| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| [golf mk3] 2.0 8v ADY dolot z kwasowki + sportowa wkladka https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=36362 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | kamilos33 [ Pią 30 Sty, 2009 ] |
| Temat postu: | [golf mk3] 2.0 8v ADY dolot z kwasowki + sportowa wkladka |
Witam, Mam zamiar pobawic sie z dolotem w MK3 silnik ADY czyli 2.0 8V. Chce wyspawac rure dolotowa z kwasowki wypolerowac ja w miare mozliwosci w srodku, chce wypolerowac rowniez reszte elementow przez ktore przeplywa powietrze czyli przeplywomierz, i przepustnice. Do tego mam zamiar wyciac wieksza dziure w ori puszcze i wlozyc sportowa wkladke filtra powietrza. I tu moje pytanie czy ktos z was bawil sie w ten sposob i co takie zabawy moga przyniesc ciekawego...? Do tego chce rowniez wyciac katalizator w jego miejsce gola rura o srednicy reszty wydechu. Jezeli chodzi o dolot to wiem ze ladnie brzmi dzwiek czegos takiego, slyszalem w 1.8 w MK2 GTI, ale nie wiem czy mozna spodziewac sie czegos po osiagach, mam zamiar sprawdzi pozniej to wszystko na hamowni. z gory dzieki za wypowiedzi na ten temat i pozdraVWiam
|
|
| Autor: | piters [ Pią 30 Sty, 2009 ] |
| Temat postu: | |
kamilos33 napisał(a): ale nie wiem czy mozna spodziewac sie czegos po osiagach, mam zamiar sprawdzi pozniej to wszystko na chamowni.
na hamownie z takim modem to nawet nie jedz, szkoda kasy. taki mod moze ewentulanie znikomo poprawic dynamikę i nic więcej. |
|
| Autor: | kamilos33 [ Sob 31 Sty, 2009 ] |
| Temat postu: | |
piters napisał(a): taki mod moze ewentulanie znikomo poprawic dynamikę i nic więcej.
To logiczne, ale chce przy okazji sprawdzic w jakiej kondycji jest silnik ile koni sie rozbieglo... |
|
| Autor: | kamilos33 [ Nie 01 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
CICHY G60 napisał(a): Z wycinaniem katalizatora to lepiej ostrożnie, chodzą glosy ze akurat w tym silniku jego wycięcie znacząco pogarsza elastyczność przy niskich obr.
Ale jezeli wyzej byloby lepiej to trzeba byloby ocenic czy wieksza bedzie strata czy zysk |
|
| Autor: | maciej80 [ Nie 01 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Cichy jaka miales srednice tego dolotu?? |
|
| Autor: | kamilos33 [ Nie 01 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Cytuj: Cichy jaka miales srednice tego dolotu??
no wlasnie, ja mam zamiar zrobic taka srednice jak jest seria |
|
| Autor: | CICHY G60 [ Nie 01 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
nie pamiętam dokładnie (76mm chyba) , w każdym razie miało tyle co seryjna guma przypominam - poza wyglądem nie daje to nic
|
|
| Autor: | kamilos33 [ Pon 02 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
przyszedl mi do glowy jeszcze pomysl z rozwierceniem przepustnicy...? moze ktos robil cos takiego, mam gdzie wykonac tylko jak pozniej z ruchoma czescia czy bedzie trzeba miec rowniez taka o wiekszej srednicy czy rozwierca sie przed itd itp, dobrze byloby zobaczyc jakies fotki, z gory dzieki |
|
| Autor: | CICHY G60 [ Pon 02 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Ale PO CO ? Tuning silnika nie opiera się na metodzie "tu rozwierce, tam przeszlifuje i będzie moc" ! Jak rozwiercisz przepustnice to nic nie zyskasz bo i tak motylek w niej ma określoną średnice i to on odgrywa tam główna rolę - a zwiększanie jego średnicy tez nie przynosi efektów przy seryjnym silniku.. Kolega w silniku 2E zastosował dla testu przepustnice z VR6 i auto nie jechało , szarpało itd bo dostawało za dużo powietrza - po takich modyfikacjach trzeba wystroić auto ! Podstawa w 2.0 8v to dobry wałek rozrzadu ! |
|
| Autor: | kamilos33 [ Pon 02 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
CICHY G60 napisał(a): Podstawa w 2.0 8v to dobry wałek rozrzadu !
Ok dlatego pytam, zeby nie robic bledow... Jak wyglada sytuacja po wymianie walka, strojenie rowniez by sie przydalo pewnie...? |
|
| Autor: | CICHY G60 [ Wto 03 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Oczywiście trzeba Moj kolega jest w trakcie robienia golfa mk3 z silnikiem 2E i zobaczymy co z tego wyjdzie, wałek catcams 273st + regulowane kółko rozrządu, obrobiona głowica (kanały,planowanie), kolektor 4-2-1 rurowy + reszta wydechu Hartmann, poprawiony dolot itp i na koniec zostanie to wystrojone.. Jak będą jakieś wyniki z hamowni to wrzucę wykres. Tu filmik jak jedzie takie lekko dłubnięte 2.0 8v w mk3 http://www.youtube.com/watch?v=7DAUej56 ... annel_page
|
|
| Autor: | papol [ Śro 04 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
jedzie przyjemnie,fajnie bylo by stanac na kreske z nim,i zobaczyc komu lepiej to wyszlo,bo mysle ze do mojego troche mu brakuje Tutaj mam film od 0-100 zaraz po zlozeniu silnika,bez strojenia,bez ukladu wydechowego,bez dolotu,bez kola odelzonego,bez krotkiej skrzyni. http://www.wrzuta.pl/film/676W1kGyXN/obraz_144
|
|
| Autor: | CICHY G60 [ Śro 04 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
papol niestety na twoim filmiku prawie nic nie widać... Tamten jeździł około 14.9-15.0 na 1/4mili na zawodach a twój ?
Stanąć na kresce z tym z filmiku nie da rady bo został rozłożony na części a właściciel zbudował sobie mk2 1.8 T jadące o tak : http://www.youtube.com/watch?v=uPSKQJvS ... annel_page http://www.youtube.com/watch?v=leSkgK9T ... annel_page rusza z 2'ki bo jest na skrzyni 2Y |
|
| Autor: | papol [ Śro 04 Lut, 2009 ] |
| Temat postu: | |
Ladnie jezdzil ale faktycznie szkoda go.A jak zrobie 1/4 to porownamy czasy.
|
|
| Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|