VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Passat B5] 1.8T problem z dymieniem
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=37961
Strona 1 z 2

Autor:  Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu:  [Passat B5] 1.8T problem z dymieniem

Czy ktos siedzacy w temacie silnikow z turbo doladowaniem moze mi powiedziec czy dymienie z wydechu na niebiesko i spod silnika sa objawami uszkodzonej /nie szczelnej turbiny?

Zaczyna dymic jak silnik troche popracuje , na calkowicie zimnym nie kopci , oleju tez za bardzo nie bierze

Autor:  norbi [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

jak sie rozgrzeje i olej nie jest taki gesty to wycieka, pod wplywem goraca sie pali i jest dymik spod silnika... a jak z wydechu wali na niebiesko to wiadomo o co chodzi :)

Autor:  Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

jakby byl silnik walniety to by chyba zarl olej a on nie bierze oleju , zresza to by caly czas kopcil nawet na zimnym , a tak silnik dobrze chodzi, moc tez ma pozatym wylot zostal juz przeczyszczony i uszczelniony , i po ok 10km znow zaczal dymic

Autor:  Classic [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

Remik napisał(a):
oleju tez za bardzo nie bierze


Remik napisał(a):
nie bierze oleju

to bierze czy nie?

Autor:  Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

generalnie przejechalem nim ponad 3 tys. i przez ten okres dolalem mu niecale pol litra

Autor:  rafalgolf cabrio mk1 [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

to niebierze oleju??
moj diesel mniej bierze;p

Autor:  Classic [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

z tego co wiem to auto ma jakis program?tak?
moze cos sie popierniczylo i zaczal kopcic,moze tez byc walniete turbo lub silnik pomalu mowi baj baj

Autor:  Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

gorzej jak wpakuje kase w turbo a to sie okaze nie to , wtedy to mnie chyba krew zaleje , nie ma to jak uzywac auta raz w tygodniu i zeby nawalilo przed samym sezonem

Autor:  Classic [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

opisz sytuacje jak to sie stalo ze zaczal kopcic

Autor:  norbi [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

zvaguj silnik i zobacz jak turbo podaje.... ja sie zaloze ze turbo mowi papa, bo program byl mocny.

Autor:  Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

Classic napisał(a):
opisz sytuacje jak to sie stalo ze zaczal kopcic


generalnie wszystko gralo , wczesniej nie kopcil , problemy zaczely sie jakis tydzien temu po powrocie z wawy , zawiozlem go na warsztat caly dolot i wylot przeczyscili mu i dokladnie uszczelnili , po odbiorze nie dymil wczoraj nim przejechalem jakies 10km i znowproblem wrocil

[ Dodano: Nie 15 Mar, 2009 ]
norbi napisał(a):
zvaguj silnik i zobacz jak turbo podaje.... ja sie zaloze ze turbo mowi papa, bo program byl mocny.


tylko teraz pytanie czy regeneracja cos da i na ile

Autor:  evolution [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

powiem tak vag nie zastąpi ddoswiadczenia, i w tym przypadku za bardzo koledze nie podpowiemy co i jak bo to czy turbo jest ok bierze sie pomijajac logi z vaga ktore moga byc w normie, takze na sluch wech i widzenie, ja teraz bede mial partie flotowych aut 80 do 100 kkm w ktorych potopil sie wirnik wydechowy a na diagnozie nic nie bylo, przynajmiej serwis nie wychwycil a bylo slychac i widac ze sa martwe... sugeruje jednak udac sie do jakiegos ogarniajacego temat warsztatu

[ Dodano: Nie 15 Mar, 2009 ]
p.s. regeneracja da jak najbardziej, ale moze lepiej juz wieksze??

Autor:  Remik [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

evolution napisał(a):
p.s. regeneracja da jak najbardziej, ale moze lepiej juz wieksze??


jesli wieksze to K04 ale to sie wiaze z wymiana wydechu wtryskow ic sprzegla itd itp zbyt duze koszta , a sama wymiana na wieksze turbo niewiele da

Autor:  hpt [ Pon 16 Mar, 2009 ]
Temat postu:  Re:

Remik napisał(a):
gorzej jak wpakuje kase w turbo a to sie okaze nie to , wtedy to mnie chyba krew zaleje , nie ma to jak uzywac auta raz w tygodniu i zeby nawalilo przed samym sezonem

dlaczego wiekszosc osob zwala winę na turbosprężarkę.Dla chętnych moge przeslac usterki i powody braku mocy,dymienia czranego niebieskiego i naprawde w kawestii aut turbodoladowanych na 100 mozliwych usterek z 6 usterek odpowiada temu ze problem tkwi w turbospręzarce.Radzilbym sprawdzic kompresje i czy tam czasami pierscionki nie prosza sie o wymiane.

Autor:  Remik [ Pon 16 Mar, 2009 ]
Temat postu:  Re: [Passat B5] 1.8T problem z dymieniem

juz sam nie wiem co o tymmyslec , co faktycznie jest doroboty.Mechanik ktory czyscil mu dolot i wylot i uszczelnial go twierdzil jesli nadal bedzie wydobywalsie dym z wydechu i silnika to turbodo wymiany, wiec juz nie wiem czy faktycznie toturbo czy nie.Jeszcze jedno mnie zastanawia , zawsze gdy silnik byl zimny oswiecala sie temperatura plynu chlodniczego, gdy sie nagrzalto gasla , po tym gdy zaczely sie te wszystkie problemy , gdy z rana odpalam silnik kontrulka ta juz sie nie zalapa . Moze to ma jakis zwiazek z tym kopceniem?

Moze ktos polecic dobrego speca znajacego sie na takich silnikach jak najblizej Mysłowic?tak aby auta zbyt daleko nie holowac?

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/