VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35953
Strona 1 z 1

Autor:  THOMAS [ Nie 18 Sty, 2009 ]
Temat postu:  [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

Witam jak w temacie jakie beda problemy przy swapie polosie podejda?? wiem ze lape na skrzynie musze kupic od 5-cio biegowej z gory dzieki

Autor:  benson [ Pon 19 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

glownie chodzi tylko o to czy przeguby z mk2 sa takie same jak w mk1

Autor:  borys [ Wto 20 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

benson napisał(a):
glownie chodzi tylko o to czy przeguby z mk2 sa takie same jak w mk1


to zalezy jaka skrzynia i jakie flansze przy skrzyni 90 czy 100mm

Autor:  -mackoostry- [ Śro 11 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

Opis na podstawie Mk.1 1,1 na PF z golfa mk.2 GTI

Co do wymiany :

1)Przespawanie mocowania łapy patrzac z przodu lewa strona podluznicy
2)Nowe 2 łapy przy zamachowym i z drugiej strony od golfa mk.1 gti scirocco diesel
3)Cala elektryka wiadomo razem z silnikiem
4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla
5)Uklad wydechowy (kolektor wydechowy z g60 lub cos podobnego, portki z golfa mk.1 gti ) nic innego sie nie zmiesci
6)Paliwko pompa paliwa z golfa mk.2 gti z tym ze tylko jedna tak z pod podłogi dzial dzieki sile grawitacji tak jak normalnie w mk.1 to chodzi na jednej pompce, zbiornik paliwa z mk.1 gti lub stary ale musisz falowniki zamontowac zeby na zakretach sie nie zapowietrzał uklad noi miejsca na pomke zrobic w przypadku zbiornika z mk.2 przy mk.1 jest miejsce
7a)TYLNE HAMULCE JAK DASZ TARDZOWE MUSISZ ZAMONTOWAC KOREKTOR SIłY HAMOWANIA tez od .... roboty
7)Serwo z mk.2 musisz dospawac nakretke
8)Przy elektryce problem z wiazka do świateł (łaczenie mk.1 z mk.2) szczególnie tylnich
9)Do tego montaż MFA szersze manetki musisz dac szeszy czy wezszy klin jakos tak...

ja robię już pól roku i nadal końca nie widać ;/ drugi raz bym się sam za to nie zabrał

Autor:  THOMAS [ Czw 12 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

Cytuj:
Opis na podstawie Mk.1 1,1 na PF z golfa mk.2 GTI

Co do wymiany :

1)Przespawanie mocowania łapy patrzac z przodu lewa strona podluznicy
2)Nowe 2 łapy przy zamachowym i z drugiej strony od golfa mk.1 gti scirocco diesel
3)Cala elektryka wiadomo razem z silnikiem
4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla
5)Uklad wydechowy (kolektor wydechowy z g60 lub cos podobnego, portki z golfa mk.1 gti ) nic innego sie nie zmiesci
6)Paliwko pompa paliwa z golfa mk.2 gti z tym ze tylko jedna tak z pod podłogi dzial dzieki sile grawitacji tak jak normalnie w mk.1 to chodzi na jednej pompce, zbiornik paliwa z mk.1 gti lub stary ale musisz falowniki zamontowac zeby na zakretach sie nie zapowietrzał uklad noi miejsca na pomke zrobic w przypadku zbiornika z mk.2 przy mk.1 jest miejsce
7a)TYLNE HAMULCE JAK DASZ TARDZOWE MUSISZ ZAMONTOWAC KOREKTOR SIłY HAMOWANIA tez od .... roboty
7)Serwo z mk.2 musisz dospawac nakretke
8)Przy elektryce problem z wiazka do świateł (łaczenie mk.1 z mk.2) szczególnie tylnich
9)Do tego montaż MFA szersze manetki musisz dac szeszy czy wezszy klin jakos tak...

ja robię już pól roku i nadal końca nie widać ;/ drugi raz bym się sam za to nie zabrał


lape przy zamoachu mam do gory jak w mk2 a ta co do skrzyni przychodzi to kupilem do skrzyni 5-tki od mk1 bo mam 4-ke niewiem jak z reszta, niewiem jak bedzie z kolektorem wydechowym,mozesz podeslac foty tych wodzikow??hamulcy z tylu nic nieruszam tylko przod przeloze od mk2 wentylowane tarcze i serwo a swiatla to bedzie pikus,mfa nie montuje

Autor:  THOMAS [ Pią 10 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

witam odswiezenie tematu silnik wrzucony tylko teraz problem z pompa paliwa musi byc bak z gti/d czy da sie to zrobic z tym co jest?? z gory dzieki

Autor:  Swir88 [ Pią 10 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re:

THOMAS napisał(a):
4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla



Jaka czesc tego wodzika ?? bo sa tylko 4 biegi niema piatki.

Autor:  Balast [ Pią 10 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

THOMAS napisał(a):
witam odswiezenie tematu silnik wrzucony tylko teraz problem z pompa paliwa musi byc bak z gti/d czy da sie to zrobic z tym co jest?? z gory dzieki


jaki ty masz tam silnik PF czy RP

do PF i RP na wtrysku to pomy są 3 barowe ale nie doczytałem tematu i teraz wiem o co chodzi , musiał byś mieć pompe paliwa zatopioną w baku zeby ciągneła paliwo ze zbiornika a nie wiem czy pompa zewnętrzna zaciągnie paliwo z górnego zasilnia.

Autor:  Swir88 [ Pią 10 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

Musi byc jeszcze jedna w baku tylko ze ta ze zbiornika od mk2 nie pasuje trzeba badzie dac inny bak z dolnym wyjsciem

Autor:  Balast [ Pią 10 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

Swir88 napisał(a):
Musi byc jeszcze jedna w baku tylko ze ta ze zbiornika od mk2 nie pasuje trzeba badzie dac inny bak z dolnym wyjsciem


dokładnie, w mki jest za mała dziura zeby włożyć pompe z koszem , a swoją drogą ciekawe czy ktoś sie odważył i włożył samą pompę paliwa do baku bez kosza :]

Autor:  THOMAS [ Pon 13 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

podpalem na krutko pompe ta spos auta,ktora byla w tej dwojce co wyciagalem z niej silnik,i nic zero reakcji jak by wogole paliwa niedostawal iskra jest,paliwo podaje ale niewiem czy ta jedna pompa daje za male cisnienie??

Autor:  Balast [ Wto 14 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

jezeli są dwie pompy to jedna podaje niskie ciśnienie a druga wysokie , a pompa wydaje wogóle jakieś dźwięki ?
pracuje ? sprawdz na listwie czy paliwko dochodzi.

Autor:  THOMAS [ Wto 14 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

pompa chodzi i podaje paliwo

Autor:  -mackoostry- [ Wto 14 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

U mnie jest tak bak oryginalny z mk.1 1,1 ze wspawanymi falownikami żeby na zakrętach układ się nie zapowietrzał jeśli masz oryginalny bak z 1,1 1,3 to pompkę mocujesz od mk.2 ta co jest obok progu z tyłu i montujesz to w mk.1 obok wgłębienia na koło zapasowe podłączasz pod bak dzięki sile grawitacji benzyna ci spływa i dalej zasysa ja pompka właśnie ta z mk.2 i podaje do silnika przy pierwszym odpalaniu odłączasz przewód paliwowy i włączasz sam zapłon żeby pompka zadziałała i tak aż do momentu aż poleci paliwo żeby się układ odpowietrzył

Najlepiej jest jednak kupić bak z mk.1 gti bo jest mniejszy i wchodzi obok niego pompka z mk.2 bez problemów

Mozna zrobić na dwóch pompkach ale po co jak to niczego nie zmieni a roboty.....

Jeśli nadal ci nie cyka to coś pomieszałeś pfu

Autor:  THOMAS [ Śro 15 Kwi, 2009 ]
Temat postu:  Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP

-mackoostry- napisał(a):
U mnie jest tak bak oryginalny z mk.1 1,1 ze wspawanymi falownikami żeby na zakrętach układ się nie zapowietrzał jeśli masz oryginalny bak z 1,1 1,3 to pompkę mocujesz od mk.2 ta co jest obok progu z tyłu i montujesz to w mk.1 obok wgłębienia na koło zapasowe podłączasz pod bak dzięki sile grawitacji benzyna ci spływa i dalej zasysa ja pompka właśnie ta z mk.2 i podaje do silnika przy pierwszym odpalaniu odłączasz przewód paliwowy i włączasz sam zapłon żeby pompka zadziałała i tak aż do momentu aż poleci paliwo żeby się układ odpowietrzył

Najlepiej jest jednak kupić bak z mk.1 gti bo jest mniejszy i wchodzi obok niego pompka z mk.2 bez problemów

Mozna zrobić na dwóch pompkach ale po co jak to niczego nie zmieni a roboty.....

Jeśli nadal ci nie cyka to coś pomieszałeś pfu


ja ta pompke z mk2 polozylem w srodku na baku i przewody wlozylem do baku tak zeby na krotko zobaczyc czy zapali,paliwo zasysa ale zero reakcji

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/