VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3 TDI]IC x 2 w mk3 tdi 90ps czy to cos da? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32802 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | piters [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | [mk3 TDI]IC x 2 w mk3 tdi 90ps czy to cos da? |
witam. jak by sprawa wyglądała po założeniu drugiego oryginalnego IC do 1Z. są szanse ze wzrośnie moc??. |
Autor: | turpik [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Witam Nie ma sensu wkladac drugiego IC do seryjnego silnika. Fabryka tak wyliczyla zeby bylo dobrze. Bylby sen zakladac drugi jezeli mialbys zmieniony program w komputerze na tuningowy. Wtedy to by cos dalo ale wtedy lepiej dac jeden wiekszy niz dwa male bo bylby problem z jego zamontowaniem i rozprowadzeniem rur doplywowych. PozdraVWiam |
Autor: | Kevin [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
a nie lepiej od razu 3 załozyc?? ![]() ![]() wiecej rurek spowoduje mysle wieksza dziure tylko ktos gdzies wyliczyl... ze jedno kolanko powoduje opory w dolocie to jak wstawienie 7 metrowej rury, wiadomo ze czasami inaczej sie nie da... moja rada jes taka by wsadzic jeden a duzy a nie bawic sie z dwoma jesli to chcesz do mk2 to przeciez tam mozna wsdzic ICka z sprintera lub innego dostawczaka gdzie IC sa wdajne za zderzakiem masz miejsca ze biegac mozna ![]() co do samego pomyslu to napewno bedzie lepiej niz z jednym ale te intercoolery sa tragicznie male... najlepszym pomyslem bylo by zrobic customa na rdzeniu z jakiejs ciezarówki... jeda firma zajmujaca sie modyfikcjami diesli zrobila wlasnie customa na rdzeniu z ciezarkowki i powietrze w dolocie mialo temperature o 5 stopni wyzsza niz otoczenie [ Dodano: Sob 20 Wrz, 2008 ] turpik napisał(a): Nie ma sensu wkladac drugiego IC do seryjnego silnika
oj kolego zawse jest sens.... czym zimniejsze powietrze w dolocie tym lepiej... nie zaleznie czy to seria czy chip!!! |
Autor: | turpik [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Kevin napisał(a): wiecej rurek spowoduje mysle wieksza dziure tylko
ktos gdzies wyliczyl... ze jedno kolanko powoduje opory w dolocie to jak wstawienie 7 metrowej rury, wiadomo ze czasami inaczej sie nie da... [ Dodano: Sob 20 Wrz, 2008 ] turpik napisał(a): Nie ma sensu wkladac drugiego IC do seryjnego silnika oj kolego zawse jest sens.... czym zimniejsze powietrze w dolocie tym lepiej... nie zaleznie czy to seria czy chip!!! o to mi mniejwiecej chodzilo ze dwa IC moga spowodowac wieksze straty poprzez wieksza ilos rurek kolanek itp. Mialoby to sens jezeli byloby wieksze cisnienie (wieksze turbo, chip). W seryjnym silniku 2 IC a zwlaszcza w 1Z przyrost mocy bylby minimalny a moze nawet nie zauwazalny ze wzgledu na malą moc wyjsciowa. |
Autor: | piters [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
no ja rozumie ze najlepiej jeden duzy, ale to ma byc do mk3. co do dwoch to nie ma czasem w jakims pasku??. |
Autor: | Kevin [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
taa biturbo... ![]() jak do mk3.... to widze ze chcesz to zrobic po najmniejszej lini oporu... wsadzic IC i tyle.. a tam jeszcze nadmuch trzeba na to poprowadzic... jesli w mk3 nie ma klimy to wsadzenie customa tam to bajka... jesli jest klima to przy kilku wygibasach tez sie da to upchnac centralnie... pytanie tylko jest taki czy warto tracic kase na kolejny słaby i mało wydajny IC jesli mozna wpakowac cos dobrego z potencjalem na wyższą moc a nawet jesli nie chcemy podnosic moc to dla poprawienia ekonomii wydajniejszy IC wplynie na zmniejszenie spalania |
Autor: | piters [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
nie no ja tylko tak poddalłem propozycje założenie drugiego, ale mozna zapodac jeden duzy jak sie zmieści. no jak bym zakładał większy ic to z mylsa zmiany programu. dzieki za info. |
Autor: | Kevin [ Sob 20 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
nie ma problemu... powaznie lepszy jeden wiekszy niz dwa male mało wydajne... a kolanka moga tylko pogorszyc sprawe na forum golfa jest fajny temat gdzie ludzie pokazuja jak walcza z FMICami w swoich autach...mozna duzo ciekawego zobaczyc i pdłapac jakis patent http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608&start=105 |
Autor: | Soad7 [ Nie 21 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Jak Kevin napisał nie ma sensu pachac dwóch małych tylko jeden wiekszy. Rożnica będzie odczuwalna w bardzo gorące dni, wtedy auto nie będzie tak muliło. IC nie doda Ci ani jednego konia mechanicznego. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |