VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[jetta mk1] 1.6D potrzeba więcej mocy https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35636 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | matacz [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | [jetta mk1] 1.6D potrzeba więcej mocy |
czy ktoś ma pomysł jak podkręcić silnik 1.6d z jetty mk1, może jakieś turbo? jeśli tak to od czego i jaki jest koszt. Nie znam się za bardzo na tym o co pytam więc prosze o wyrozumiałość i wytłumaczenie co jak gdzie ![]() |
Autor: | Balast [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
ja sie nie znasz to jedyna opcja dla Ciebie tylko zmiana na mocniejszy motor , zakup częsci i robota wyjdzie drozej niz 1.9 TD |
Autor: | turpik [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Witam zapoznaj sie z tematem o turbo tam pisze duzo rzeczy. tuning silnika 1,6d nie jest zbyt oplacalny lepiej kupic 1.6td najlepiej RA albo SB i go z swapowac i tam cos modzic. kupienie turbo dolotu wydechu pompy i jeszcze pare innych drobiazgow przewysza koszta swapa. Z TD mozna juz zrobic wiecej rzeczy wiekszy lub dolozyc IC, podkrecic pompe, wieksze turbo, przelot wydech itp. PozdraVWiam |
Autor: | xxxsobociakxxx [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
kup sobie SB i dołóż TURBINKE ze zmienna geometrią ustawienia łopatek wirnika ![]() |
Autor: | Kevin [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
xxxsobociakxxx napisał(a): kup sobie SB i dołóż TURBINKE ze zmienna geometrią ustawienia łopatek wirnika
a napisz mi co bedzie sterowac ta zmienna geometria?? bo sam sie zastanawiam! jesli nie wiesz nie znasz sie to po co głupoty opowiadasz? |
Autor: | lucek [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Kevin, mozna zrobić układ mechaniczny jak Apsik, można zrobić układ elektroniczny sterowania zaworkiem N75, jak zrobił niejaki Ventil bodajże z vwgolfa oparty na mapsensorze i przetworniku napięcie/współczynnik wypełnienia impulsu, wszystko z potencjometrami do ustawienia ciśnienia doładowania. |
Autor: | xxxsobociakxxx [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Kevin napisał(a): a napisz mi co bedzie sterowac ta zmienna geometria?? bo sam sie zastanawiam! jesli nie wiesz nie znasz sie to po co głupoty opowiadasz?
dałem tylko pomysł a nie poradę jak to zrobić ![]() więc nie mam pojęcia dlaczego się unosisz i wielce cwaniakujesz .... pozdro ![]() ![]() |
Autor: | Kevin [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Lucius Snow napisał(a): Kevin, mozna zrobić układ mechaniczny jak Apsik, można zrobić układ elektroniczny sterowania zaworkiem N75, jak zrobił niejaki Ventil bodajże z vwgolfa oparty na mapsensorze i przetworniku napięcie/współczynnik wypełnienia impulsu, wszystko z potencjometrami do ustawienia ciśnienia doładowania.
a no to przepraszam... wiec ja zapytam.. czy tak rzeźba jest az tak warta zachodu? sobociak... spoko ale dalej nie zmienia to faktu ze nie wiesz o czym pisałes, tak jak to przdstawił lucek |
Autor: | matacz [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
aha, czaje, więc lepiej poszukać 1.6 td niż dokładać turbo ? gdzieś czytałem ze to daje efekt ale tłoki mogą nie dać rady bo nie ma smarowania. W takim razie proszę o propozycje. kupie silnik z golfa mk2 1.6 td najlepiej było by 70KM (JR, MF)w obrębie województwa wielkopolskiego lub jego okolicach w ludzkiej cenie. Ma ktoś coś? |
Autor: | turpik [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
to jak chcesz JR albo MF to trzeba zalozyc IC podkrecic pompe wyrzucic kata jak masz i zrobic caly przelotowy uklad wydechowy i na poczatek wystarczy |
Autor: | lucek [ Pią 09 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
turpik napisał(a): to jak chcesz JR albo MF to trzeba zalozyc IC podkrecic pompe wyrzucic kata jak masz i zrobic caly przelotowy uklad wydechowy i na poczatek wystarczy
i jeszcze pobawić się z pinem na pompie i zrobić gov moda ![]() |
Autor: | xxxsobociakxxx [ Sob 10 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Kevin napisał(a): sobociak... spoko ale dalej nie zmienia to faktu ze nie wiesz o czym pisałes, tak jak to przdstawił lucek
dobra, ja mu dałem tylko pomysł a nie porade techniczną ![]() spoko KeVIN ![]() |
Autor: | matacz [ Śro 14 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
dobra a teraz tylko powiedzcie jaka jest różnica w osprzęcie między 1.6 d a 1.6td poza sprężarką innymi wtryskami ( bo wiem ze mają większą przepustowość) i kolektorem? Znajomy zamatował w mk2 do 1.6d turbo, nowy kolektor, zmienił wtryski i golf mu śmiga 180km/h, Tak sądzi |
Autor: | lucek [ Śro 14 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
matacz napisał(a): dobra a teraz tylko powiedzcie jaka jest różnica w osprzęcie między 1.6 d a 1.6td poza sprężarką innymi wtryskami ( bo wiem ze mają większą przepustowość) i kolektorem? Oprócz tego co wymieniłeś, inna pompa z LDA i dysze w bloku natryskujące olej na denka tłoków. matacz napisał(a): Znajomy zamatował w mk2 do 1.6d turbo, nowy kolektor, zmienił wtryski i golf mu śmiga 180km/h, Tak sądzi
Do czasu, bez natrysku oleju na spód tłoków... |
Autor: | matacz [ Śro 14 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
pojawił sie nowy problem, auto gaśnie po krótkim czasie jazdy lub po wciśnięciu sprzęgła, co to może być , filtr wymieniłem pompa ? |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |