Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [G60] Jak spawdzić ile dmucha kompresor?
PostWysłany: Śro 03 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 09 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: kolbuszowa
Gadu-Gadu: 6922836
Auto: Ibiza Cupra ABF,Ibiza ASV+++, corrado ABF, audi a3, toledo tdi.
Przymierzam się do zakupu passata B3 G60 4x4. Na autach sie znam ale z tym silnikiem i napędem nie miałem do czynienia. Na co zwracać uwagę?

I jak sprawdzić MFA jak dmucha kompresor. Potrzebuję taką instrukcję klok po kloku :)


Ostatnio edytowany przez -pawlo111, Śro 03 Gru, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    6922836
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 03 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Hmm.. co prawda nie znam sie na G60 ale z tego co mi wiadomo to były montowane wskażniki doładowania-to jedna z prostszych opcji jesli chcesz sprawdzic ile kompresor cisnie. zdrowe G60 dmucha cos ok. 1 bara (jeśli się mylę to mnie poprawcie)


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 03 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Zdrowe G60 dmucha mniej niż 1 bar, jeżeli dmucha 0.5-0.6 to nadaje się do regenaracji.

Wskaźniki nie były montowane seryjnie.

Najłatwiej sprawdzić ładowanie poprzez tryb serwisowy MFA, o ile mnie pamięc nie myli to wchodzi się w niego tak w tym przypadku:

- MFA w pozycji 2
- Naciskamy guzik MFA
- Włączamy zapłon,
- Wyłączamy zapłon,
- Włączamy zapłon i odpalamy auto
- Puszczamy guzik

Potem, trzeba poszukać cyfry 3 cyfrowej - to będzie ciśnienie doładowania ( na rozum biorąc będzie się ta liczba zmieniać przy dodawaniu gazu).

Następnie należy rozpędzić się na 3 biegu do odcinki i zobaczyć jaka liczba w tej chwili się pojawia i potem trzeba ją sprawdzić w tabelce (której niestety nie mogę znaleźć).

Np liczba 666 w tabelce będzie mieścić się w przedziale 0.5 bara - to tylko przypuszczenie

Mam nadzieję, że dosyć jasno to napisałem...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 03 Gru, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Lip, 2006
Posty: 520
Skąd: WZY
Gadu-Gadu: 3851169
Auto: kilka VW
rolek napisał(a):
Zdrowe G60 dmucha mniej niż 1 bar, jeżeli dmucha 0.5-0.6 to nadaje się do regenaracji.

Skąd te dane? U mnie na małym kółku (faktycznie małym ;) ), nowym programie i zdrowym kompresorze, świeżo po regeneracji dmuchał właśnie 1bar. 0,5-0,6 to jest właśnie fabryczny zakres ciśnienia doładowania.


Offline
 Profil    3851169
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 03 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
barteKKK03 napisał(a):
rolek napisał(a):
Zdrowe G60 dmucha mniej niż 1 bar, jeżeli dmucha 0.5-0.6 to nadaje się do regenaracji.

Skąd te dane? U mnie na małym kółku (faktycznie małym ;) ), nowym programie i zdrowym kompresorze, świeżo po regeneracji dmuchał właśnie 1bar. 0,5-0,6 to jest właśnie fabryczny zakres ciśnienia doładowania.


No to może trochę wprowadziłem w błąd, ale wydaje mi się, że na forumm Corrado właśnie widziałem takie dane ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 09 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: kolbuszowa
Gadu-Gadu: 6922836
Auto: Ibiza Cupra ABF,Ibiza ASV+++, corrado ABF, audi a3, toledo tdi.
http://www.corrado.com.pl/artykuly/zakup.htm tutaj znalazlem przeliczniki



_________________
www.cultsquad.pl
Offline
 Profil    6922836
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis, 2007
Posty: 172
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 3491196
Auto: Golf Mk2 GTI16V
barteKKK03 napisał(a):
0,5-0,6 to jest właśnie fabryczny zakres ciśnienia doładowania.


Dokładnie :) Najprościej podłączyć wskaźnik doładowania :)


Ostatnio edytowany przez volt, Pią 05 Gru, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    3491196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 09 Sty, 2008
Posty: 13
Skąd: kolbuszowa
Gadu-Gadu: 6922836
Auto: Ibiza Cupra ABF,Ibiza ASV+++, corrado ABF, audi a3, toledo tdi.
wskaznik mam ale z USA i jest inny przelicznik ale nie mam 3-niczka i nie wiem gdzie go wpiąc?



_________________
www.cultsquad.pl
Offline
 Profil    6922836
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis, 2007
Posty: 172
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 3491196
Auto: Golf Mk2 GTI16V
3nik wystarczy taki z przewodow do spryskiwaczy :P , wpinasz do komputera


Offline
 Profil    3491196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
barteKKK03 napisał(a):
rolek napisał(a):
Zdrowe G60 dmucha mniej niż 1 bar, jeżeli dmucha 0.5-0.6 to nadaje się do regenaracji.

Skąd te dane? U mnie na małym kółku (faktycznie małym ;) ), nowym programie i zdrowym kompresorze, świeżo po regeneracji dmuchał właśnie 1bar. 0,5-0,6 to jest właśnie fabryczny zakres ciśnienia doładowania.


-pawlo111 napisał(a):
http://www.corrado.com.pl/artykuly/zakup.htm tutaj znalazlem przeliczniki


Dokladnie o ten artykul mi chodzilo

` Maksymalne ciśnienie na standardowej rolce to 0,8 bara. Nasz wynik musi wynosić powyżej 0,6 bara. W przeciwnym razie może może być problem zarówno w silniku krokowym, odmach, intercoolerze albo to najstraszniejsze czyli sprężarka kwalifikuje się do regeneracji. `

Czyli pamiec mam dobra ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 10 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 13 Mar, 2008
Posty: 139
Skąd: z tłoka koło głowicy
jak wskaźnik to tylko dobry, z tych tanich polecam VDO, z lepszych to DEfi/Greddy/HKS :D



_________________
Projekt Ibizy zamkniety
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Narazie na testy Audi S4 B5 po paru modach :> Oceniajcie :)

viewtopic.php?f=98&t=42843
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe