VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[G40] Tuning silnika czyli co i jak? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=38926 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ethan89 [ Nie 12 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | [G40] Tuning silnika czyli co i jak? |
Proszę o wypowiedzi osoby które znają się co można zrobić w G40 żeby było mocniejsze, co można zmienić co przerobić, spróbujmy zrobić tak żeby było to wszystko ładnie w jednym temacie |
Autor: | kas18 [ Nie 12 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: G40 tuning czyli co i jak |
temat rzeka wszystko można kwestia kasy doładowanie niestety na kompresorze g40 nie da rady większe niż 1,1 bara co ogranicza mody najprostszy to wymian układu wydechowego na bardziej przeotowy wymiana kolektora ssącego na ten z 3f kółko kompresora na 70>68>65 wkładka filtra powietrza do puchy lub stożek (niepolecany) świece zimne w4dp0 i tak wymieniać można bez liku |
Autor: | sundecade [ Nie 12 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: G40 tuning czyli co i jak |
Był gdzies tak temat, poszukaj |
Autor: | ethan89 [ Nie 12 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: G40 tuning czyli co i jak |
a dlaczego stozek nieoplacalny?? nawet taki z gornej połki np pipercross?? a co z regulowanym kołkiem rozrzadu i wałkiem, ile wytrzymuja seryjne tłoki i korby?? bo jak za dozo namodzimy to moga niepodołac |
Autor: | PR23M3K [ Pon 13 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak? |
tutaj jest troche info nt tuningu G40 viewtopic.php?f=36&t=35560&start=0 |
Autor: | PAVWel_G40 [ Pią 17 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak? |
hmm ethan ja bede sie upieral ze wszelkie mody bez ingeracji w komputer nie maja zbytniego sensu. z regulowanym kolkiem to zazwyczaj jest tak ze ludzie montuja a nie korzystaja wiec jesli masz tylko kupic zeby kupic to sobie odpusc. waleczek mozesz zamontowac jakis schricka czy cos takiego nie zaszkodzi, podejzewam ze wtedy przydaly by sie tez pomodzic przy popychaczach niewidzialem nigdy tego w polo ale wiem ze w innych autach zawsze kasowniki stukaja po zmianie walkow. Napewno wydech przelotowy 55 lub 60. koleczko 68, mozna by jakas wydajniejsza pompe paliwa zamontowac i regulator cisnienia paliwa inny i wtryski z g60. mozna pobawic sie kanalami w glowicy i wtedy do tego kolektor z 3f. mozna by jeszcze kolektor wydechowy zmienic na baranki jakies;p z tym ze te na ebayu nie maja haka do kompresora wiec kolektor dobrze by bylo dac zrobic w MG ale to nie bedzie tanie:D Ale mody trzeba zakonczyc remapem i tu pytanie na jaka ingerencje pozwoli seryjny komp czy nie trzeba by zmienic komputerka na jakis nowszy model;p Ja sie tym nie martwie bo to bedzie zadanie dla mojego szpeca od remapow;p No i pozostaja inne kwestie lepszy zawias ale to nie problem, lepsze hamulce a wiem ze jezdzisz na 13 wiec ciezko tam jakis zacisk wiekszy wcis. Jakies poliuretany albo teflony by sie przydaly no i wzmocnione podluznice bo twrdego zawiasu i twardych gum to seryjna buda nie wytrzyma;p ktos tez pamietam z klubu g40 ma chyba uturbione g i mowil ze pojezdzil tydzien auto bylo bardzo mocne ale wszystko zaczelo sie sypac. wiec moim zdaniem nie ma co przekraczac 170ps w polo a to naprawde duzo jak na te auto, jestem ciekaw jak niemcy rzezbia te auta ze maja ponad 200ps? moze to jest dobre tylko jak sprzedaja a potem sie rozleci hehe |
Autor: | kas18 [ Pią 17 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak? |
zawsze po wymianie wałka konieczna jest wymiana popychaczy i to bez dwóch zdań można założyć tytanowe lżejsze o 7g na sztuce regulator ciśnienia paliwa to norma przy podnoszeniu mocy można dostać barana z wieszakem ale trzeba poszukać lub pogadać ze szkopami bo sam mam 4-2-1 kwasiaka z wieszekiem ok (1200)i hhee G40 jest na Digifancie wiec podatniejszy na mody 170 to moc wystarczjąca hhee niemcy wiecej kręcą ale to wszystko zabawa w inne zabawki bo kompresor z g60 najczęściej i głowica z 1,5 a zawory, tłoki itp to wiaderka ![]() jak się robi auto od podstaw to to ma sens ale jak ktoś wsadzi lub zmodzi coś i liczy na nie wiadomo co to może się rozczarować moim zdaniem jak nie masz kasy na kompleksowe podejście to pozostań na 140 km za pomoca wkłądki, kółka 68 i chipie i dobrym stanie suszarki i ci starczy moim zdaniem turbo tak ale zgłową, to zupełnie inna bajka kazde doładowanie tak małego silnika 1,3 powoduje swoje plusy jak i minusy, kwestia wykorzystania wiedzy oraz utrzymianie doskonałej kondycji auta poczytajcie sobie o ex-Apsikowym G60 ja jak czytałam opis to czapki z głów |
Autor: | PAVWel_G40 [ Nie 19 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak? |
a wiecie co by sie przydalo i to nawet seryjnemu g najbardziej?? szpera hehe przy jezdzie na cwiartke to by sie dobrze sprawdzilo |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |