VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35953 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | THOMAS [ Nie 18 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
Witam jak w temacie jakie beda problemy przy swapie polosie podejda?? wiem ze lape na skrzynie musze kupic od 5-cio biegowej z gory dzieki |
Autor: | benson [ Pon 19 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
glownie chodzi tylko o to czy przeguby z mk2 sa takie same jak w mk1 |
Autor: | borys [ Wto 20 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
benson napisał(a): glownie chodzi tylko o to czy przeguby z mk2 sa takie same jak w mk1
to zalezy jaka skrzynia i jakie flansze przy skrzyni 90 czy 100mm |
Autor: | -mackoostry- [ Śro 11 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Opis na podstawie Mk.1 1,1 na PF z golfa mk.2 GTI Co do wymiany : 1)Przespawanie mocowania łapy patrzac z przodu lewa strona podluznicy 2)Nowe 2 łapy przy zamachowym i z drugiej strony od golfa mk.1 gti scirocco diesel 3)Cala elektryka wiadomo razem z silnikiem 4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla 5)Uklad wydechowy (kolektor wydechowy z g60 lub cos podobnego, portki z golfa mk.1 gti ) nic innego sie nie zmiesci 6)Paliwko pompa paliwa z golfa mk.2 gti z tym ze tylko jedna tak z pod podłogi dzial dzieki sile grawitacji tak jak normalnie w mk.1 to chodzi na jednej pompce, zbiornik paliwa z mk.1 gti lub stary ale musisz falowniki zamontowac zeby na zakretach sie nie zapowietrzał uklad noi miejsca na pomke zrobic w przypadku zbiornika z mk.2 przy mk.1 jest miejsce 7a)TYLNE HAMULCE JAK DASZ TARDZOWE MUSISZ ZAMONTOWAC KOREKTOR SIłY HAMOWANIA tez od .... roboty 7)Serwo z mk.2 musisz dospawac nakretke 8)Przy elektryce problem z wiazka do świateł (łaczenie mk.1 z mk.2) szczególnie tylnich 9)Do tego montaż MFA szersze manetki musisz dac szeszy czy wezszy klin jakos tak... ja robię już pól roku i nadal końca nie widać ;/ drugi raz bym się sam za to nie zabrał |
Autor: | THOMAS [ Czw 12 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Opis na podstawie Mk.1 1,1 na PF z golfa mk.2 GTI
Co do wymiany : 1)Przespawanie mocowania łapy patrzac z przodu lewa strona podluznicy 2)Nowe 2 łapy przy zamachowym i z drugiej strony od golfa mk.1 gti scirocco diesel 3)Cala elektryka wiadomo razem z silnikiem 4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla 5)Uklad wydechowy (kolektor wydechowy z g60 lub cos podobnego, portki z golfa mk.1 gti ) nic innego sie nie zmiesci 6)Paliwko pompa paliwa z golfa mk.2 gti z tym ze tylko jedna tak z pod podłogi dzial dzieki sile grawitacji tak jak normalnie w mk.1 to chodzi na jednej pompce, zbiornik paliwa z mk.1 gti lub stary ale musisz falowniki zamontowac zeby na zakretach sie nie zapowietrzał uklad noi miejsca na pomke zrobic w przypadku zbiornika z mk.2 przy mk.1 jest miejsce 7a)TYLNE HAMULCE JAK DASZ TARDZOWE MUSISZ ZAMONTOWAC KOREKTOR SIłY HAMOWANIA tez od .... roboty 7)Serwo z mk.2 musisz dospawac nakretke 8)Przy elektryce problem z wiazka do świateł (łaczenie mk.1 z mk.2) szczególnie tylnich 9)Do tego montaż MFA szersze manetki musisz dac szeszy czy wezszy klin jakos tak... ja robię już pól roku i nadal końca nie widać ;/ drugi raz bym się sam za to nie zabrał lape przy zamoachu mam do gory jak w mk2 a ta co do skrzyni przychodzi to kupilem do skrzyni 5-tki od mk1 bo mam 4-ke niewiem jak z reszta, niewiem jak bedzie z kolektorem wydechowym,mozesz podeslac foty tych wodzikow??hamulcy z tylu nic nieruszam tylko przod przeloze od mk2 wentylowane tarcze i serwo a swiatla to bedzie pikus,mfa nie montuje |
Autor: | THOMAS [ Pią 10 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
witam odswiezenie tematu silnik wrzucony tylko teraz problem z pompa paliwa musi byc bak z gti/d czy da sie to zrobic z tym co jest?? z gory dzieki |
Autor: | Swir88 [ Pią 10 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: |
THOMAS napisał(a): 4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla Jaka czesc tego wodzika ![]() |
Autor: | Balast [ Pią 10 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
THOMAS napisał(a): witam odswiezenie tematu silnik wrzucony tylko teraz problem z pompa paliwa musi byc bak z gti/d czy da sie to zrobic z tym co jest?? z gory dzieki jaki ty masz tam silnik PF czy RP do PF i RP na wtrysku to pomy są 3 barowe ale nie doczytałem tematu i teraz wiem o co chodzi , musiał byś mieć pompe paliwa zatopioną w baku zeby ciągneła paliwo ze zbiornika a nie wiem czy pompa zewnętrzna zaciągnie paliwo z górnego zasilnia. |
Autor: | Swir88 [ Pią 10 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
Musi byc jeszcze jedna w baku tylko ze ta ze zbiornika od mk2 nie pasuje trzeba badzie dac inny bak z dolnym wyjsciem |
Autor: | Balast [ Pią 10 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
Swir88 napisał(a): Musi byc jeszcze jedna w baku tylko ze ta ze zbiornika od mk2 nie pasuje trzeba badzie dac inny bak z dolnym wyjsciem dokładnie, w mki jest za mała dziura zeby włożyć pompe z koszem , a swoją drogą ciekawe czy ktoś sie odważył i włożył samą pompę paliwa do baku bez kosza ![]() |
Autor: | THOMAS [ Pon 13 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
podpalem na krutko pompe ta spos auta,ktora byla w tej dwojce co wyciagalem z niej silnik,i nic zero reakcji jak by wogole paliwa niedostawal iskra jest,paliwo podaje ale niewiem czy ta jedna pompa daje za male cisnienie?? |
Autor: | Balast [ Wto 14 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
jezeli są dwie pompy to jedna podaje niskie ciśnienie a druga wysokie , a pompa wydaje wogóle jakieś dźwięki ? pracuje ? sprawdz na listwie czy paliwko dochodzi. |
Autor: | THOMAS [ Wto 14 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
pompa chodzi i podaje paliwo |
Autor: | -mackoostry- [ Wto 14 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
U mnie jest tak bak oryginalny z mk.1 1,1 ze wspawanymi falownikami żeby na zakrętach układ się nie zapowietrzał jeśli masz oryginalny bak z 1,1 1,3 to pompkę mocujesz od mk.2 ta co jest obok progu z tyłu i montujesz to w mk.1 obok wgłębienia na koło zapasowe podłączasz pod bak dzięki sile grawitacji benzyna ci spływa i dalej zasysa ja pompka właśnie ta z mk.2 i podaje do silnika przy pierwszym odpalaniu odłączasz przewód paliwowy i włączasz sam zapłon żeby pompka zadziałała i tak aż do momentu aż poleci paliwo żeby się układ odpowietrzył Najlepiej jest jednak kupić bak z mk.1 gti bo jest mniejszy i wchodzi obok niego pompka z mk.2 bez problemów Mozna zrobić na dwóch pompkach ale po co jak to niczego nie zmieni a roboty..... Jeśli nadal ci nie cyka to coś pomieszałeś ![]() |
Autor: | THOMAS [ Śro 15 Kwi, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP |
-mackoostry- napisał(a): U mnie jest tak bak oryginalny z mk.1 1,1 ze wspawanymi falownikami żeby na zakrętach układ się nie zapowietrzał jeśli masz oryginalny bak z 1,1 1,3 to pompkę mocujesz od mk.2 ta co jest obok progu z tyłu i montujesz to w mk.1 obok wgłębienia na koło zapasowe podłączasz pod bak dzięki sile grawitacji benzyna ci spływa i dalej zasysa ja pompka właśnie ta z mk.2 i podaje do silnika przy pierwszym odpalaniu odłączasz przewód paliwowy i włączasz sam zapłon żeby pompka zadziałała i tak aż do momentu aż poleci paliwo żeby się układ odpowietrzył Najlepiej jest jednak kupić bak z mk.1 gti bo jest mniejszy i wchodzi obok niego pompka z mk.2 bez problemów Mozna zrobić na dwóch pompkach ale po co jak to niczego nie zmieni a roboty..... Jeśli nadal ci nie cyka to coś pomieszałeś ![]() ja ta pompke z mk2 polozylem w srodku na baku i przewody wlozylem do baku tak zeby na krotko zobaczyc czy zapali,paliwo zasysa ale zero reakcji |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |