VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3] 1.9TDI stożkowy filtr powietrza i inne pytania?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32617
Strona 1 z 1

Autor:  hermanix [ Pią 12 Wrz, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk3] 1.9TDI stożkowy filtr powietrza i inne pytania?

Tak jak w temacie. Czy zastosowanie "sportowego", stożkowego filtra powietrza w MK III 1.9 TDI ma sens? Czy przyniesie to jakieś korzyści czy to tylko strata kasy?

Co można zmienić w TDI jeśli chodzi o wydech?? Wiem, że ładnego dźwięku nie uzyskam ale chodzi mi głównie o lepszą pracę silnika.
PozdraVWiam

Autor:  szymoneck [ Pią 12 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

hermanix stożek nic nie da w TDI, lepiej postawić na wkładkę K&N, a co do wydechu to zrób przelot na kwasówce, tak z ciekawostek takie rozwiązanie ma kumpel w Ibizie TDI 200km :)

Autor:  Soad7 [ Pią 12 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Ze stożkami nic nie kombinuj bo diesle nie lubia takiego czegoś.
Zr ob przelot z kwasówki tak jak napisał szymoneck,

Autor:  andziorekpl [ Pią 12 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Stożek może wpłynąć na nieprawidłową prace przepływomierza .

Autor:  turpik [ Pią 12 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

andziorekpl napisał(a):
Stożek może wpłynąć na nieprawidłową prace przepływomierza .


i doprowadzic do jego szybszego zuzycia i nieprawidlowej pacy

Autor:  hermanix [ Czw 25 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Odświeże temat bo nie do końca się dowiedziałem tego co chciałem. Czy ten przelot na kwasówce doda mocy, co konkretnie zmieni w pracy samochodu? Jakie są jeszcze możliwości zmian technicznych silnika 1Z aby był mocniejszy?

Autor:  evolution [ Czw 25 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

sam wydech uwolniony zmienia charakterystyke silnika zwykle dodajac ps, jednak gdy przesadzisz pogorszy sie charakterystyka w niskich partiach, najlepiej wydech jest polaczyc ze zmiana turbo dolotu ic wtryskami pompa i programem do tego zawsze mozesz obrobic glowice i zalozyc ostrzajszy walek i bedziesz mial max co da rade zrobic

Autor:  Kevin [ Czw 25 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

hermanix napisał(a):
są jeszcze możliwości zmian technicznych silnika 1Z aby był mocniejszy


przykład aw69 do momentu gdy nie kleknął miał 240ps

1.program lub wtryski i program
2 turbo ze 130 co musi isc z para instalacji kompa 16o bitowego i zaworu sterujacego podcisnieniem
3wiekszy i przedewszystkim cenytralny fmic na najlepiej rdzeniu z ciezarkowki
4 wydech 2 calowy na przelocie bez srodkowego i kata
5. z filtrami nie kombinuj.... wymieniaj sobie tylko np co 5000km filtr zwykly papierowy z filtrona i tyle....

Autor:  evolution [ Czw 25 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Kevin napisał(a):
hermanix napisał(a):
są jeszcze możliwości zmian technicznych silnika 1Z aby był mocniejszy


przykład aw69 do momentu gdy nie kleknął miał 240ps

1.program lub wtryski i program
2 turbo ze 130 co musi isc z para instalacji kompa 16o bitowego i zaworu sterujacego podcisnieniem
3wiekszy i przedewszystkim cenytralny fmic na najlepiej rdzeniu z ciezarkowki
4 wydech 2 calowy na przelocie bez srodkowego i kata
5. z filtrami nie kombinuj.... wymieniaj sobie tylko np co 5000km filtr zwykly papierowy z filtrona i tyle....


ad2 nie zgodze sie gdyz wymiana turbo na 130 nie wiaze sie ze zmiana kompa.. mozna to obejsc...
reszta ok

Autor:  Kevin [ Czw 25 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

evolution napisał(a):
ad2 nie zgodze sie gdyz wymiana turbo na 130 nie wiaze sie ze zmiana kompa.. mozna to obejsc...


no evo ty juz jestes spec.... ja tego nie wiedzialem :D

korzystajac z okazji... jesli z 1z moze zostac wiec co bedzie sterowalo łopatkami??

Autor:  evolution [ Czw 25 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

"ktos" w pl juz to obszedl to domowym sposobem czyli zwyklym silownikiem, nawet mu wyszlo jak powiedzial najwiecej czasu zajelo znalezienie silownika pozniej to juz pikus :) mialem okazje logowac i bylem mocno zdziwiony... nawet overboostu nie mial... turbo ladnie wstawalo. sam osobiscie wykorzystalbym do tego elektrozawor ktory jest fabrycznie pod maska, ale... :ała:

Autor:  mumins [ Pią 19 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Moze ja cos dodam od siebie. Silniki ZS (diesle) pracują ze stałą wartoscią pobieranego powietrza wiec stozek nic nie da. W silniku ZI (benzynowy) pobór powietrza jest regulowany w zalezonsci od otwarcia przepustnicy. (w skrócie) :ok:

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/