VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] 1.9TDI AHU zmiana turbosprężarki na 2.5TDI https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=33220 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kubeusz [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk3] 1.9TDI AHU zmiana turbosprężarki na 2.5TDI |
Witam!! Mam pytanko co do zmiany turba:) W tej chwili mam silnik 1.9TDI AHU seria 90KM (chip 110KM). Kumpel mi proponowal turbine z audi A4 2,5TDI 99/00 rok. Jak to wyglada nastepujaco z kosztami przerobki?? jak macie jakies info piszcie z gory wielkie dzieki:) |
Autor: | norbi [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
Co do samej zmiany to nie mam pewnosci, wiec nie chce pisac glupot ale to juz duza dmuchawka wiec zmiana wtryskow i korekta softu konieczna... No i na pewno IC bedzie puchl ;p Co za tym idzie sprzeglo moze dostac sporego niuta i nie wytrzymac, itd. itd.... ;p |
Autor: | kubeusz [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
a mniej wiecej jaki byl by wzrost mocy? |
Autor: | norbi [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
wzrost szmocy po czym? samym turbo? to raczej sie nie da ![]() |
Autor: | turpik [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
jak turbo to i tez trzeba wymienic inne rzeczy tak jak pisal norbi. Licz sobie na turbo kolo 1000-1500, IC 500, wtryski 1000-1500 i do tego soft kolejne 1000-1500 no i jeszcze pompa 11 kolejne z 1000. Przy takim wzroscie moze tez sprzeglo odmowic posluszenstwa takze czyli kolejny wydatek sprzeglo od VR6 700-800. Przyrost mocy po takim setupie mozna liczyc na jakies 170-180KM |
Autor: | norbi [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
ojj przy 230stkach i 11stce ja bym sie obawial mocy nieco wyzszych ![]() |
Autor: | kubeusz [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
no to rzeczywiscie koszta dobre ![]() |
Autor: | Apsik [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
turpik napisał(a): Przyrost mocy po takim setupie mozna liczyc na jakies 170-180KM
eeeeee bajki... takie wyniki daje zdrowy silnik z GT1749v + 0.216 + IC-Sharan'a + pompa 10mm + soft by Miras Jeżeli dasz te turbo, a jest to Garret GT20 lub GT2052v (VNT), IC np od Sharana Wtryski 0.230, bo BOSCH'owskie 0.216 będa za małe, Pompa 11mm (od Passata chyba AQQ) i do tego odpowiedni soft, to licz spokojnie na 200+ Jeżeli silnik będzie w naprawde dobrej kondycji, a soft zrobi ktoś z głową np. Miras, no to mysle że i 220KM jest w zasięgu - oczywiście moment bedzie kosmos ![]() |
Autor: | kubeusz [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
Apsik ale koszta te same:P czyliii duze:P |
Autor: | Koszak [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
sprzęgło i tak musisz wymienić to będzie troche po kosztach ![]() jesli chcesz moge poszukac jakis szmerów bajerów i umnie ![]() |
Autor: | Apsik [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
kubeusz napisał(a): Apsik ale koszta te same:P czyliii duze:P No za darmo to sie nie zrobi ![]() Koszak napisał(a): sprzęgło i tak musisz wymienić
To jest chyba oczywiste (komplet SACHS'a do VR6 off course) |
Autor: | Koszak [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
Apsik napisał(a): To jest chyba oczywiste (komplet SACHS'a do VR6 off course)
miałem na myśli to, że i tak musi bo teraz ma dojechane ![]() |
Autor: | kubeusz [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
no ale powiem ci Koszak ze przez ostatni czas sprawuje sie gitnie te sprzeglo:P to nie wiem co to byla za akcja zaraz jak go kupilem |
Autor: | Koszak [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
ale to mowisz ze jednak zostajesz przy swoich 110 psach? ![]() ![]() Panowie, bez offtopowania proszę! Lucius Snow |
Autor: | Soad7 [ Pon 06 Paź, 2008 ] |
Temat postu: | |
Zapominacie o waznej rzeczy! Wraz ze wzrostem mocy trzeba zastosowac lepsze hamulce i tu tez sa koszty! Nie sztuka sie rozpędzic sztuką jest sie zatrzymać! (bezpiecznie ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |