VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk1] 9A + osprzęt z G60?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35276
Strona 1 z 3

Autor:  SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk1] 9A + osprzęt z G60?

Witam!!
A wiec tak do Cabrio wsadzilem juz 9a lecz 136Ps to troszke malo i chcial bym wyciągnąć z niego cos ok 230Ps.... I co radzicie?? Ja pomyślałem że może wsadzić cały osprzęt z PG a mianowicie kompresor, cały dolot, digi1, wtryski, ECU. I co sądzicie o tym?? i czy silnik wytrzyma ?? ja słyszałem że te silniki wytrzymują do 280Ps bez zakucia ale ile w tym prawdy?? Ewentualnie webery :) ale nie ukrywam ze G pod maska bardziej by mnie satysfakcjonowało.... POZDRO

Autor:  evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

prawdy duzo bo wytrzymuja ale musisz (rozebrac silnik i dobrze przygotowac) cos zrobic poza wsadzeniem calego osprzetu z g60, i niestety na ta moc z g nie licz... musialbys wkrecic kompresor do niebotycznych obrotow zeby miec moc 280ps a to wrozy szybka smierc, aczkolwiek jest mozliwe,
koszta bankowo przekrocza 10kpln jak bedziesz robil sam nawet stroil...

Autor:  SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

evolution, ja nie chce az 280ps :D mi wystarczy jak bedzie z 200... a bym byl w mega zadowolony jak bedzie mial 230... tzn ja tak licze na całą operacje z 3000zl... za tyle chcialem kupic osprzet z G i na mape zeby starczyło...

Autor:  evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

heeh bedziesz potrzebowal 10 jak bedziesz robic sam wszystko...

Autor:  SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

hmm... a czemu az tyle?? napisałeś ze bede musiał rozebrać silnik i go przygotować a co dokladniej bedzie trzeba zrobić ?? wałki i tak bedą z większą kontką... tłoki, korbowody, i wał mogą zostać bez zmian ??

Autor:  evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

musisz odprezyc silnik a co za tym idzie rozebrac go i zrobic kompletny remont
uklad paliwowy sprzeglo skrzynia to tez trzeba przygotowac, nie mowiac o wydechu i dolocie i innych wtryskach to zwykle robi kwote kolo 14 kpln

Autor:  SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

mam nowe sprzęglo i nie ma ono nawet 3tyg... to mnie zalamales... to chyba bedzie lepiej kupic kompletny swap G60 i glowice z KR'ki zamontować.... chyba że jakoś inaczej z 9a mogę wykrzesać taką moc??

Autor:  evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

a wystarczylo poczytac nie jeden temat o turbo w 9a

Autor:  SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

no to sie biorę do czytania... :( kurde myslalem ze to troche taniej bedzie... co zrobić bedzie trzeba zbierać kase :) pozdrawiam oczywiście + i dzieki!!

Autor:  sundecade [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

albo napisz do Apsika on ma mkII G60 i ok 230 PS, może coś Ci doradzi

Autor:  SmokE [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

apsik zapewne poradzi tylko dosc slabo u niego z czasem... :)

Autor:  evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

SmokE napisał(a):
mam nowe sprzęglo i nie ma ono nawet 3tyg... to mnie zalamales... to chyba bedzie lepiej kupic kompletny swap G60 i glowice z KR'ki zamontować.... chyba że jakoś inaczej z 9a mogę wykrzesać taką moc??
taki zestaw jezdzic nie bedzie jk piszesz... pg + kr glowica, najtaniej bedzie kupic 1,8 t 225ps i to zamontowac w aucie, a co do obrobki 9a, taka moc bez doladowania to koszta zgola wieksze od dmuchniecia silnika

Autor:  volt [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

[quote="evolution taki zestaw jezdzic nie bedzie jk piszesz... pg + kr glowica[/quote]
Dlateczego tak sądzisz :>

Autor:  evolution [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

stopien sprezania złotko z 8 do 1 w pg spada do 6.x po zalozeniu glowicy z kr czyli dmuchamy ze 3 bary i jedzie

Autor:  volt [ Nie 28 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

a plan głowicy i bloku mógłby pomóc ? lub coś innego co może zwiększyć stopień sprężania ? Jestem poprostu ciekawy, i ciekawi mnie jak w takim razie powstał G60 16V :)

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/