VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=40257
Strona 1 z 2

Autor:  einstein [ Pią 29 Maj, 2009 ]
Temat postu:  [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

orientuje sie ktoś moze, jakie zmiany najlepiej wprowadzic w silniku 2E 2.0 8v. mam passata syncro i chcę go troche ozywic. jezeli ktoś zna jakies konkretne czynnosci dajace efekty, prosze o pomoc :-D

Autor:  sundecade [ Pią 29 Maj, 2009 ]
Temat postu:  Re: Jak podkręcic 2E?

Turbo? :-D

Autor:  turpik [ Pon 01 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

malym nakladem funduszu tego nie zrobisz ale jest mozliwosc ozywienia go ;)

Autor:  Luq@sz [ Nie 28 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

silnik jest oporny na modyfikacje, tylko turbo+ zkucie, ale to już jest skórka nie warta wyprawki

Autor:  13jurek13 [ Pon 29 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

zamach odchudz yupii

Autor:  turpik [ Pon 29 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

ten silnik mozna ladnie zrobic ale bedzie to wymagalo wiekszych funduszy lepiej robic swapa ale jak koniecznie chcesz cos pomodzic to tak jak kolega13jurek13 mowi odchudz zamach zrob porting glowicy przelot wychech ostry walek + jakies strojenie i bedzie juz ladnie jechac

Autor:  13jurek13 [ Wto 30 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

i dobry dolot przy dobrym wydechu bedzie cacy ;)

Autor:  simens [ Śro 08 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

swap na PG

Autor:  Luq@sz [ Śro 08 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

e tam pg ABF lub AAA :D

Autor:  LCQ [ Pią 10 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

droższa wersja

dół 2E, góra ABF,dolot/wydech/ program i skrzynia 2Y

tańsza wersja

silnik 2E, wydech 55 mm, dolot & stożek K&N rc-3250 z nalotem na niego, skrzynia 2Y, program (najlepiej z wałkiem, polecam przy skrzyni 2Y odrazu dać Schricka 288, ale na dłużej to zaśniesz ;)

Autor:  evolution [ Sob 11 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

LCQ napisał(a):
droższa wersja

dół 2E, góra ABF,dolot/wydech/ program i skrzynia 2Y
ta twoja drozsza wersja jezdzic nie bedzie z pewnego malutkiego powodu, wiesz jakiego??
LCQ napisał(a):

tańsza wersja

silnik 2E, wydech 55 mm, dolot & stożek K&N rc-3250 z nalotem na niego, skrzynia 2Y, program (najlepiej z wałkiem, polecam przy skrzyni 2Y odrazu dać Schricka 288, ale na dłużej to zaśniesz ;)
przydaloby sie obrobke glowy dopisac....

Autor:  papol [ Sob 11 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

I jeszcze pare innych detali ;)

Autor:  Luq@sz [ Nie 12 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

panowie, co nie zmienia faktu, że lepiej swapa zrobić na ABF, lub AAA bo tam bez szaleństw fifnasowych mozna więcej kuniów zmotać

Autor:  LCQ [ Pią 17 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

evolution napisał(a):
LCQ napisał(a):
droższa wersja

dół 2E, góra ABF,dolot/wydech/ program i skrzynia 2Y
ta twoja drozsza wersja jezdzic nie bedzie z pewnego malutkiego powodu, wiesz jakiego??
LCQ napisał(a):

tańsza wersja

silnik 2E, wydech 55 mm, dolot & stożek K&N rc-3250 z nalotem na niego, skrzynia 2Y, program (najlepiej z wałkiem, polecam przy skrzyni 2Y odrazu dać Schricka 288, ale na dłużej to zaśniesz ;)
przydaloby sie obrobke glowy dopisac....



1)brak czujnika w bloku?(trzeba nagwintować)...mogłeś napisać odrazu, chyba że nie nauczyłeś się dzielić swoją wiedzą.........again

2) profi obróbka kosztuje...a tu chodzi o koszta....

Autor:  evolution [ Sob 18 Lip, 2009 ]
Temat postu:  Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?

LCQ napisał(a):
evolution napisał(a):
LCQ napisał(a):
droższa wersja

dół 2E, góra ABF,dolot/wydech/ program i skrzynia 2Y
ta twoja drozsza wersja jezdzic nie bedzie z pewnego malutkiego powodu, wiesz jakiego??
LCQ napisał(a):

tańsza wersja

silnik 2E, wydech 55 mm, dolot & stożek K&N rc-3250 z nalotem na niego, skrzynia 2Y, program (najlepiej z wałkiem, polecam przy skrzyni 2Y odrazu dać Schricka 288, ale na dłużej to zaśniesz ;)
przydaloby sie obrobke glowy dopisac....



1)brak czujnika w bloku?(trzeba nagwintować)...mogłeś napisać odrazu, chyba że nie nauczyłeś się dzielić swoją wiedzą.........again
z powodu cisnienia sprezania ziomus..... nic gwintowac nie trzeba
LCQ napisał(a):
2) profi obróbka kosztuje...a tu chodzi o koszta....
ale ta obrobka da wiecej niz wydech stozek i inne badziewie... lepiej miec profi obrobke niz wywalic kase na cos co daje duzo mniej za podobna cene...


P.s. dziele sie wiedza z ludzmi ktorzy cokolwiek mysla... tlumaczyc wszystkiego nie mam ochoty to nie szkola a ja nie nauczyciel..... kiijem

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/