VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[polo 86c] Swap na EG https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=34523 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | makumb [ Pią 28 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | [polo 86c] Swap na EG |
Panowie jestem tu nowy wiec nie bijcie jak cos popierdziele;] Mam obecnie 1.3 gk (75km) Ale chodzi za mna wizja swapa na cos mocniejszego. Myslalem na 1.8 16v ale to raczej wersjawysoko budzetowa a nie na studencka kieszen;] Wiec moze 1.6 EG ? W serii ma ok 100km czyli dosc sensownie;] Ile wyszedl by mnie caly swap?? Chodzi mi o zakup samych czesci - robocizny nie licze - wykonam we wlasnym zakresie. Ile idzie jeszcze wycisnac z tego silnika i jak? Pozdrawiam. |
Autor: | rolek [ Pią 28 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
Co do zakresu modyfikacji tego silnika to na pewno podpowie Ci Classic, sam ma dłubnięte EG w swoim MK1. Sam swap jest wykonywalny, jednak obawiam się, że trzeba będzie kłaść na nowo całą elektrykę, zaopatrzyć się w pompy paliwa, o przerabianiu łap mocujących silnik nie wspomnę. Pamiętaj, że większą moc, musi mieć co zatrzymać, zawieszenie też raczej będzie trzeba odpowiednio wzmocnić... Cały swap + silnik na bank przekroczy wartość auta ![]() |
Autor: | kas18 [ Pią 28 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
makumb, dolorto i nic więcej koszt ok 1000 zł plus zgranie tego i moc ok 110 koni |
Autor: | Classic [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
Najpierw znajdz zdrowe kompletne EG,potem pomyslisz o modach Mozesz tez wsadzic G40 pzdr |
Autor: | andziorekpl [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
Czy EG czy 16v nakład prac (w polo) nie na studencką kieszeń,potrzebna przebudowa przedniej części auta. |
Autor: | makumb [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
rolek Doskonale sobie zdaje sprawe ze to nie tylko wsadzenie silnika;) A ze przekroczy wartosc auta - Mozliwe , ale bedzie tzw. Fun;] classic Mozesz podac kwote ile trzeba wylozyc za dobre EG? Na alledrogo.pl widzialem za 350 silnika ale niekompletny. Tylko taka uczciwa cene bo nie sztuka kupic trupa a potem reanimowac. Co do g40 to choruje na ten silnik jeszcze zanim kupilem polo;] Ale z tego co podliczylem to dosc droga zabawka - zakup wyjdzie drozej niz przekladka na cos o wiekszej pojemnosci. Chyba ze sie myle to prosze mnie poprawic. Jesli ktos juz zaliczyl (EG, PY) takie swapy to prosze o informacje ile go to lacznie wyszlo. Co do przebudowy predniej czesci auta - da sie to zaatwic, mam 2 zaklady gdzie mozna wyrobic lapy i mocowania. kas18 - pozdrawiam z PKP;] dzieki wiekie za odp i zainteresowanie tematem. |
Autor: | norbi [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
makumb, tyle ile myslisz, ze Cie wyniesie SWAP pomnóż przez 2,5-3 ![]() |
Autor: | PR23M3K [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
Ja bym wybral G40, wchodzi bez problemu, bardziej podatny na dalsze modyfikacje. Mozesz sprzedac swoje Polo i kupic G lub szukac rozbitka na swapa. ps cale G40, ze zdrowym silnikiem (kompresorem) mozna kupic za 2-3 tys |
Autor: | Rekin [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
dokładnie, też mi chodziły różne swapy po głowie, ale wybór jednak padł na PY, który jest bardzo podatny na modyfikacje |
Autor: | cocoloco [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
nudzicie z tymi g40 ;p eg tez o ty myslałem ale ze wzgledu na to ze to bardzo wiekowy silnik musisz liczyc sie z dosc duzymi kosztami (remont) do tego ostry wałek gazniki i juz sie dopycha ![]() |
Autor: | kas18 [ Sob 29 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
gk jest super 2 gaźniki dwugardzielowe robią piorunujące wrażenie a ogłos silnika powala ![]() |
Autor: | makumb [ Nie 30 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
kas18 mowisz o moim gk? Jest gdzies opisana taka modyfikacja?? Tylko prawda jest taka ze moj ilnik nadaje sie do generalnego remontu z racji wieku a jak podliczylem koszty to bardziej sie oplaca wsadzic nowy;] a jak wsadzac nowy to czemu niecos mocniejszego. thx za odp |
Autor: | cocoloco [ Nie 30 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
gk z gaxnikami typowy oldschool z niemiec w polo ![]() ![]() |
Autor: | makumb [ Pon 01 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
Oldschool -to brzmi dumnie;] a jak wyglada sprawa spalania i zywotnosci takiego patentu? Jak na chwile obecna polo bierze ok 10l jezdzac ekonomicznie ale to pewnie wina juz dosc wiekowego serducha. A ze takie mody nigdy nie szly w parze z ekonomia to inna sprawa;] Wiec ile tak mniej wiecej by palilo? A slyszal ktos o czyms takim - blok z 1.6 ABU, glowica z GK, (podkladka miedzy nie zeby zmniejszyc kompresje) no i dolot, walek gazniki. Tylko zeby nie skonczyo sie wynikiem 15/100:D pozdrawiam |
Autor: | cocoloco [ Pon 01 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
15 litrów na 100km normalka przynajmniej...... zywotnosc kwestia jak to zrobisz... jak na dobrych częsciach itd. to bedzie dlugo zylo ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |