| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| [golf mk2] Problemy z obrotami gaźnik Pierburg 2e https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=36775 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | konkas1987 [ Śro 11 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | [golf mk2] Problemy z obrotami gaźnik Pierburg 2e |
Witam mam problem z gaznikiem.Autko po odpaleniu ma dziwne obrotu zwłaszcza na zminym silniku 1600/min.Gdy sie zagrzeje troche sie uspokajaja ok 1000/min ale co jakis czas szwankują.Dodam tylko ze gaznik jest po regeneracji.Co moze byc tego przyczyną? |
|
| Autor: | Jacek. [ Śro 11 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
konkas1987, zajrzyj tu ----> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic119509-0.html Dużo cennych informacji tam znajdziesz. Chłopaki tam się bardzo wykłócają, ale być może łapie gdzieś lewe powietrze... Może gdzieś przy gaźniku, bądź przy kolektorze jest "nieszczelność"? Gdy zatankujesz 98 też się tak dzieje? pzdr |
|
| Autor: | mmorzech [ Śro 11 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
sprawdz wszystkie przewody podcisnienia, sprawdz podstawe gaznika, ogolnie jedynym sposobem aby na zawsze miec spokój to pozbycie sie gaznika |
|
| Autor: | konkas1987 [ Czw 12 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Jacek. napisał(a): konkas1987, zajrzyj tu ----> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic119509-0.html Dużo cennych informacji tam znajdziesz. Chłopaki tam się bardzo wykłócają, ale być może łapie gdzieś lewe powietrze... Może gdzieś przy gaźniku, bądź przy kolektorze jest "nieszczelność"? Gdy zatankujesz 98 też się tak dzieje?
pzdr Tak przy 98 jest tak samo;( |
|
| Autor: | Jacek. [ Czw 12 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
hmmm nie będę tu zgrywał filozofa "od siedmiu boleści", ale jeśli masz zregenerowany gaźnik to zanieczyszczona lub poluzowana dysza paliwa odpada. Chyba, że jest źle wyregulowany, co sprowadza się do zaistniałej sytuacji, czyli zła mieszanka paliwa i powietrza. A podstawę gaźnika też wymieniłeś przy regeneracji ? mmorzech napisał(a): ogolnie jedynym sposobem aby na zawsze miec spokój to pozbycie sie gaznika a niby to czemu? Ja mam i jestem zadowolony, tyle, że trzeba dbać, by chodził jak powinien
|
|
| Autor: | Eric [ Pią 13 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Jacek. napisał(a): A podstawę gaźnika też wymieniłeś przy regeneracji ? Odpal auto wez dezodorant i popsikaj wokół podstawy jezeli obr wzrosną to wina leży po stronie podstawy .
|
|
| Autor: | Jacek. [ Pią 13 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Eric napisał(a): Odpal auto wez dezodorant i popsikaj wokół podstawy jezeli obr wzrosną to wina leży po stronie podstaw dokładnie, stara metoda, ale się sprawdza
|
|
| Autor: | swIP [ Pią 13 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
a przepustnice masz dobrze wyregulowana? czy wogole tego nie ruszales? |
|
| Autor: | konkas1987 [ Nie 15 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
swIP napisał(a): a przepustnice masz dobrze wyregulowana?
czy wogole tego nie ruszales? przepustnicy w ogole nie ruszałem.Jest jeszcze jedna dziwna sprawa bo jak wyciagnołem wtyczne na zimnym silniku z czujnika temp ktory jest na jednym z wezy do chłodzenia to nic nie reagował nawet jak juz mu troche obroty spadłu to i tak nic nie dawało tak jak by nie miał sterowania.Jak mozna sprawdzic to sterowanie? |
|
| Autor: | piters [ Nie 15 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
to jest 2e czy 2ee??? |
|
| Autor: | konkas1987 [ Nie 15 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
piters napisał(a): to jest 2e czy 2ee???
2e |
|
| Autor: | piters [ Nie 15 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
to się ciesz ze nie masz 2ee |
|
| Autor: | konkas1987 [ Śro 18 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
piters napisał(a): to się ciesz ze nie masz 2ee
Dlaczego? |
|
| Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|