Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [1.9TD AAZ ] Problem z zapalniem, obrotami.
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008
Posty: 149
Skąd: Gliwice
Witam! Mam problem z Passatem od ojca.
Kiedyś było pieknie, lecz zaczeły się dziać wariacje z silnikiem. Na światłach obroty same rosły do 3tyś i spadaly, po dłuższej jeździe na autostradzie gdy się wcisło sprzegło, to obroty z rzędu 700 lub gasł...
Auto trafiło do pompiarza, i była robiona regeneracja pompy.
Po regeneracji wszystko się uspokoiło lecz auto miało muła do porównania przed pompiarzem, ale nie było najgorzej więc się jeździło.
Ostatnimi czasy problem jest z zapalaniem na mrozie ( aku OK) tylko porpostu tak jak by paliwa nie dostawał, nie mugł załapać, dopiero po którymś tam pokręceniem wału.
Obroty są niskie gdy jest zimny. Po jeździe na autostradzie znów pojawiły się niskie.
Przy zapalaniu nie ma róznicy czy z wspomagającą wajcha rozruchu czy bez...
Czy jest możliwość ze znów padły uszczelnienia w pompie? Czy ktoś ma inną propozycje?
Auto na nowym uszczenieniu może przeleciało 15tyś km ( oddane do pompiarza w kwietniu 2008). Silnik to tak jak w temacie 1.9 TD, AAZ, 75KM
proszę o jakieś propozycje, pozdrawiam!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
ustawić poprawnie kąt wtrysku na poczatek.



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008
Posty: 149
Skąd: Gliwice
kąt wtrysku poprawnie ustawiony i to nie tego wina. z pompy gdzie z boku jest taki kapturek gumowy zaczyna delikatnie paliwo lecieć :/
Ma ktoś jakieś pomysły? Albo namiar na sprawdzonego pompiarza w obrębie gliwic? nawet gdzieś na śląsku może być, byle by zaradził, bo czeka jazda do Niemiec , a nie uśmiecha sie jechac w takim stanie :/


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 06 Sty, 2008
Posty: 8
Witam, mam taki silnik i powiem tak, z tego kapturka to u mnie tez czasami wyrzuci trochę ropy, ale to na wysokich obrotach i to tak powinno być ( tak mi powiedział mój pompiarz), a z obrotami tez tak miałem ze były raz wysokie a raz niskie, a przyczyna była taka ze czop wału się lekko wytrzaskał, ponieważ za długą śrubę zastosowali szkopy podczas wymiany paska, u mnie w warsztacie poradzili sobie tak ze splanowali lekko czop, i teraz jest wszystko ok, a ten luz był wyczuwalny podczas jazdy, bo cos hałasowało podczas jazdy na wysokich obrotach


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sie, 2008
Posty: 434
Skąd: Bobro(vw)niki
Gadu-Gadu: 8071070
Skype: Olsztynek_GTI
Auto: Golf mk2 ojca
Powiem tak ucze się na mechanika i ostatnio przyjechał passat i golf z takimi objawami tak w jednym jak i w drugim przypadku czop na wale był uszkodzony i rozrząd był przesrtawionyu polecam odstawić auto do warsztatu tak zapewne wyjmią silnik wywalą wał i dadzą inne koło od paska na wale od tdi t ten komplet zawiazą do spawania wału czas takiej naprawy waha się w granicach tygodnia polecał bym również wymianę paska rozrządu i napinacza jak i zerwisówkę silnika a dobry pompiarz z tego co wiem jest w siewierzu tylko adersu nia pamiętam wystarczy że zapytasz o pana całkę od pomp i wszystko ci tam wytłumaczą mam nadzieje że pomogłem i się przydałem

Pozdravwiam



_________________
2009: Otwarcie sezonu ossy,pasterka
2010: ??
SAMOCHOD JEST BOGIEM
PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM
NITRO ZABAWĄ
TUNING PODSTAWĄ! :)
Offline
 Profil    8071070 Olsztynek_GTI
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008
Posty: 149
Skąd: Gliwice
hyh no dziwne objawy podajecie.
żeby czop walu sie wytrzaskal? mi nic nie hałasuje, nawet jak sie go pociągnie na 2gim czy 3cim biegu.
Pozatym było wszystko ok po pompiarzu a znów sie to zaczeło dziać, a nic nie było grzebane wiec nie wiem...
Wczoraj też gdy dojechalismy do przejazdu ( silnik 90*) zgasilismy autko, pociąg przejechał, odpalamy, zapalił zgazł, a gdy znów sie go zapaliło i gazem opamiętało to było igła.. Męczące to jest... Dzięki za Pomoc, gdy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to pisać ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sie, 2008
Posty: 434
Skąd: Bobro(vw)niki
Gadu-Gadu: 8071070
Skype: Olsztynek_GTI
Auto: Golf mk2 ojca
To w takim będziesz miał przestawiony zapłon )kąt wtrysku) i ewentualnie rozrząd i na wyższych się uspokoi bo opóźnisz mu zapłon a na wolnych będzie wariował mjak coś pisz pw



_________________
2009: Otwarcie sezonu ossy,pasterka
2010: ??
SAMOCHOD JEST BOGIEM
PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM
NITRO ZABAWĄ
TUNING PODSTAWĄ! :)
Offline
 Profil    8071070 Olsztynek_GTI
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008
Posty: 149
Skąd: Gliwice
a hm, no w poniedziałek zobacze jeszcze rozrząd, bo jak nie to nie wiem, cuda heh


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sie, 2008
Posty: 434
Skąd: Bobro(vw)niki
Gadu-Gadu: 8071070
Skype: Olsztynek_GTI
Auto: Golf mk2 ojca
Podejrzewam że rozrząd jest przestawiony i że wypada zapłon na wolnych obrotach (na wyższych zapłon jest przyśpieszony i wszystko się uspokaja) tak więc niech sprawdzą warsztacie czy jest wszystko w porządku ale jeśli nie to od razu go zostaw gdyż w najgorszym przypadku tłok spotka się z cylindrem i wtedy koszt automatycznie rosną (remont silnika)



_________________
2009: Otwarcie sezonu ossy,pasterka
2010: ??
SAMOCHOD JEST BOGIEM
PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM
NITRO ZABAWĄ
TUNING PODSTAWĄ! :)
Offline
 Profil    8071070 Olsztynek_GTI
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 47
Skąd: Sosnowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Passat 32b '80
VW Bora Variant 4Motion '00
Zobacz czy bije ci kolo pasowe to na wale podczas gdy silnik pracuje. Najczesciej jak juz klin na wale sie wybije pojawia sie bicie kola. Nie kopci ci czasem na bialo gdy obroty szaleja??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sie, 2008
Posty: 434
Skąd: Bobro(vw)niki
Gadu-Gadu: 8071070
Skype: Olsztynek_GTI
Auto: Golf mk2 ojca
beeu napisał(a):
Nie kopci ci czasem na bialo gdy obroty szaleja??

Teraz mi się przypomniało jak kol napisał że oba auta strasznie na biało kopciły



_________________
2009: Otwarcie sezonu ossy,pasterka
2010: ??
SAMOCHOD JEST BOGIEM
PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM
NITRO ZABAWĄ
TUNING PODSTAWĄ! :)
Offline
 Profil    8071070 Olsztynek_GTI
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008
Posty: 149
Skąd: Gliwice
hm na biało, raczej nie, nie kopci, jedynie jak zimny ale to normalne.

Jutro od rana zabieram sie za sprawdzenie rozrządu, i ewentualne przestawienie skoryguje.

Jutro dam relacje co i jak :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sie, 2008
Posty: 434
Skąd: Bobro(vw)niki
Gadu-Gadu: 8071070
Skype: Olsztynek_GTI
Auto: Golf mk2 ojca
Po konsultacji z mechanikiem powiedział to samo co napisałem i jeszcze jedno mi się przypomniało że koło na wale było luźne



_________________
2009: Otwarcie sezonu ossy,pasterka
2010: ??
SAMOCHOD JEST BOGIEM
PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM
NITRO ZABAWĄ
TUNING PODSTAWĄ! :)
Offline
 Profil    8071070 Olsztynek_GTI
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008
Posty: 149
Skąd: Gliwice
Dzisiaj wkońcu wolna sobota to od rana sobie grzebałem w passacie, i wyszło.
Przyczyną był przestawiony o 1 ząbek rozrząd na pompie.... Wina "doświadczonego" pompiarza...
Rozrząd przesuniety, wszystko ok, śmiga aż miło :) Dziękuje za pomoc wszystkim! Pozdrawiam!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Lut, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
alban09 napisał(a):
kąt wtrysku poprawnie ustawiony i to nie tego wina

czyli jak była pompa walnięta o jeden ząbek to na pewno nie był dobrze ustawiony.
tak jak pisałem kąt wtrysku :D



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe