Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] 1.9TDI przy 2.7 tys. obr. odcina turbosprężarkę
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2008
Posty: 2
Skąd: Kraków
witam
panowie mam problem ostatnio coraz częściej przy 2.7tys obrotów odcina mi turbinę (tryb serwisowy)łapie jakiegoś bleda. kiedy zatrzymam się na poboczu zgaszę auto i odpalę jeszcze raz wszytko jest ok. miał ktoś z was może już podobny problem ?
wiem ze muszę podpiąć pod VAGa golfa , ma ktoś z was może w okolicy Krakowa kogoś kto zna się na rzeczy ?


Ostatnio edytowany przez lukas3_gt, Wto 30 Gru, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
jesli chodzi ci o mk3 to prawdopodobnie przeładowuje, zawór upustowy sie nie otwiera, sprawdz wszystkie wezyki podcisnieniowe co ida do turbiny i zaworów.



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
A kto mi powie co może być przyczyną w B5fl 1.9 tdi jak też przy około 3 tys odcina turbinę. Zgaszenie i odpalenie auta nic nie daje, odłączenie od akumulatora też nie. VAG ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
piters napisał(a):
jesli chodzi ci o mk3 to prawdopodobnie przeładowuje, zawór upustowy sie nie otwiera, sprawdz wszystkie wezyki podcisnieniowe co ida do turbiny i zaworów


:o

zawór upustowy?? w tdi jest takowy?? nie wiedzialem...

to nie musi byc wina zadnej turbiny.. nie wiem czemy wiekoszosc mysli ze jak auto nie jedzie to wina turbiny....
po co te dywagacje... VAG prawde ci powie...
moze byc cokolwiek... system specjalnie ogranicza moc auta bys czegos nie uszkodzil i usterke usunal...



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Sty, 2005
Posty: 251
Skąd: Mannschaft Krosno
Gadu-Gadu: 2343165
Auto: KR & CBBB & PG
n75 bann

piters napisał(a):
prawdopodobnie przeładowuje, zawór upustowy sie nie otwiera


Kevin napisał(a):
zawór upustowy??
== EGR :((



_________________
..tylko Ona...
http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=804
Offline
 Profil    2343165
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 31 Gru, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
TommyVW napisał(a):
== EGR



zawór EGR to nie upustowy...niue mylmy pojęć... EGR to recyrkulator spalin, opcja kompletnie zbedna ktora najlepiej zaślepic jesli cos grzebiemy TDIka
faktycznie zawór podcisnieniwy sterujacy praca gruchy turbiny moze byc walniety ale takimi dywagacjami mozna wymienic caly silnik a nie o to w tym wszystkim chodzi...
mozna je stosowac przy starszych aut... a tu mamy przeciez złącze diagnostyczne....
podpinasz kabelek i widzisz wszystko...

no_coment



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 31 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Moim zdaniem przed napisaniem tego typu posta pytający powinien podłączyć sie pod VAGa i zczytac błedy, pewnie 80% tego typu pytan niemiałoby miejsca.
Powodów może byc kilka ale nikt nie jest wróżką i nie powie Ci co jest konkretnie nie tak, możesz wymienić kilka czesci ale chyba nie w tym rzecz.
turbina sie nie odcina tylko silnik przechodzi w tryb awaryjny (tak jak windows czasami a to nie oznacza że pamięć ram sie odcięła :-D )

Ja obstawiam N75

Kevin napisał(a):
zawór upustowy?? w tdi jest takowy?? nie wiedzialem...

Jak zamontujesz blof offa to będzie niee niee :ała:

Reasumując: przed zadaniem pytania nalezy podłączyć sie pod Vaga, i ewentualnie wkleic na forum błędy wtedy będzie wszystko wiadomo :)



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 31 Gru, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
Soad7 napisał(a):
Moim zdaniem przed napisaniem tego typu posta pytający powinien podłączyć sie pod VAGa i zczytac błedy, pewnie 80% tego typu pytan niemiałoby miejsca.
Powodów może byc kilka ale nikt nie jest wróżką i nie powie Ci co jest konkretnie nie tak, możesz wymienić kilka czesci ale chyba nie w tym rzecz.
turbina sie nie odcina tylko silnik przechodzi w tryb awaryjny (tak jak windows czasami a to nie oznacza że pamięć ram sie odcięła )


i wszystko na temat



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
Kevin napisał(a):
zawór upustowy?? w tdi jest takowy?? nie wiedzialem...

jak chodzi o mk3 1z to tam jest zwykła turbina nie vnt, jest zawór na turbinie, jak wezyk wypadł lub gruszka zrypana to jest cały czas w jednej pozycji.

[ Dodano: Czw 01 Sty, 2009 ]
a jesli chodzi o vag to wiadomo ze zrobic dynamiczne i wszystko wyjdzie

[ Dodano: Czw 01 Sty, 2009 ]
Soad7 napisał(a):
Jak zamontujesz blof offa to będzie niee niee :ała:

to co myslisz to jest co innego

dla przylukania link z aukcji:
http://moto.allegro.pl/item497766659_tu ... a_tdi.html



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] 1.9TDI przy 2.7 tys. obr. odcina turbosprężarkę
PostWysłany: Pią 22 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Sty, 2010
Posty: 4
Skąd: Nowy Targ
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW PASSAT B5 TDI
Witam mam passata B5 1.9 TDI parę błędów z ta turbina sprawdzałem Vag-iem i wychodzą błedy miedzy innymi zawór upustowy EGR N72 ALBO 75 nie pamietam gdzies miałem zapisane i mi sie wyłacza turbina przy 110 i przy starcie silnika działa spowrotem wiecie moze co to bedzie z góry dzieki :]


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] 1.9TDI przy 2.7 tys. obr. odcina turbosprężarkę
PostWysłany: Pią 22 Sty, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Zawór n75



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] 1.9TDI przy 2.7 tys. obr. odcina turbosprężarkę
PostWysłany: Sob 23 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Paź, 2007
Posty: 35
Skąd: Wodzisław Śląski
Gadu-Gadu: 9939823
Oczywiście jak wszyscy piszą VAG powie duzo. Miałem podobny problem, jednak mi wyłączało całkiem turbinę. Przed podłączeniem do Vaga po prostu przeczyściłem filtr powietrza i przepływomierz. Pomogło:) więc kupiłem nowy filtr powietrza i śmiga do dziś:) Ale pisze wyżej.... najlepiej pod VAG-a :)



_________________
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7401
Offline
 Profil    9939823
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] 1.9TDI przy 2.7 tys. obr. odcina turbosprężarkę
PostWysłany: Pon 25 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Sty, 2010
Posty: 4
Skąd: Nowy Targ
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW PASSAT B5 TDI
Witam sprawdziłem autko Vag-iem i oto wyniki błedów :

519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71, Czujnik MAP - poza zasięgiem -
G71urze rozgałęźnej
553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70
553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70
1265 Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18

Po skasowaniu został 1 bład 1265 którego nie mozna skasowac prosze o pomoc z góry thx :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] 1.9TDI przy 2.7 tys. obr. odcina turbosprężarkę
PostWysłany: Pon 25 Sty, 2010 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no ale jak pisze to w czym ty jeszcze chcesz by ci przez internet pomóc?



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] 1.9TDI przy 2.7 tys. obr. odcina turbosprężarkę
PostWysłany: Pon 25 Sty, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Wielblad napisał(a):
Po skasowaniu został 1 bład 1265 którego nie mozna skasowac prosze o pomoc z góry thx :)

Masz już przyczyne
Kevin napisał(a):
no ale jak pisze to w czym ty jeszcze chcesz by ci przez internet pomóc?

No jakbysmy wszyscy się jakoś sprężyli to może by sie dało telepatycznie naprawić niee



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe