VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3] GTI 8v lekkie koło zamachowe
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=34665
Strona 1 z 1

Autor:  papol [ Śro 03 Gru, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk3] GTI 8v lekkie koło zamachowe

Panowie ,mam zamiar sobie teraz porobic pare rzeczy przy napedzie,kupilem juz skrzynie 2y,zamowilem sprzeglo sportowe,boloczke mam przy temacie lekkiego kola zamachowego.Potrzebuje konkretnej odpowiedzi,robic lekkie kolo czy zostawic serie,silnik 2E

Autor:  drek333 [ Wto 16 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

musisz sie nad tym zastanowić. jak zbierzesz dużą część koła to narazisz silnik tj. panewki, wał, itd na większe obciązenie. samochód będzie jeżdził na wysokich obrotach. jedyny plus to szybszy start, przyspieszenie.

Autor:  cocoloco [ Śro 17 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

zmniejsz mase do 35% nic nie powinno się dziać :)

Autor:  kiler [ Śro 17 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

cocoloco dobrze mówi :)

Autor:  kaczajazda [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

http://www.vtuning.com/kolo.html myśle że ciekawy artykuł.

Autor:  cocoloco [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

kaczajazda napisał(a):
http://www.vtuning.com/kolo.html myśle że ciekawy artykuł.
ja myślę, że każdy ma inną teorie na ten temat :) ogólnie wiadomo że najlepszym zabiegiem przy toczeniu koła jest wyważenie całego układu razem z korbą itd :) ale są zdrowe granice :) dlatego napisałem do 35% ;)

Autor:  Classic [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

cocoloco napisał(a):
zmniejsz mase do 35% nic nie powinno się dziać :)

ja mam zmniejszona mase o okolo 44% i wywazony caly uklad i jest gicior

nic sie nie dzieje :)

Autor:  benson [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Classic gdzie wywazales wszystko?bo u mnie nawet samego zamachu nie chca wywazyc

Autor:  janas05 [ Pon 09 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

Witam podczepie sie do tematu bo rowniez mam w planach odchudzic kolo. Interesuje mnie czy auto nie straci po takim zabiegu na predkosci maksymalnej np: z 230km/h do 200 w zaleznosci w ilu procentach stocze kolo?? Bo to ze bedzie sie lepiej wkrecac to wiadomo. No i jakie czesci ulegaja wiekszemu zuzyciu i czy lepiej dac do tokarza i zrobic wszystko na wlasna reke czy kupic kolo od jakiejs renomowanej firmy tuningowej czy to po prostu jedno i to samo help

Autor:  papol [ Pon 09 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

Z tego co wiem nie bedzie tego widac na predkosciu zostanie taka sama,podobno lekko obciazen dostaje skrzynia,sprzeglo.Mnie to nie zrazilo i jestem w trakcie modyfikacji takiego kola,tzn czekam na odbior :D

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/