VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk1] 1.8 16v PL Pomocy https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=35204 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | matistrzelno [ Czw 25 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | [mk1] 1.8 16v PL Pomocy |
Mam taki problem. Jak silnik jest zimny chodzi jak rakieta, ale jak sie rozgrzeje i wskazowka od temperatury przekroczy polowe auto przy przyspieszaniu zaczyna sie dusic najpierw od 4tys pozniej juz caly czas , jak zgasze silnik nawet w czasie jazdy na 4- 5 sekund i odpale to chodzi dobrze ale po jakis 200 metrach znow zaczyna sie dusic. Sonda jest nowa,pompa paliwa tez nowa, filtr paliwa czysty i nie wiem co to moze byc ![]() ![]() |
Autor: | Prosac [ Pią 26 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
Miałem podobną usterkę w KR-ce, powód uszkodzone przewody zapłonowe. Po wymianie na nowe silnik odżył. |
Autor: | krupi [ Pią 26 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
Może padnięty Hall albo cewka ![]() |
Autor: | andziorekpl [ Pią 26 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
Przyczyna jest bardziej złożona,Halla i KR-a zostawmy,PL jest sterowany kompem ja zacząłbym od czujnika temperatury i elektrohydraulicznego regulatora ciśnienia paliwa(szara kostka z wtyczką na dwa piny na rozdzielaczu).Sprawdż ciśnienie paliwa. |
Autor: | matistrzelno [ Sob 27 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
zmienilem dzisiaj ten elektrohydrauliczny regulator i jest tak samo. Ktory czujnik sprawdzic bo z tego co sie orientuje to PL ma 3 czujniki temp. i w ktorym miejscu najlepiej sprawdzic cisnienie paliwa: przy pompie , przy filtrze paliwa, czy wtryskiwaczach, i jakie cisnienie powinno byc bo kazdy pisze inaczej ![]() |
Autor: | evolution [ Sob 27 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
sprawdz czy nie urwal sie jakis przewod od masy wiazki ecu, sprawdz czy sonda jest 3 czy 4 kablowa, i sprawdz czy masa sondy jest ok, zdejmowales wydech wiec moze byc ze nie ma styku kolektor wydech i sonda jesli jest 3 kable( a taka powinna byc) nie ma odpowiedniej masy. i podaje inne napiecia na ecu a ten koryguje paliwo... rozmawialismy przez tel... w przypadku sondy 4 kablowej szary kabel dokladnie dokrecic do silnika jak i sprawdzic dzialanie sondy w obu przypadkach |
Autor: | matistrzelno [ Nie 28 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
sciagalem tylko wydech koncowy (2) a sonde mam na kolektorze przed wydechem srodkowym (1) a calosc jest dobrze zlozona i styk jest . sonda jest na 4 kable i mase tez sprawdzilem jest dobrze dokrecona i wsztystkie jkable tez sa ok, a masy wiazki ECU nie moglem znalesc ![]() ![]() Silnik chodzi juz jak nalezy znalazlem usterke, uszkodzony byl czarny przewod od sondy ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |