Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk1]1.6TD swap z Passat z wzdłużnie ułożonym silnikiem
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
szukam info na temat swapa np. 1.6 TD z Passata ktory jest wzdluzny do golfa gdzie seryjnie jest poprzeczny...

jakie sa roznice czy takie cos mozna zrobic bez problemu..

o potrzbnych lapach z golfa to wiadomo ale co jeszcze alternator, rozrusznik?


Ostatnio edytowany przez swIP Nie 07 Gru, 2008, edytowano w sumie 4 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 47
Skąd: Sosnowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Passat 32b '80
VW Bora Variant 4Motion '00
Z tego co pamietam to jeszcze kolektory i ta obudowe co przykreca sie filtr oleju bo w audi jest pod katem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
beeu, ale jak z lapami pasuje bez problemu???

generalnie graty z td 1.6 z gofra mam ale moge okazyjnie kupic z passata gdzie silnik wzdluzny...

wie czy bez problemu wejdzie blok z glowica do gofera?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
swIP, przekłądasz kompletny silnik ze sprzęgłem, pompą wtryskowa i pompą wody.
Od mk2 musisz mieć skrzynię biegów, półosie z przegubami, wszystkie łapy, kolektor dolotowy i wylotowy i puszkę filtra.
łapy pasują bez problemu, w bloku są odpowiednie nagwintowane otwory.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
ok :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 47
Skąd: Sosnowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Passat 32b '80
VW Bora Variant 4Motion '00
Dokladnie lapy z mk2 musza byc a blok taki jest taki sam wiec przelozysz z golfa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
I podstawę filtra oleju też z mk2 musisz mieć z wyjściem na przewód olejowy do turbo, tak jak napisał beeu!



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
ok pany silnik juz zakupiony lezy w bagazniku i czeka
w tygodniu bedzie wsadzany i sie okaze


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
Lucius Snow a pasat nie ma sprzęgła na łapke a w golfie jest na wodzik i sprzęgło tez musi od jedyne zapodać , poprawcie mnie jesli jestem w błędzie

ni i najważnejsza jest miska olejowa tez musi być od jedyny bo pasat ma przetłoczenie na belkę i jest duzo wyższa.


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Sprzęgło musi być od golfa,miska na upartego by weszła ale lepiej ją zmienić,tylko uwaga-odpływ oleju z turbo jest właśnie do miski.Kolektory przy silniku TD pozostają z passata,trzeba tylko dokręcić kolanko do turbiny kierujące wydech w dół.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
ok zrobie liste zeby nie bylo smietnika

zmiany:
- skrzynię biegów,
- sprzegło,
- półosie z przegubami,
- wszystkie łapy,
- kolektor dolotowy i wylotowy (!!! weryfikacja !!!)
- puszkę filtra oleju z wyjściem na przewód olejowy do turbo,

czy komus cos jeszcze przychodzi do glowy?

napiszcie dokladnie jak z kolektorami jest

acha jak sprawdzic metoda organoleptyczna stan trubiny??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Stan turbiny możesz wstępnie ocenić sprawdzając luz na ośce łapiąc za wirnik,co do kolektorów to dolotowy jest bezpośrednio połączony gumowym kolankiem z turbiną więc tu nie ma co dyskutować,na wydechowym jest zamocowa turbina tu nic nie zmieniasz tylko dokładasz kolanko w miejsce w którym był przykręcony wydech ,tak aby był skierowany w dół a nie w bok.Jeśli w mk1 masz silnik 1.5 do 1.8 to skrzynie biegów,sprzęgło i półosie zostawiasz bo pasuje,jeśli masz 1.1 lub 1.3 to dłuższa historia.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
swIP a w budzie sidział juz diesel , bo jak nie to jezcze rzeźba wiązki pod grzanie świec , TD i D mają wieksze chłodnice niż benzyny , i tak ja pisał andziorekpl, jesli silnik był powyzej 1.5 to skrzynia i półosie zostają ,
troche będziesz miał zabawy z łapą od strony rozrządu bo musisz ja wspawać w wspornik pompy wtryskowej , chyba ze masz od diesla z mk1


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
w golfie juz byl silnik diesla...

mam drugiego diesla na czesci wiec z niego wezme graty...

wielkie dzieki za pomoc...jak cos to podczas skladanai wyjdzie co jeszcze


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Balast, z tym sprzęgłem nie przyglądałem się, może tak być.

andziorekpl napisał(a):
miska na upartego by weszła

I wchodzi, miałem w mk1 takową z audi 80 B2 i dawała radę, poniżej jest zdjecie. Miska wcale nie jest wiele głebsza od zwykłej miski z diesla w mk1.

Image



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe