Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [polo 86c2f] Zmiana silnika (swap) na 1.3 75KM?
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 18 Sie, 2005
Posty: 2
Skąd: Tczew
Witam chłopaków :) i dziewczyny :P

no mam takie pytanko czy ktoś z was wkładał może z golfa 2 do polo 2 silnik 1.3 GT 75km ?

jeżeli tak to co wchodzi w przemiankę ?

jak jest z okablowaniem ? --> czy dożo roboty ?

Proszę o odpowiedz

jeżeli nie w tym dziale założony albo coś takiego to trosze o przeniesienie będę wdzięczy .

Pozdrawiam.


Ostatnio edytowany przez Bart GollF 2, Wto 30 Gru, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Bart GollF 2 napisał(a):
mam takie pytanko czy ktoś z was wkładał może z golfa 2 do polo 2 silnik 1.3 GT 75km


Tam nie ma takiego silnika, w mk2.
1.3 75KM na wielopunkcie oznaczenie 3F był tylko w polo 86c2f.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
A teraz niech mi ktoś powie, czy elektronika (wiązka) jest taka sama w AAU jak w 3f ?

Co trzeba zmienić przy swapie z AAU na 3f, bądź PY


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Lip, 2007
Posty: 165
Skąd: brzeg
jesli chodzi o swap z AAU na 3f to napewno cala instalacja do przekladki bedzie latwiej i szybciej niz kombinowac w pinaniem w stara i pozniej ciagnac zasilanie do pomp ja ostatnio podlaczalem dla ziomka w derbiaku z 1.0 na 1.3 55km to wyzucilem cala insta stara i wszystko nowe z nowszego polo i pozniej wszystkie kostki w srodku do przerobienia ale nie bylo tragedi schemacik i wiekszosc po koloral szlo

A jesli chodzi o swap silnika z mk2 do napewno wszystkie lapy przy silniku z polo musza byc obudowa filtra z polo bo ina jest no i instalak z polo jak by byla najlepiej chociaz na upartego dalo by rade upchac z golfa :D



_________________
VW to VW
www.bcc.forumbrzeg.pl
Brzeg Car Club
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 16 Kwi, 2008
Posty: 92
Skąd: łódź
w mk2 byl silnik 1.3 NZ i mial 55KM


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe