VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[polo 86c2f]Swap na G40, czy opłaca się kupić silnik z linka https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=36096 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MKService1 [ Czw 22 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | [polo 86c2f]Swap na G40, czy opłaca się kupić silnik z linka |
witam, jestem szczęsliwym posiadaczem polo 86c2f 92 rok z silnikiem 1.3 mono wtrysk. Planuje zakupić silnik od g40 i zamontować go do polówki. Mam na oku taką aukcje: http://allegro.pl/item534858156_polo_g4 ... swapa.html Sprzedający stwierdził że silnik ze skrzynią wiązką itd. czyli zee wszystkim potrzebnym do swapa będie kosztował 1300 zł. Silnik jest jeszcze zamontowany na samochodzie i można go odpalić i sie przejechać. Sprzedaje bo podobno buda sie sypie z każdej strony. Pytając się w jakim stanie jest ten silnik, powiedziano mi że ma przejechane niecałe 200 tyś km, był wymjeniany kompresor, silnik suchy, tylko że kompresor pracuje na jednym pasku, i silnik ni ciągnie na ełnej mocy. Niewiem jakiej budowy jest ten kompresor ale podobno napedzany jest dwoma paskami. Moje pytanie brzmi czy jest sens kupować ten silnik i czy regeneracja takiego kompresora to duży problem? i czy rzeczywiście ten kompresor może dmuchać na jednym pasku, czy tylko na dwóch? Z góry dzięki i pozdrawiam. |
Autor: | cocoloco [ Czw 22 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
regenerascja .. mozna zrobic samemu albo komus dac koszt chyba około 800 zł. A jeżeli koles chce 1300 za całośc to albo jest cos nie tak z tym silnikiem albo nie wie co ma ![]() |
Autor: | matacz [ Czw 22 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
nie sadze zeby nie wiedział co ma... widać ze coś jest grzebane, rozporka, stożek ktoś miał jakieś ambicje na wyścigówke ... chyba że jest kolejnym właścicielem i wtedy może nie wiedzieć co jest grane, ale cena jest bynajmniej podejrzanie niska |
Autor: | marian [ Czw 22 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
no i kompresor starego typu.... nie wygląda to zdrowo.... |
Autor: | Poncek17 [ Czw 22 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
bylem ogladac to autko nie polecam tego silnika bardzo kiepsko chodzi,caly w oleju,kompresor zajechany.Jechalem 700 km po to auto i zastalem mega padlo. Wiec daj sobie spokoj. |
Autor: | sundecade [ Czw 22 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Ponoc na minerlanym jezdzil |
Autor: | evolution [ Pią 23 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
teoretycznie kompresor powinien dmuchac tyle samo na jednym czy dwoch paskach jedyny ubytek ale minimalny cisnienia to poslizg jednego paska w stosunku do dwoch.. cos smierdzi.... |
Autor: | cocoloco [ Pią 23 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
no poczytałem inne fora i odradzają wszycy ten silnik ![]() |
Autor: | Poncek17 [ Pią 23 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
co do przebiegu to licznik nie dziala i stanal na 199000 [ Dodano: Pią 23 Sty, 2009 ] a i to auto nie jedzie |
Autor: | MKService1 [ Pią 23 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
dzięki, za wszystkie odpowiedzi. Teraz wiem że niema sensu tam jechać i marnować czas. A może ktoś z Was mógłby zaproponować jakiś silnik z którego można wyciągnąć przynajmniej 100 km lub ma jeszcze więcej fabrycznie, i będzie pasował bez większych przeróbek. Myślałem nad silnikiem 1.3 z wielopunktem, ma on 75 km i chyba można z niego wyciągnąć jeszcze ze 20-30 km. Pozdrawiam. |
Autor: | cocoloco [ Pią 23 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
9x pare kucy da sie zrobic i juz bedzie sie odpychał ![]() |
Autor: | sundecade [ Sob 07 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Myślałem nad silnikiem 1.3 z wielopunktem, ma on 75 km i chyba można z niego wyciągnąć jeszcze ze 20-30 km. Pozdrawiam
mozna ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |