VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Passat B5] 1.8T problem z dymieniem https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=37961 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | [Passat B5] 1.8T problem z dymieniem |
Czy ktos siedzacy w temacie silnikow z turbo doladowaniem moze mi powiedziec czy dymienie z wydechu na niebiesko i spod silnika sa objawami uszkodzonej /nie szczelnej turbiny? Zaczyna dymic jak silnik troche popracuje , na calkowicie zimnym nie kopci , oleju tez za bardzo nie bierze |
Autor: | norbi [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
jak sie rozgrzeje i olej nie jest taki gesty to wycieka, pod wplywem goraca sie pali i jest dymik spod silnika... a jak z wydechu wali na niebiesko to wiadomo o co chodzi ![]() |
Autor: | Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
jakby byl silnik walniety to by chyba zarl olej a on nie bierze oleju , zresza to by caly czas kopcil nawet na zimnym , a tak silnik dobrze chodzi, moc tez ma pozatym wylot zostal juz przeczyszczony i uszczelniony , i po ok 10km znow zaczal dymic |
Autor: | Classic [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
Remik napisał(a): oleju tez za bardzo nie bierze Remik napisał(a): nie bierze oleju
to bierze czy nie? |
Autor: | Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
generalnie przejechalem nim ponad 3 tys. i przez ten okres dolalem mu niecale pol litra |
Autor: | rafalgolf cabrio mk1 [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
to niebierze oleju?? moj diesel mniej bierze;p |
Autor: | Classic [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
z tego co wiem to auto ma jakis program?tak? moze cos sie popierniczylo i zaczal kopcic,moze tez byc walniete turbo lub silnik pomalu mowi baj baj |
Autor: | Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
gorzej jak wpakuje kase w turbo a to sie okaze nie to , wtedy to mnie chyba krew zaleje , nie ma to jak uzywac auta raz w tygodniu i zeby nawalilo przed samym sezonem |
Autor: | Classic [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
opisz sytuacje jak to sie stalo ze zaczal kopcic |
Autor: | norbi [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
zvaguj silnik i zobacz jak turbo podaje.... ja sie zaloze ze turbo mowi papa, bo program byl mocny. |
Autor: | Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
Classic napisał(a): opisz sytuacje jak to sie stalo ze zaczal kopcic generalnie wszystko gralo , wczesniej nie kopcil , problemy zaczely sie jakis tydzien temu po powrocie z wawy , zawiozlem go na warsztat caly dolot i wylot przeczyscili mu i dokladnie uszczelnili , po odbiorze nie dymil wczoraj nim przejechalem jakies 10km i znowproblem wrocil [ Dodano: Nie 15 Mar, 2009 ] norbi napisał(a): zvaguj silnik i zobacz jak turbo podaje.... ja sie zaloze ze turbo mowi papa, bo program byl mocny.
tylko teraz pytanie czy regeneracja cos da i na ile |
Autor: | evolution [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
powiem tak vag nie zastąpi ddoswiadczenia, i w tym przypadku za bardzo koledze nie podpowiemy co i jak bo to czy turbo jest ok bierze sie pomijajac logi z vaga ktore moga byc w normie, takze na sluch wech i widzenie, ja teraz bede mial partie flotowych aut 80 do 100 kkm w ktorych potopil sie wirnik wydechowy a na diagnozie nic nie bylo, przynajmiej serwis nie wychwycil a bylo slychac i widac ze sa martwe... sugeruje jednak udac sie do jakiegos ogarniajacego temat warsztatu [ Dodano: Nie 15 Mar, 2009 ] p.s. regeneracja da jak najbardziej, ale moze lepiej juz wieksze?? |
Autor: | Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
evolution napisał(a): p.s. regeneracja da jak najbardziej, ale moze lepiej juz wieksze??
jesli wieksze to K04 ale to sie wiaze z wymiana wydechu wtryskow ic sprzegla itd itp zbyt duze koszta , a sama wymiana na wieksze turbo niewiele da |
Autor: | hpt [ Pon 16 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | Re: |
Remik napisał(a): gorzej jak wpakuje kase w turbo a to sie okaze nie to , wtedy to mnie chyba krew zaleje , nie ma to jak uzywac auta raz w tygodniu i zeby nawalilo przed samym sezonem dlaczego wiekszosc osob zwala winę na turbosprężarkę.Dla chętnych moge przeslac usterki i powody braku mocy,dymienia czranego niebieskiego i naprawde w kawestii aut turbodoladowanych na 100 mozliwych usterek z 6 usterek odpowiada temu ze problem tkwi w turbospręzarce.Radzilbym sprawdzic kompresje i czy tam czasami pierscionki nie prosza sie o wymiane. |
Autor: | Remik [ Pon 16 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B5] 1.8T problem z dymieniem |
juz sam nie wiem co o tymmyslec , co faktycznie jest doroboty.Mechanik ktory czyscil mu dolot i wylot i uszczelnial go twierdzil jesli nadal bedzie wydobywalsie dym z wydechu i silnika to turbodo wymiany, wiec juz nie wiem czy faktycznie toturbo czy nie.Jeszcze jedno mnie zastanawia , zawsze gdy silnik byl zimny oswiecala sie temperatura plynu chlodniczego, gdy sie nagrzalto gasla , po tym gdy zaczely sie te wszystkie problemy , gdy z rana odpalam silnik kontrulka ta juz sie nie zalapa . Moze to ma jakis zwiazek z tym kopceniem? Moze ktos polecic dobrego speca znajacego sie na takich silnikach jak najblizej Mysłowic?tak aby auta zbyt daleko nie holowac? |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |