VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[g40] Parę pytan dotyczących tej jednostki silnikowej
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35560
Strona 1 z 3

Autor:  Poncek17 [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu:  [g40] Parę pytan dotyczących tej jednostki silnikowej

Jaki olej lac ??
Co ile zmieniac olej ??
Jak uzytkowac zeby nie rozwalic kompresora ??
jak podkrecic jednostke na seryjnym kompresorze ??
jak docierac silnik po kapitalce ??? (ostro , spokojnie)
jakie paliwo lac ??
ile ma do 100 polo w budzie coupe z 94 roku??


To chyba wsio :) jak cos mi sie przypomni to dam znac.

Autor:  kjub [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

http://www.cośtamcośtam.pl/ ]:->

To było pierwszy raz, więc na razie nie udzielę Ci ostrzeżenia.
W odpowiedziach na pytania nie podajemy na naszym forum linków do ogólnych adresów innych forów. Gdybyś podał link do konkretnego tematu nie byłoby problemu, a w tym przypadku jest to traktowane jako kryptoreklama inych forów.
Lucius Snow

Autor:  cocoloco [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

paliwo jak najlepsze do 100 ma chyba cos okolo 8,x s

podkrecenie: wałek, mniejsze kółko dalej nie wiem

Autor:  sundecade [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Poncek17 Mobil 5w40 tj. polsyntetyk powinien być ok, zmieniac mozesz co 7 tys co do paliwa to w ksiazce pisze, ze nawet GT na wielopunkcie powinno jezdzic na 98 ;) ja leje VPower i jest ok czuc roznice miedzy 95. Co do podkręcania to jeszcze rozwiert na kompresorze i jeszcze gdzieś slyszalem o czyms takim jak regulowane kolko rozrządu, planowanie głowicy tez moze cos da

Autor:  cocoloco [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

sundecade napisał(a):
rozwiert na kompresorze
Poncek17 napisał(a):
jak podkrecic jednostke na seryjnym kompresorze

sundecade napisał(a):
regulowane kolko rozrządu, planowanie głowicy tez moze cos da

to tez sie przyda :) chip o g40 dosc popularna metoda na kilka ładnych koniów.
A i wydajnieszy IC :)

Autor:  Poncek17 [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

z ic nie chcę kombinowac bo koleszka mi to odradzal a ten chip to moze cos sie ogarnie :)

Autor:  Rekin [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

zagadaj do kasa18. Kumaty w temacie G :]

Autor:  ethan89 [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

a najlepiej do davwida :D chodzaca encyklopedia G:D dobre swiece tez sie przydaja

Autor:  evolution [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Poncek17 napisał(a):
z ic nie chcę kombinowac bo koleszka mi to odradzal a ten chip to moze cos sie ogarnie :)
jakikolwiek customowy cooler jest lepszy od seriii, wiec kolegi nie kumam

Autor:  Poncek17 [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

ja sie na tym nie znam mowil ze mial jakies nie przyjemnosci pozniej i dlatego mi odradzal
ale wiadomo jak ktos dobrze zrobic to bedzie si :)

evo

moze ty mi odpowiedz na pare moich pytan ??

Autor:  alban09 [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Kumpel ma w G40 z Renault Master ( czy jakos tak) IC, fakt, najwiekszy jaki da sie upchać, minusem tego jest to, że w lato przy jeździe silnik szybko sie grzeje ( chłodnica mocno zaslonięta IC) no i po wyłączeniu silnika jeszcze chwile wentylator chodzi...

Autor:  sundecade [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Aha no i nie katuj zimnego silnika ! poczekaj az sie kompresorek i silnik zagrzeje

Autor:  kas18 [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

zwiększanie mocy:
kółko kompresora zalecam 68 bo 65 to naprawde dobrą suszare mieć
wkłdaka K&N lepsza od stożka
świece W4DP0 zimne, orginał to w5dp0
IC większy i deko grupszy przed zderzak albo po długości
zmienić kolektor ssacy na 3f
rozwiert przepustnicy
wałek rozrządu
tytanowe szklaneczki
niższy termostat
chłodnica oleju z termostatem
zmienne koło rozrządu dużo lepiej zwłaszcza jak mamy zwykły wałek ale trzeba pamiętać żeby sprawdzić szczelność, simerringi i uszczelki
powiększenie ukłdau wydecowego do 55
chip na końcu
obniżenie oraz felgi 13" z 175/50 polepszają osiągi
zmienić te wieśniarskie paski klinowe na V-belta
wszystko zależy co się chce osiągnąć czy przyspieszenie czy maks szybkość czy dość spory balans mocy jak do wyścigów górskich

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 ]
olej 10V60 Velvoline ok 260 zł bańka albo Motul 280 zł bańka oleju
olej co 8 tyś maks albo raz w roku
lać najlepsze paliwo czyli min 98 ale znacznie lepiej chodzi na Vpower Recing i na tym powinno się śmigać

Autor:  KadareK [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

zapomnialem dodac ze docierac oczywiscie spokojnie przez ok 1tys km, pozniej stopniowo rozkrecac, olej co ok 15 tys lub co rok

Autor:  PR23M3K [ Wto 06 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

mi polecono do doladowanych silnikow olej Mobil 1 5w50 i taki mam u siebie, co do modow to kas juz wszystko praktycznie napisal, do tego IC dorzucic dolot z rur aluminiowych, kolektor wydechowy rurowy i to by bylo na tyle

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/