Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 3 [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw & audi] Wady i zalety silników 2.5 TDI
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Lip, 2005
Posty: 55
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 9512687
Auto: Audi A6c5 2.8v6 Avant quattro
Witam.
Tak jak w temacie szukam informacji na temat silników 2.5Tdi
Chodzi mi o ich awaryjność wady i zalety.
Z góry dziękuje


Ostatnio edytowany przez Arbuzz, Pon 03 Lis, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    9512687
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Arbuzz napisał(a):
silników 2.5Tdi


Których? V6 czy R5?



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Lip, 2005
Posty: 55
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 9512687
Auto: Audi A6c5 2.8v6 Avant quattro
Raczej V6 chodzi głownie o te z audi a4 2.5 tdi


Offline
 Profil    9512687
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
znajomy ma taki w passacie B5.sądząc po różnicy cen aut z 2,5 a 1,9 coś w tych 2,5 musi być.z tego co wiem od znajomego mechanika to są to dość awaryjne silniki a jak do tego dochodzi automat to już całkiem kaplica.nie sa to może jakieś duże awarie ale bardziej duperelki które są dość drogie i upierdliwe.jeśli chodzi o dynamikę jazdy to też jakoś szału nie robi.spalanie przy butowaniu na poziomie 7-10L (cały czas mowa o automacie)



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Witam
do wad nalezy nie male spalanie a zwlaszcza wersji quatro (powyzej 10l przy normalniej jezdzie)
wysokie koszty eksplatacji (rozrzat, olej)
slyszalem tez cos o slabych walkach rozrzadu i popychaczach

do zalet to napewno wysoka elastycznosc

Co do eksplatacji to nalezy regulanie wymieniac olej i to nie byle jaki. A tak nalezy traktowac jak kazdego turbo diesla.

PozdraVWiam


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Kwi, 2008
Posty: 36
Skąd: JG / WRO (DJE)
Gadu-Gadu: 0
Auto: MB W201 '88
Ze słyszanych mi opinii w modelach do 2001 roku sypały się głowice, prawdopodobnie to co napisał turpik.



_________________
meryna
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
turpik napisał(a):
pompowtryski

to jest silnik na pompie

[ Dodano: Pon 03 Lis, 2008 ]
lubią też bardzo znaczyć teren tzn każde 2,5 jakie widziałem ciekło



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
dawid018 napisał(a):
turpik napisał(a):
pompowtryski

to jest silnik na pompie


sory pomylilo mi sie :ała:


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Lip, 2005
Posty: 55
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 9512687
Auto: Audi A6c5 2.8v6 Avant quattro
Dzięki chłopaki za pomoc.
Wynika z tego że lepiej poszukać dopłacić i kupić 1.9Tdi 110km i mieć dużo mniej problemów.


Offline
 Profil    9512687
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Zdecydowanie jesli chodzi o koszty eksploatacji to 1.9tdi. Przede wszystkim 2.5 wymaga szczególnej opieki. Przed czasem nalezy wymieniac elementy. Jesli chodzi o rozrząd to jest to najbardziej wk......ca rzecz dla mechanika bo trzeba zdemontowac front, wymieniac wszystkie rolki i napinacze oraz zimmeringi. Tak czy siak czesto jednostki kapia olejem pomimo inspekcji uszczelek. Bardzo lubia siadac pompy. Nalezy raz na jakis czas osluchiwac silnik w poszukiwania jakis niepokojacych klekotów, spalanie a dynamika = wystarczy porównac jednostke 1.9 a 2.5 szałowej różnicy nie ma. A gdy dodamy jeszcze naped quattro i automat to gdzie sie podzialy oszczednosci ałłłłł . Jedyne co to zawsze mi sie podobal klekot V6 ]:->


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 18 Wrz, 2008
Posty: 457
Skąd: Gryfice
Zgodze sie z poprzednikami sam na swoje oczy jeszcze nie widzialem zeby audi z takim silnikiem przyjechalo i kiedy odjezdzalo nie zostawilo sladu u mnie na warsztacie gdzie mam praktyke robilem juz 3 takie i to chocby przez slabe sruby montowane przy rolkach.rowniez do wad zaliczyl bym pompy ktore niedosc ze szybko padaja to jeszcze glosna praca nie polecal bym tego silnika no_coment



_________________
MoJe mkII dawniej GTI ...

viewtopic.php?f=112&t=32803
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 29 Lut, 2008
Posty: 24
Skąd: Z Kapusty ;)
Brat ma 2.5 TDI w A6 na Tiptronicu. Silnik ma coś koło 250tyś km. Słaba strona to wałki (są już po wymianie) które się zacierają. Poza tym to nic niepokojącego nie zauważyłem. Tylko lać i jeździć. Spalanie ok 8litrów w mieście.

Jak się kupuję auta najtańsze na allegro to nie ma co się dziwić że usterka za usterką. W najtańszych cenach allegro to i 1.9 diesel bez turbo potrafi być usterkowy

Ja ogólnie polecam. Relatywnie niskie spalanie, sympatyczny dźwięk i osiągi których wbrew temu co tu ludzie piszą nie znajdziecie w 1.9 TDI



_________________
www.klinika-tuningu.pl

http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=34222 BRY na maskę na sprzedaż ;)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 18 Wrz, 2008
Posty: 457
Skąd: Gryfice
kapsel napisał(a):
Ja ogólnie polecam. Relatywnie niskie spalanie, sympatyczny dźwięk i osiągi których wbrew temu co tu ludzie piszą nie znajdziecie w 1.9 TDI


To widac ze nigdy zagladajac pod maske nie spojrzales na nic wiecej tylko na gorna czesc silnika zjrzyj kiedys pod chocby poziom ulozenia glowicy no_coment skoro piszesz ze juz najtanszy na allegro to nie porownoj zajechanej 1.9 bo wolabym naprawde zajechany 1.9 niz ten 2.5 bo 1.9 naprawisz sam widzisz co jest robione i kulasz kilometry a w 2.5 co chwile cos pada i co to za dzwiek niby mnie on nie rusza akurat lepiej posluchac jak swirzdze turbinaka niz jak pompa ktora by zaraz miala wyleciec :ała: jak jestes juz za 2.5 to sciagnij oslone pod silnikiem i zobaczysz dlaczego tak mowie i nie kieruj sie tym ze lepsze osiagi pamietaj ze diesla nie ma doskonalego jedyny diesel, w ktorym sie zakochalem to jest 2.7 TDI to jest dopracowanie 2.5 ;)



_________________
MoJe mkII dawniej GTI ...

viewtopic.php?f=112&t=32803
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
kapsel napisał(a):
Jak się kupuję auta najtańsze na allegro to nie ma co się dziwić że usterka za usterką.

jakoś 28tyś to chyba nie jest najtańsze auto na allegro

kapsel napisał(a):
1.9 diesel bez turbo potrafi być usterkowy



tylko porównaj koszty naprawy obu silników.

kapsel napisał(a):
osiągi których wbrew temu co tu ludzie piszą nie znajdziecie w 1.9 TDI


porównując np B5 z 2,5 a 1,9 to może i masz racje.ale mkIII po chipsie objeżdża spokojnie passka.

jedyny silnik 2,5 jaki osobiście bym kupił to R5 najlepiej 140PS



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 18 Wrz, 2008
Posty: 457
Skąd: Gryfice
dawid018 napisał(a):
jedyny silnik 2,5 jaki osobiście bym kupił to R5 najlepiej 140PS


praca silnika jest lepsza a dzwiek praktycznie ten sam ]:-> co tu duzo mowic.



_________________
MoJe mkII dawniej GTI ...

viewtopic.php?f=112&t=32803
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 3 [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe