VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk3] 1.6 AFT dusi się na wysokich obrotach 4.5-6 tys.
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=33499
Strona 1 z 2

Autor:  Koszak [ Nie 19 Paź, 2008 ]
Temat postu:  [mk3] 1.6 AFT dusi się na wysokich obrotach 4.5-6 tys.

no więc czasem (lecz nie zawsze) gdy depnę mocniej, od 4,5-5tys do 6 tys-odcięcia dusi go, przymula, co to może być? mam silnik 1,6 AFT 100 KM

Autor:  uvwGolf [ Czw 30 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

up.
na prośbę.

Autor:  kubeusz [ Czw 30 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

na cieplym silniku czy zimnym?

Autor:  michalp21 [ Czw 30 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Opisz bardziej co ci sie dzieje? Jakiego paliwa uzywasz? Na zimnym czy ciepłym silniku ?

Autor:  Koszak [ Czw 30 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

raz na zimnym raz na ciepłym, mam stożek może być zapchany? może źle ustawiony zapłon, albo filtr paliwa zasyfiony, tankuje na BP 95kę albo na 1,2,3 (statoil).

Autor:  andziorekpl [ Pią 31 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Może stożek,, myli" przepływomierz.Zapłon nie regulowany(czujnik na wale).Może uszkodzony aparat zapłonowy.

Autor:  kaczajazda [ Nie 02 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

Próbowales odpinac i podpinac spowrotem przepływomierz? Kiedy był wymieniany palec, świece, kopółka? Jakby aparat był kopniety to by nie odpalil.

Autor:  Koszak [ Nie 02 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

ciężko pali czasem, ale tak było nawet przed przedstawianiem aparatu, jak miałem odpięty to trochę inaczej szedł, no nic poszukam zwykłej puszki do filtra i spróbujemy na zwykłym (ale do tego silnika to będzie cieżko dostać chyba ze pasuje od 2.0), a może być to przez sondę lambda, że nie ustala dobrej mieszanki?

[ Dodano: Nie 02 Lis, 2008 ]
kaczajazda napisał(a):
Próbowales odpinac i podpinac spowrotem przepływomierz? Kiedy był wymieniany palec, świece, kopółka? Jakby aparat był kopniety to by nie odpalil.
i ostatnio też muli go na wolnych najlepiej jest tak od 2,5 tys do 4...

Autor:  kaczajazda [ Pon 03 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

Jeśli to by była sonda to chwile by sie podusil i poszedł by do góry z obrotami i raczej by wzrosło Ci spalanie. Mam propozycje. Spróbuj odpinac czujniki i dogazowywac. Ja takim sposobem doszedłem ze głupi czujnik temeratury rujnowal cała prace silnik bo palil jak smok, nie trzymal obrotów i kopcil jak tdi. A masz gaz?

Autor:  Koszak [ Pon 03 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

nie mam gazu, też myślałem, że może być to coś z czujnikiem temperatury, a co do spalania... Pali 10-12l a to chyba normalne spalanie nie jest i nie mówię, że przy żyłowaniu tylko przy spokojnej jeździe.

Autor:  kaczajazda [ Pon 03 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

Podjedź do elektryka zeby obadal sonde :) A moze kable, swiece? A najlepiej podepnij pod Vaga :D

Autor:  michalp21 [ Pon 03 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

powodów moze byc mnustwo, najlepiej podepnij pod vag-a :) kiedy ostatnio wymieniałes przewody, swiece, kopulke? Słychac katalizator?

Autor:  Koszak [ Pon 03 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

Katalizator mam wywalony, podpinałem pod vag-a i nic, kable wymieniałem we wrześniu, dziś pokręciłem aparatem zapłonowym i troche lepiej jest

Autor:  kaczajazda [ Wto 04 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

Kolego a czy mi sie wydaje czy Twoj silnik ma 3 punktowa sonde lambda która znajduje sie w kacie którego napisałeś ze nie masz?

Autor:  Koszak [ Nie 30 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

problem dalej mnie męczy, wymieniłem czujnik temperatury, nowe ori przewody wysokiego napięcia, świece... wczoraj kupiłem termostat w ASO, bo cały czas jest na dużym obiegu i jak jadę szybko to temperatura spada do 60 stopni, a powinno utrzymywać się 90 no i jak silnik jest zimny to włącza się ssanie i na zbyt bogatą mieszankę, w tym silniku jest również podgrzewana przepustnica, więc może powietrze ma złą temperaturę..

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/