VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3] 1.9 TDI AFN nierówno pracuje na wolnych obrotach
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35361
Strona 1 z 1

Autor:  a.dydymski [ Śro 31 Gru, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk3] 1.9 TDI AFN nierówno pracuje na wolnych obrotach

Witam
Jakieś dwa mieśiące temu kobieta zalała mi auto beznzyną , w zbiorniku było pół na pół benzyny i ropy przejechała jakieś 60km , spusciłem wszystko wymieniłem filter paliwa i zalałem do pełna ropą , potem był problem z kiwającym sie kołem pasowym , rozrząd przestawiał sie na dolnym kole zębatym , zostało to szybko zrobine i po jakiś dwóch tygodniach , slinik zaczoł chodzić jakby nie palił na wszystkie cylindy na wolnych obratach i przy tym szarpie, i przy okazjji jak mu przycisne to strasznie kopci , prosze o pomoc bo już niemam pojecia co to może być ałaa ałaa ałaa

Autor:  lucek [ Śro 31 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Przetestuj samochód VAGiem.
Jak dla mnie masz przestawiony kąt wtrysku. Pierwsza możliwość to czy przy naprawie wpustu na wale koło pasowe pompy dobrze było zablokowane? Druga możliwość to taka, że naprawa była słabo zrobiona i na kółku na wale znów się rozrząd przestawia.

PS. W ogóle dziwny temat, TDI nie miewają problemów z wpustem na wale, to raczej przypadłośc TD AAZ.

Autor:  Kevin [ Śro 31 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
PS. W ogóle dziwny temat, TDI nie miewają problemów z wpustem na wale, to raczej przypadłośc TD AAZ.


maja maja!!! sam mialem taki przypadek... te kółko na wale w TDI powinno sie wymieniac przy wymianie rozrzadu

Autor:  turpik [ Śro 31 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

potwierdzam slowa Kevina kolega niedawno w mk3 AFN wymienial rozrzad i auto zaczelo dziwnie chodzic ciezko palic. Dopiero po wymianie kola na wale i zrobieniu szlifu auto bylo jak nowo narodzone. Mechanik ktory to robil mowil ze jezeli wymieni sie samo kolo bez szlifu to po pewnym czasie moga sie znowy zrobic luzy i znowu moga byc problemy takze lepiej zrobic odrazu szlif i wtedy bedzie na 100% pewnosc ze wszystko bedzie dobrze do nastepnej wymiany.

Autor:  piters [ Czw 01 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

jak po wymianie tak jest to rozrzad zle ustawił, tzreba zblokowac pompe wał ustawic na znaku na kole zamachwym pierwszy tłok w gmp, wałek na blokadzie z drugiej strony na płytce, mozesz sprawdzic czy tak jest, lub kąt do korekty tak jak koledzy wyzej napisali, vag i po problemie.

[ Dodano: Czw 01 Sty, 2009 ]
a przy okazji sprawdzic dawke paliwa i te objawy podobne do problemów z hydrauliką.

Autor:  evolution [ Czw 01 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

piters napisał(a):
jak po wymianie tak jest to rozrzad zle ustawił, tzreba zblokowac pompe wał ustawic na znaku na kole zamachwym pierwszy tłok w gmp, wałek na blokadzie z drugiej strony na płytce, mozesz sprawdzic czy tak jest, lub kąt do korekty tak jak koledzy wyzej napisali, vag i po problemie.

[ Dodano: Czw 01 Sty, 2009 ]
a przy okazji sprawdzic dawke paliwa i te objawy podobne do problemów z hydrauliką.
to jest tdi wiec w vagu od razu widac co jet grane ;) i mozna ustawic na podstawie odczytow z vag

Autor:  piters [ Czw 01 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

evolution napisał(a):
to jest tdi wiec w vagu od razu widac co jet grane ;) i mozna ustawic na podstawie odczytow z vag

dokładnie, ale nie wszystko, ustawienia rozrzadu nie sprawdzisz, tylko kąt wtrysku, a jak masz wałek przesatwiony to juz nic sie z vaga nie dowiesz.

Autor:  a.dydymski [ Sob 03 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Dzieki w sobote jade do byłego szefa i podłączymy Golfa pod KTS Bosch i zobaczymy co wyjdzie :D

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/