Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V
PostWysłany: Nie 03 Maj, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 27 Mar, 2009
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
Pare pytan

Podejdzie komp z G60? jak tak to lepiej go czy pigyback albo ecumastera
Co zrobic zeby odprezyc silnik?
Mozna zastosowac inny kolektor ssacy?? czy ten byl by dobry?

Mial ktos doczynienia z wkladaniem kompresora do 2.0 8v czy uwazacie ze jest to bez sensu??

Ewentualnie jak wyglada sprawa z turbo?? kolektor pasuje od 1.9 tdi?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V
PostWysłany: Pon 04 Maj, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Poszperaj sobie po forum i poczytaj, a potem pytaj...
Woytek napisał(a):
Ewentualnie jak wyglada sprawa z turbo?? kolektor pasuje od 1.9 tdi?

viewtopic.php?f=87&t=27599&start=0



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V
PostWysłany: Pon 04 Maj, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 06 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Wawa, Grójec
Jeśli chodzi o Eaton'a, to sprawa jest do zrobienia. Nawet w sumie po "taniości". Kompresor kupisz za jakiś 1000-1200 pln, wtryski podobno z g60, odprężyć to można grubszą uszczelką pod głowicę. Do końca nie wiem jak wygląda sprawa strojenia. Może jakaś świnka? Ecu master? smtp6? Najlepiej byłoby jakiegoś StandAlone'a zapodać, np. megasquirta, ale to już większe koszty.
Mocy jakiś kosmicznych się nie spodziewaj, ale coś powinieneś poczuć. :D
Na youtubie jest nawet filmik z takim czymś jeżdżącym, poszukaj sobie. Tylko z tego co pamiętam, tam założyli ten mniejszy kompresor. Jakoś to się odpycha.
Slyszałem nawet o wersjach bez IC, ale w golfie czegoś takiego nie widziałem.
Najgorszą sprawą wg. mnie, jest dorobienie mocowanie do kompresora, żeby to w osi chodziło. Ja osobiście myślałem o przerobieniu po prostu łapy od kompresora klimy, ale czy zdałoby to egzamin - nie wiem. Może jak się do tego przymierzę to dam znać. :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V
PostWysłany: Wto 05 Maj, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Lucius Snow napisał(a):
Poszperaj sobie po forum i poczytaj, a potem pytaj...
Woytek napisał(a):
Ewentualnie jak wyglada sprawa z turbo?? kolektor pasuje od 1.9 tdi?

http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 99&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;



kolektor z tdi to KUPA i sie nie nadaje do turbo benzyny, powoduje nierownomierne oproznienie cylindrow i rozne problemy,sposob na odprezenie uszczelka jest dobry do auta ktore jezdz okazyjnie a nie do auta ktore ma jezdzic, i zeby nikt nie mysll wsadzac turbo z diesla o mocy mniejszej od oczekiwanej. zasada jest taka, jesli w dieslu turbo dmuchnie 100 koni to w benzynie zrobi 70 bezpiecznie. wiec jesli ktos planuje 200 ps powinien wziac turbo z beznyny o takiej lub wiekszej mocyno chyba ze uprze sie na diesla to w tedy szacujac na szybko diesel zaopatrzony w ta turbine musialby wypluc kolo 250.
i niech nikt nie mysli ze uda mu sie zrobic to w 5 kpln bo 10 zabraknie



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V
PostWysłany: Wto 05 Maj, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 27 Mar, 2009
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
evolution
nie przesadzajmy ze 10k braknie


Usuń post
Raportuj ten post
Edytuj post
Odpowiedz z cytatem
Kolektor z 9a
Flansze wytna za flaszke , turbina volvo z benz
komp i sensor z g60
wtryski g60

Wyrzucamy przeplywke

orurowanie , culer , sykacz

Na koniec wystroic konpa i chula.. i gdzie tu 10K?

Zakladalismy turbo do hond i wychodzilo max 3 kola.. i do teraz jezdza


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V
PostWysłany: Nie 31 Maj, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
ciekaw jestem.... nie jeden i nie dwoch przerabiaczy przejechalo sie na takim liczeniu
moje...
skrzynia vw ma slabe wiec trzeba ja zrobic
sprzeglo fabryczne nie zagada przy 330 nm
zrobic/odelzyc kolo
wydech
kolektorssacy
kolektor wydechowy
turbo plus mocowania i uklad olejenia
wtryski
wydajniejsza pompa
ic
orurowanie
blow off
ecu wywalamy przeplywke i robimy mapa zadnego ecumastera czy innego go..wna
rozbieramy silnik
obrobka glowicy
przygotowanie do doladowania silnika/ odprezenie
totalny remont plus usuniecie wad powodujacych crankwalk (duzo wiercenia i przerobek)
na sam koniec wystrojenie
dobrze przygotowany golf gti 2e targa 300 ps na fabrycznych gratach vw... i koszty zamykaja sie w conajmniej 14 bez strojenia w innym przypadku mamy sapiace cos co z przyspieszeniami porownywalnymi do malucha... w przypadku kompresora znika z kosztorysu turbo z mocowaniamii systemem olejenia a pojawia sie kompresor reszta zostaje gdyz wydech w serri jest troszke restrykcyjny



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Kompresor Eaton a silnik 2.0 8V
PostWysłany: Nie 31 Maj, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
ps zaden kolektor z 16v nie pasi do 8v.... w zaden sposob... widziales jedno auto a pojecia nie masz jak zbudowane:P



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe