| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| [golf mk2] Informacje na temat swapa z 1.8 na 1.9TDI https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35296 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Adasko12 [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | [golf mk2] Informacje na temat swapa z 1.8 na 1.9TDI |
Jak w temacie co jest potrzebne do wsadzenia takiego silnika: do mk2 jak z instalacja mocowaniami itd...moze juz ktos robil? przegladalem dzial i niemoglem znalezc
PozdraVWiam |
|
| Autor: | Swir88 [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
łapy masz wszystkie w takim samym układzie. Wiec silnik podejdzie
|
|
| Autor: | evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
zasadniczo jak masz taka 3'ke po dzwonie to wystarczy tobie to i mk2 na swapa.. potrzebne jest wszystko z pod maski jak i wiazka elektryczna |
|
| Autor: | Adasko12 [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Dzieki dzieki koledzy w takim razie trzeba z wujaszkiem zagadac o kosztach sciagniecia przodu mk3 albo chociaz silnika z elektryka bo calej sie nie opyla no chyba ze trafiona w tyl a czy do tej elektryki nie potrzebana jest zmiana deski? musi byc ori
|
|
| Autor: | Swir88 [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Nie potrzeba zmiany deski poco. |
|
| Autor: | benson [ Pon 29 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
tylko z zegarami bedzie problem bedziesz musial zalozyc te od dawcy |
|
| Autor: | Adasko12 [ Pon 29 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Cytuj: tylko z zegarami bedzie problem bedziesz musial zalozyc te od dawcy
a co one maja takiego ze trzeba je przekladac??? |
|
| Autor: | turpik [ Pon 29 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
mk2 ma licznik na linke a mk3 na impulsator (sygnal dochodzi przewodem do licznika) nie wiem jak z obrotomierzem ale tez nie bedzie chodzil bo mk2 ma sygnal z alternatora a mk3 TDI chyba ma inaczej bo jak kiedys kolega zalozyl do zwyklego mk3 1.9td AAZ obrotek z TDI nie chcial za bardzo chodzic (dziwnie skakal) |
|
| Autor: | Swir88 [ Pon 29 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
turpik napisał(a): nie wiem jak z obrotomierzem ale tez nie bedzie chodzil bo mk2 ma sygnal z alternatora
nie z alternatora tylko z cewki
|
|
| Autor: | Adasko12 [ Pon 29 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
tegto akurat nie wiedzialem
|
|
| Autor: | turpik [ Pon 29 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Swir88 napisał(a): turpik napisał(a): nie wiem jak z obrotomierzem ale tez nie bedzie chodzil bo mk2 ma sygnal z alternatora nie z alternatora tylko z cewki ![]() a cewka miesci sie w alternatorze przeciez
|
|
| Autor: | andziorekpl [ Pon 29 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Obrotomierz w TDI jest taki sam jak w benzynie(poza wyskalowaniem),D i TD ma obrotomierz podpięty pod alternator,TDI z kompa. |
|
| Autor: | lucek [ Wto 30 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
turpik napisał(a): a cewka miesci sie w alternatorze przeciez
Cewka zapłonowa w alternatorze?
|
|
| Autor: | turpik [ Wto 30 Gru, 2008 ] |
| Temat postu: | |
chodzilo mi o diesla
|
|
| Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|