VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] 1.9TDI stożkowy filtr powietrza i inne pytania? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32617 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | hermanix [ Pią 12 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk3] 1.9TDI stożkowy filtr powietrza i inne pytania? |
Tak jak w temacie. Czy zastosowanie "sportowego", stożkowego filtra powietrza w MK III 1.9 TDI ma sens? Czy przyniesie to jakieś korzyści czy to tylko strata kasy? Co można zmienić w TDI jeśli chodzi o wydech?? Wiem, że ładnego dźwięku nie uzyskam ale chodzi mi głównie o lepszą pracę silnika. PozdraVWiam |
Autor: | szymoneck [ Pią 12 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
hermanix stożek nic nie da w TDI, lepiej postawić na wkładkę K&N, a co do wydechu to zrób przelot na kwasówce, tak z ciekawostek takie rozwiązanie ma kumpel w Ibizie TDI 200km ![]() |
Autor: | Soad7 [ Pią 12 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Ze stożkami nic nie kombinuj bo diesle nie lubia takiego czegoś. Zr ob przelot z kwasówki tak jak napisał szymoneck, |
Autor: | andziorekpl [ Pią 12 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Stożek może wpłynąć na nieprawidłową prace przepływomierza . |
Autor: | turpik [ Pią 12 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
andziorekpl napisał(a): Stożek może wpłynąć na nieprawidłową prace przepływomierza .
i doprowadzic do jego szybszego zuzycia i nieprawidlowej pacy |
Autor: | hermanix [ Czw 25 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Odświeże temat bo nie do końca się dowiedziałem tego co chciałem. Czy ten przelot na kwasówce doda mocy, co konkretnie zmieni w pracy samochodu? Jakie są jeszcze możliwości zmian technicznych silnika 1Z aby był mocniejszy? |
Autor: | evolution [ Czw 25 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
sam wydech uwolniony zmienia charakterystyke silnika zwykle dodajac ps, jednak gdy przesadzisz pogorszy sie charakterystyka w niskich partiach, najlepiej wydech jest polaczyc ze zmiana turbo dolotu ic wtryskami pompa i programem do tego zawsze mozesz obrobic glowice i zalozyc ostrzajszy walek i bedziesz mial max co da rade zrobic |
Autor: | Kevin [ Czw 25 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
hermanix napisał(a): są jeszcze możliwości zmian technicznych silnika 1Z aby był mocniejszy
przykład aw69 do momentu gdy nie kleknął miał 240ps 1.program lub wtryski i program 2 turbo ze 130 co musi isc z para instalacji kompa 16o bitowego i zaworu sterujacego podcisnieniem 3wiekszy i przedewszystkim cenytralny fmic na najlepiej rdzeniu z ciezarkowki 4 wydech 2 calowy na przelocie bez srodkowego i kata 5. z filtrami nie kombinuj.... wymieniaj sobie tylko np co 5000km filtr zwykly papierowy z filtrona i tyle.... |
Autor: | evolution [ Czw 25 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Kevin napisał(a): hermanix napisał(a): są jeszcze możliwości zmian technicznych silnika 1Z aby był mocniejszy przykład aw69 do momentu gdy nie kleknął miał 240ps 1.program lub wtryski i program 2 turbo ze 130 co musi isc z para instalacji kompa 16o bitowego i zaworu sterujacego podcisnieniem 3wiekszy i przedewszystkim cenytralny fmic na najlepiej rdzeniu z ciezarkowki 4 wydech 2 calowy na przelocie bez srodkowego i kata 5. z filtrami nie kombinuj.... wymieniaj sobie tylko np co 5000km filtr zwykly papierowy z filtrona i tyle.... ad2 nie zgodze sie gdyz wymiana turbo na 130 nie wiaze sie ze zmiana kompa.. mozna to obejsc... reszta ok |
Autor: | Kevin [ Czw 25 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
evolution napisał(a): ad2 nie zgodze sie gdyz wymiana turbo na 130 nie wiaze sie ze zmiana kompa.. mozna to obejsc...
no evo ty juz jestes spec.... ja tego nie wiedzialem ![]() korzystajac z okazji... jesli z 1z moze zostac wiec co bedzie sterowalo łopatkami?? |
Autor: | evolution [ Czw 25 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
"ktos" w pl juz to obszedl to domowym sposobem czyli zwyklym silownikiem, nawet mu wyszlo jak powiedzial najwiecej czasu zajelo znalezienie silownika pozniej to juz pikus ![]() ![]() |
Autor: | mumins [ Pią 19 Gru, 2008 ] |
Temat postu: | |
Moze ja cos dodam od siebie. Silniki ZS (diesle) pracują ze stałą wartoscią pobieranego powietrza wiec stozek nic nie da. W silniku ZI (benzynowy) pobór powietrza jest regulowany w zalezonsci od otwarcia przepustnicy. (w skrócie) ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |