, no i jeszcze ten dźwięk z BOV-a |
Autor: | KadareK [ Pon 05 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
Generalnie turbo jest lepsze pod tym względem iż nie "dławi" silnika swoimi oporami napędzania, kompresor daje i zabiera a turbo wykorzystuje przepływ spalin i daje doladowanie. |
Autor: | marcin genesis [ Pią 09 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
Panowie nie ma się co spierać...każdy ma swoje zdanie na ten temat...ja powiem, że kompresor z merca łamie mity o sypiących się kompresorach i mizernych efektach:-) nie narzekam,,,choć czas na jakieś zmiany hehe |
Autor: | lucek [ Pią 09 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
marcin genesis napisał(a): kompresor z merca łamie mity o sypiących się kompresorach i mizernych efektach ponieważ jest zbudowany zupełnie inaczej niż G-lader, nie ma tam listew, tylko dwa wirniki |
Autor: | PAVWel_G40 [ Nie 11 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora |
no to i ja wcisne swoje 4 grosze;p jak dla mnie ladowanie turbo tak zeby jechalo jak zwykle g nie ma sensu, jak turbo to koni ma byc duzo ale to wiaze sie z ogromnymi kosztami samej przerobki, a jeszcze trzeba by cale auto przygotowac pod duza moc. wiec jezeli licza dla ciebie sie koszta lepiej zbieraj na kompresor a dobrze zrobiony objedzie nie jedno turbo |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |