VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[caddy mk1] Swap z 1.6d na 3.2 V6
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32565
Strona 1 z 2

Autor:  miki1200 [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu:  [caddy mk1] Swap z 1.6d na 3.2 V6

Witam małe pytanko szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie:

Czy silnik 3.2 v6 da rade wsadzic do tej komory?
Drugie pytanie to jakie inne monstrum by podeszło tam jak nie 3.2 ?

Autor:  cocoloco [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

wszystko wejdzie ! da rade wsadzic tylko bedzie napewno duzo rzeźby ... a cos innego to moze np. vr6 , albo v5 :)

Autor:  miki1200 [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

z vr6 tez duzo rzezby :) a jak robic to raz a porządnie a dzwiek v6 bezcenny :)

Autor:  GIEROYPL [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Stary rób ja teź będę wstawiał jak dobrze pujdzie 2,8 quattro

Autor:  lucek [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Panowie, zastanówcie się, czy Wasze posty wnoszą coś istotnego do tematu?

Autor:  archie [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Do km2 na 100% weszlo ( bylo takie w vwperformance) nie wiem dokladnie o ile komora w mk1 jest mniejsza , ale o ile by nie byla to i tak bedzie duzo rzezby

Autor:  lookazv6 [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

NA WSEE widzielismy jedynke z r32 silnikiem takze darady ale rzezba musi byc masakryczna,moim zdaniem do jedynki w zupelnosci jezeli auto ma zapindalac to 16vg60 lub turbo,no i w jakims stopniu taniej bo sam motor np 16v kr taniej sie kupi od 3.2

Autor:  jacekGT [ Wto 09 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

lookazv6 napisał(a):
16vg60 lub turbo,no i w jakims stopniu taniej bo sam motor np 16v kr taniej sie kupi od 3.2

i z pewnoscia lzej na froncie / lepiej do jezdzenia
w mk2 vr6 juz trzeba uczyc sie jezdzic od nowa

Autor:  evolution [ Śro 10 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

chlopaki, szlag mnie trafia jak czytam ze lzej na froncie to lepiej bo auto nie skreca jak ciezko.... ilu z mas "super kierowcow" mialo okazje pojezdzic czym co z przodu ma duzo ceizszy silnik niz fabryka?? mozecie mi zaufac jesli zawias bedzie przygotowany do wiekszej masy9 amorki i sprezyny odpowiednio twardsze to taki ciezki z przodu dupowoz bedzie skrecac lepiej niz wasze wozki dzieciece. dla przykladu polo 1,8 t corsa 2.0 16v 6 gang mk2 vr6 jezdza i skrecaja bez problemu, dorzuce niebawem jescze mk2 v8 i wasza teorie diabli wezma
EOT

aby wsadzic 3.2 v6 bez podklepani, i wzmocnienia podluznic sie nie obejdzie, mozna wrzucic go tam ze skrzynka zarowno 6 jak i 5 biegowa, mozna takze zrobic to na 4motion z tym nie ma problemu, jedyne co moze stwarzac problem to pokrecenie kiera ale mozna zalozyc elektryczna wspome na walku z renault lub kombinowac z przekladnia z innego modelu, jednak weze, wezyki, bedzie ciasniej pod maska. co trzeba zmienic takze to heble i bez poliuretanu nie podchodz bo bedzie co chwila remont zawieszenia

Autor:  miki1200 [ Śro 10 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Dzięki chłopaki za konkretne odpowiedzi narazie cały czas głośno myślę bo jeszcze silnika nie kupiłem i rozważam rózne opcje :)

Autor:  Classic [ Czw 11 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

evolution napisał(a):
chlopaki, szlag mnie trafia jak czytam ze lzej na froncie to lepiej bo auto nie skreca jak ciezko.... ilu z mas "super kierowcow" mialo okazje pojezdzic czym co z przodu ma duzo ceizszy silnik niz fabryka?? mozecie mi zaufac jesli zawias bedzie przygotowany do wiekszej masy9 amorki i sprezyny odpowiednio twardsze to taki ciezki z przodu dupowoz bedzie skrecac lepiej niz wasze wozki dzieciece. dla przykladu polo 1,8 t corsa 2.0 16v 6 gang mk2 vr6 jezdza i skrecaja bez problemu, dorzuce niebawem jescze mk2 v8 i wasza teorie diabli wezma
EOT

aby wsadzic 3.2 v6 bez podklepani, i wzmocnienia podluznic sie nie obejdzie, mozna wrzucic go tam ze skrzynka zarowno 6 jak i 5 biegowa, mozna takze zrobic to na 4motion z tym nie ma problemu, jedyne co moze stwarzac problem to pokrecenie kiera ale mozna zalozyc elektryczna wspome na walku z renault lub kombinowac z przekladnia z innego modelu, jednak weze, wezyki, bedzie ciasniej pod maska. co trzeba zmienic takze to heble i bez poliuretanu nie podchodz bo bedzie co chwila remont zawieszenia

bluehehehehe,hahahahaha
pzdr

Autor:  GIEROYPL [ Czw 11 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Classic napisał(a):
bluehehehehe,hahahahaha

Jaki Ty jesteś inteligętny to mi aż się drobne nie zgadzają chciałbym się spotkać z Tobą na jakimś zlocie to bym Ci wytłumaczył pare spraw. Evolution bardzo dobrze pisze o sterowaniu autem! nie jeden nie mają pojęcia wcale a drugi przeczytał teorię z książki i już są wielkimi mechanikami i znawcami, a jak przyjdzie co do czego to koła nie potrafią wymienić. Niechce tu nikogo obrażać.

Autor:  cocoloco [ Czw 11 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

evolution napisał(a):
chlopaki, szlag mnie trafia jak czytam ze lzej na froncie to lepiej bo auto nie skreca jak ciezko.... ilu z mas "super kierowcow" mialo okazje pojezdzic czym co z przodu ma duzo ceizszy silnik niz fabryka?? mozecie mi zaufac jesli zawias bedzie przygotowany do wiekszej masy9 amorki i sprezyny odpowiednio twardsze to taki ciezki z przodu dupowoz bedzie skrecac lepiej niz wasze wozki dzieciece. dla przykladu polo 1,8 t corsa 2.0 16v 6 gang mk2 vr6 jezdza i skrecaja bez problemu, dorzuce niebawem jescze mk2 v8 i wasza teorie diabli wezma
EOT

aby wsadzic 3.2 v6 bez podklepani, i wzmocnienia podluznic sie nie obejdzie, mozna wrzucic go tam ze skrzynka zarowno 6 jak i 5 biegowa, mozna takze zrobic to na 4motion z tym nie ma problemu, jedyne co moze stwarzac problem to pokrecenie kiera ale mozna zalozyc elektryczna wspome na walku z renault lub kombinowac z przekladnia z innego modelu, jednak weze, wezyki, bedzie ciasniej pod maska. co trzeba zmienic takze to heble i bez poliuretanu nie podchodz bo bedzie co chwila remont zawieszenia


ja sie nie zgadzam do konca o tym ze ciezszy przod na osce to zaraz auto lepiej jedzie w zakretach jak wsadzi sie za duzy silnik to bedzie przod sie slizgał wiadomo ze lepiej troceh oskie dociazyc ale bez rpzesady ... r 32 to duzy silniki ciezki tak samo jak piszesz o mkII z v8 uwazam ze to juz za duzo

Autor:  GIEROYPL [ Czw 11 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

metodą prób i błedów można wyrównoważyć auto zeby nie było pod/nadsterowne, albo spytac dobrze doświadczonego kolegi to prawie na oko powie co i jak i będzie dobrze.

Autor:  lucek [ Pią 12 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

GIEROYPL napisał(a):
metodą prób i błedów można wyrównoważyć auto zeby nie było pod/nadsterowne, albo spytac dobrze doświadczonego kolegi to prawie na oko powie co i jak i będzie dobrze.


Kiedyś Suchanke z Autimu powiedział mi, że należałoby postawić auto każdym kołem na wadze i ustawiać odpowiednio zawias.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/