VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=39507 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Woytek [ Nie 03 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V |
Pare pytan Podejdzie komp z G60? jak tak to lepiej go czy pigyback albo ecumastera Co zrobic zeby odprezyc silnik? Mozna zastosowac inny kolektor ssacy?? czy ten byl by dobry? Mial ktos doczynienia z wkladaniem kompresora do 2.0 8v czy uwazacie ze jest to bez sensu?? Ewentualnie jak wyglada sprawa z turbo?? kolektor pasuje od 1.9 tdi? |
Autor: | lucek [ Pon 04 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V |
Poszperaj sobie po forum i poczytaj, a potem pytaj... Woytek napisał(a): Ewentualnie jak wyglada sprawa z turbo?? kolektor pasuje od 1.9 tdi? viewtopic.php?f=87&t=27599&start=0 |
Autor: | Gofer [ Pon 04 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V |
Jeśli chodzi o Eaton'a, to sprawa jest do zrobienia. Nawet w sumie po "taniości". Kompresor kupisz za jakiś 1000-1200 pln, wtryski podobno z g60, odprężyć to można grubszą uszczelką pod głowicę. Do końca nie wiem jak wygląda sprawa strojenia. Może jakaś świnka? Ecu master? smtp6? Najlepiej byłoby jakiegoś StandAlone'a zapodać, np. megasquirta, ale to już większe koszty. Mocy jakiś kosmicznych się nie spodziewaj, ale coś powinieneś poczuć. ![]() Na youtubie jest nawet filmik z takim czymś jeżdżącym, poszukaj sobie. Tylko z tego co pamiętam, tam założyli ten mniejszy kompresor. Jakoś to się odpycha. Slyszałem nawet o wersjach bez IC, ale w golfie czegoś takiego nie widziałem. Najgorszą sprawą wg. mnie, jest dorobienie mocowanie do kompresora, żeby to w osi chodziło. Ja osobiście myślałem o przerobieniu po prostu łapy od kompresora klimy, ale czy zdałoby to egzamin - nie wiem. Może jak się do tego przymierzę to dam znać. ![]() |
Autor: | evolution [ Wto 05 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V |
Lucius Snow napisał(a): Poszperaj sobie po forum i poczytaj, a potem pytaj... Woytek napisał(a): Ewentualnie jak wyglada sprawa z turbo?? kolektor pasuje od 1.9 tdi? http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 99&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; kolektor z tdi to KUPA i sie nie nadaje do turbo benzyny, powoduje nierownomierne oproznienie cylindrow i rozne problemy,sposob na odprezenie uszczelka jest dobry do auta ktore jezdz okazyjnie a nie do auta ktore ma jezdzic, i zeby nikt nie mysll wsadzac turbo z diesla o mocy mniejszej od oczekiwanej. zasada jest taka, jesli w dieslu turbo dmuchnie 100 koni to w benzynie zrobi 70 bezpiecznie. wiec jesli ktos planuje 200 ps powinien wziac turbo z beznyny o takiej lub wiekszej mocyno chyba ze uprze sie na diesla to w tedy szacujac na szybko diesel zaopatrzony w ta turbine musialby wypluc kolo 250. i niech nikt nie mysli ze uda mu sie zrobic to w 5 kpln bo 10 zabraknie |
Autor: | Woytek [ Wto 05 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V |
evolution nie przesadzajmy ze 10k braknie Usuń post Raportuj ten post Edytuj post Odpowiedz z cytatem Kolektor z 9a Flansze wytna za flaszke , turbina volvo z benz komp i sensor z g60 wtryski g60 Wyrzucamy przeplywke orurowanie , culer , sykacz Na koniec wystroic konpa i chula.. i gdzie tu 10K? Zakladalismy turbo do hond i wychodzilo max 3 kola.. i do teraz jezdza |
Autor: | evolution [ Nie 31 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V |
ciekaw jestem.... nie jeden i nie dwoch przerabiaczy przejechalo sie na takim liczeniu moje... skrzynia vw ma slabe wiec trzeba ja zrobic sprzeglo fabryczne nie zagada przy 330 nm zrobic/odelzyc kolo wydech kolektorssacy kolektor wydechowy turbo plus mocowania i uklad olejenia wtryski wydajniejsza pompa ic orurowanie blow off ecu wywalamy przeplywke i robimy mapa zadnego ecumastera czy innego go..wna rozbieramy silnik obrobka glowicy przygotowanie do doladowania silnika/ odprezenie totalny remont plus usuniecie wad powodujacych crankwalk (duzo wiercenia i przerobek) na sam koniec wystrojenie dobrze przygotowany golf gti 2e targa 300 ps na fabrycznych gratach vw... i koszty zamykaja sie w conajmniej 14 bez strojenia w innym przypadku mamy sapiace cos co z przyspieszeniami porownywalnymi do malucha... w przypadku kompresora znika z kosztorysu turbo z mocowaniamii systemem olejenia a pojawia sie kompresor reszta zostaje gdyz wydech w serri jest troszke restrykcyjny |
Autor: | evolution [ Nie 31 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V |
ps zaden kolektor z 16v nie pasi do 8v.... w zaden sposob... widziales jedno auto a pojecia nie masz jak zbudowane:P |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |