VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] 1.8 KJet falują obroty? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32491 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | D1 RMK81 [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk2] 1.8 KJet falują obroty? |
panowie mam pytanie silnik w golfie 2 pojemnosc 1,8 wtrysk mechaniczny!! po odpaleniu go przez około 30 sekund falują obroty a mianowicie silnik chodzi góra dół po tym czasie już chodzi normalnie co to może byc probowałem regulować dyszą ale to zdaje egzamin na krótki okres!! a może to sonda lamba??lub coś innego dajcie znać acha i jakie powinien mieć obroty na wolnych pozdrawiam i dziekuje za cenne uwagi ![]() |
Autor: | andziorekpl [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Jeśli to KE-Jetronic , to może być niewłaściwy skład mieszanki ,np.za bogata. |
Autor: | evolution [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
po pierwsze czy faluje na cieplym zimnym ... po drugie jaka dysza??/po trzecie jesli nie wiesz jak dziala mechanika niedotykaj bo beda koszta... |
Autor: | D1 RMK81 [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
andziorekpl napisał(a): Jeśli to KE-Jetronic , to może być niewłaściwy skład mieszanki ,np.za bogata. leje 95 a może zalać 98?? [ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 ] evolution napisał(a): po pierwsze czy faluje na cieplym zimnym ... po drugie jaka dysza??/po trzecie jesli nie wiesz jak dziala mechanika niedotykaj bo beda koszta...
faluje często na zimnym choć na ciepłym też sie zdarza a dysza ma takie pokrętło że mozna regulować zaraz koło linki gazu o ile sie nie myle ale jak żle to mnie popraw ![]() |
Autor: | Balast [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
D1 RMK81 napisał(a): leje 95 a może zalać 98??
ilośc oktanów nie ma wpływu na falowanie tylko skład mieszanki powietrzno-paliwowej, słuchaj evolution, i sam nie grzeb bo jak go rozregulujesz to juz nie pojeżdzisz. |
Autor: | Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
evolution napisał(a): po trzecie jesli nie wiesz jak dziala mechanika niedotykaj bo beda koszta...
niby jakie koszta? |
Autor: | evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
dochodzenia co zle zrobil i zniszczyl... a z powodu ze dobrze we np wrocku kajetronic robi pare osob (na rece policzysz i ci zostanie) to cena za ta usluge jest "odpowiednia" |
Autor: | Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
troszke mnie czasem dziwia twoje wpowiedzi juz w kolejnej piszesz o pieniadzach,ale dobra nie o tym tu mowa co do k-jeta to prawda ze jest malo osob ktore sie na tym znaja i niektorzy wykorzystuja ta niewiedze innych zarabiajac na nich ja np nauczyelm sie obslugi k-jeta wiec nie musze sie martwic,a jak czegos nie wiem to mam sie do kogo zglosic o porade u mnie w okolicy jest pare osob ktore maja k-jeta w paluszku jesli sie dba o k-jeta i co jakis czas sprawdza to wszystko bangla jak trzeba pzdr |
Autor: | evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
do czasu jak nie dziala i sie samemu rusza.. pytanie ode mnie ile mozliwosci regulacji jest w kajetronic na 4 cylindry?? mowisz ze wiesz... chce cie z bledu wyprowadzic... |
Autor: | Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
regualcji czego?mieszanki paliwowo-powietrznej? |
Autor: | evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
tak |
Autor: | Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
evolution napisał(a): do czasu jak nie dziala i sie samemu rusza
napisalem ze jak jest dobrze "serwisowany" i robi to osoba ktora sie na tym zna to nie ma prawa sie nic stac wiadomo ze zawsze moze sie cos popsuc ale to juz nie jest zalezne od nas i nie nalezy tego oceniac na zasadzie ze popsulo sie bo dotykal tego pseudo fachowiec |
Autor: | evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
wiec jak wiesz ile jest regulacji??? wytlumacze ci psuc sie moze i sie naprawi za rozsadne pieniadze, ale jak pseudofachowiec dotknie to koszta rosna... proste nauka kosztuje ![]() [ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ] czekam na odpowiedz... poradziles sie juz??:> |
Autor: | Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
tak poradzilem sie juz dwie |
Autor: | evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
regulacji jest 6 jedna + xmaf dla wszystkich cylindrow jedna * xcts dla wszystkich cylindrow 4 * xmaf dla kazdego cylindra osobno regulacja sruba na przepustnicy nie jest regulacja skladu mieszanki a swobodnego przeplywu poza przepustnica i nie zmienia skladu mieszanki w calym zakresie obrotow w zwiazku z tym jej nie bierzemy za regulacje widzisz i to sa pseudofachowcy, wiedza wszystko o niczym [ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ] moze przetlumaczyc??:> ![]() |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |