VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[polo 86c2f]Swap na G40, czy opłaca się kupić silnik z linka
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=36096
Strona 1 z 1

Autor:  MKService1 [ Czw 22 Sty, 2009 ]
Temat postu:  [polo 86c2f]Swap na G40, czy opłaca się kupić silnik z linka

witam, jestem szczęsliwym posiadaczem polo 86c2f 92 rok z silnikiem 1.3 mono wtrysk. Planuje zakupić silnik od g40 i zamontować go do polówki. Mam na oku taką aukcje:

http://allegro.pl/item534858156_polo_g4 ... swapa.html

Sprzedający stwierdził że silnik ze skrzynią wiązką itd. czyli zee wszystkim potrzebnym do swapa będie kosztował 1300 zł. Silnik jest jeszcze zamontowany na samochodzie i można go odpalić i sie przejechać. Sprzedaje bo podobno buda sie sypie z każdej strony. Pytając się w jakim stanie jest ten silnik, powiedziano mi że ma przejechane niecałe 200 tyś km, był wymjeniany kompresor, silnik suchy, tylko że kompresor pracuje na jednym pasku, i silnik ni ciągnie na ełnej mocy. Niewiem jakiej budowy jest ten kompresor ale podobno napedzany jest dwoma paskami. Moje pytanie brzmi czy jest sens kupować ten silnik i czy regeneracja takiego kompresora to duży problem? i czy rzeczywiście ten kompresor może dmuchać na jednym pasku, czy tylko na dwóch? Z góry dzięki i pozdrawiam.

Autor:  cocoloco [ Czw 22 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

regenerascja .. mozna zrobic samemu albo komus dac koszt chyba około 800 zł. A jeżeli koles chce 1300 za całośc to albo jest cos nie tak z tym silnikiem albo nie wie co ma :)

Autor:  matacz [ Czw 22 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

nie sadze zeby nie wiedział co ma... widać ze coś jest grzebane, rozporka, stożek ktoś miał jakieś ambicje na wyścigówke ...
chyba że jest kolejnym właścicielem i wtedy może nie wiedzieć co jest grane, ale cena jest bynajmniej podejrzanie niska

Autor:  marian [ Czw 22 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

no i kompresor starego typu.... nie wygląda to zdrowo....

Autor:  Poncek17 [ Czw 22 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

bylem ogladac to autko nie polecam tego silnika bardzo kiepsko chodzi,caly w oleju,kompresor zajechany.Jechalem 700 km po to auto i zastalem mega padlo.

Wiec daj sobie spokoj.

Autor:  sundecade [ Czw 22 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Ponoc na minerlanym jezdzil

Autor:  evolution [ Pią 23 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

teoretycznie kompresor powinien dmuchac tyle samo na jednym czy dwoch paskach jedyny ubytek ale minimalny cisnienia to poslizg jednego paska w stosunku do dwoch.. cos smierdzi....

Autor:  cocoloco [ Pią 23 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

no poczytałem inne fora i odradzają wszycy ten silnik :)

Autor:  Poncek17 [ Pią 23 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

co do przebiegu to licznik nie dziala i stanal na 199000

[ Dodano: Pią 23 Sty, 2009 ]
a i to auto nie jedzie

Autor:  MKService1 [ Pią 23 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

dzięki, za wszystkie odpowiedzi.
Teraz wiem że niema sensu tam jechać i marnować czas.
A może ktoś z Was mógłby zaproponować jakiś silnik z którego można wyciągnąć przynajmniej 100 km lub ma jeszcze więcej fabrycznie, i będzie pasował bez większych przeróbek. Myślałem nad silnikiem 1.3 z wielopunktem, ma on 75 km i chyba można z niego wyciągnąć jeszcze ze 20-30 km. Pozdrawiam.

Autor:  cocoloco [ Pią 23 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

9x pare kucy da sie zrobic i juz bedzie sie odpychał :)

Autor:  sundecade [ Sob 07 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

Cytuj:
Myślałem nad silnikiem 1.3 z wielopunktem, ma on 75 km i chyba można z niego wyciągnąć jeszcze ze 20-30 km. Pozdrawiam

mozna :) ostre walki, kolektor 4-2-1, stozek albo sportowy wklad filtra, lepsze swiece, planowanie głowicy, regulowane kolko rozrządu.. potem mozna isc dalej i np. dolozyc turbo lub kompresor

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/