VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk1] 9A + osprzęt z G60? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35276 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk1] 9A + osprzęt z G60? |
Witam!! A wiec tak do Cabrio wsadzilem juz 9a lecz 136Ps to troszke malo i chcial bym wyciągnąć z niego cos ok 230Ps.... I co radzicie?? Ja pomyślałem że może wsadzić cały osprzęt z PG a mianowicie kompresor, cały dolot, digi1, wtryski, ECU. I co sądzicie o tym?? i czy silnik wytrzyma ![]() ![]() |
Autor: | evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
prawdy duzo bo wytrzymuja ale musisz (rozebrac silnik i dobrze przygotowac) cos zrobic poza wsadzeniem calego osprzetu z g60, i niestety na ta moc z g nie licz... musialbys wkrecic kompresor do niebotycznych obrotow zeby miec moc 280ps a to wrozy szybka smierc, aczkolwiek jest mozliwe, koszta bankowo przekrocza 10kpln jak bedziesz robil sam nawet stroil... |
Autor: | SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
evolution, ja nie chce az 280ps ![]() |
Autor: | evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
heeh bedziesz potrzebowal 10 jak bedziesz robic sam wszystko... |
Autor: | SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
hmm... a czemu az tyle?? napisałeś ze bede musiał rozebrać silnik i go przygotować a co dokladniej bedzie trzeba zrobić ![]() ![]() |
Autor: | evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
musisz odprezyc silnik a co za tym idzie rozebrac go i zrobic kompletny remont uklad paliwowy sprzeglo skrzynia to tez trzeba przygotowac, nie mowiac o wydechu i dolocie i innych wtryskach to zwykle robi kwote kolo 14 kpln |
Autor: | SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
mam nowe sprzęglo i nie ma ono nawet 3tyg... to mnie zalamales... to chyba bedzie lepiej kupic kompletny swap G60 i glowice z KR'ki zamontować.... chyba że jakoś inaczej z 9a mogę wykrzesać taką moc?? |
Autor: | evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
a wystarczylo poczytac nie jeden temat o turbo w 9a |
Autor: | SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
no to sie biorę do czytania... ![]() ![]() |
Autor: | sundecade [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
albo napisz do Apsika on ma mkII G60 i ok 230 PS, może coś Ci doradzi |
Autor: | SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
apsik zapewne poradzi tylko dosc slabo u niego z czasem... ![]() |
Autor: | evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
SmokE napisał(a): mam nowe sprzęglo i nie ma ono nawet 3tyg... to mnie zalamales... to chyba bedzie lepiej kupic kompletny swap G60 i glowice z KR'ki zamontować.... chyba że jakoś inaczej z 9a mogę wykrzesać taką moc?? taki zestaw jezdzic nie bedzie jk piszesz... pg + kr glowica, najtaniej bedzie kupic 1,8 t 225ps i to zamontowac w aucie, a co do obrobki 9a, taka moc bez doladowania to koszta zgola wieksze od dmuchniecia silnika
|
Autor: | volt [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
[quote="evolution taki zestaw jezdzic nie bedzie jk piszesz... pg + kr glowica[/quote] Dlateczego tak sądzisz ![]() |
Autor: | evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
stopien sprezania złotko z 8 do 1 w pg spada do 6.x po zalozeniu glowicy z kr czyli dmuchamy ze 3 bary i jedzie |
Autor: | volt [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
a plan głowicy i bloku mógłby pomóc ? lub coś innego co może zwiększyć stopień sprężania ? Jestem poprostu ciekawy, i ciekawi mnie jak w takim razie powstał G60 16V ![]() |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |