VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk2] 1.8 KJet falują obroty?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32491
Strona 1 z 3

Autor:  D1 RMK81 [ Sob 06 Wrz, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk2] 1.8 KJet falują obroty?

panowie mam pytanie silnik w golfie 2 pojemnosc 1,8 wtrysk mechaniczny!!

po odpaleniu go przez około 30 sekund falują obroty a mianowicie silnik chodzi góra dół po tym czasie już chodzi normalnie co to może byc probowałem regulować dyszą ale to zdaje egzamin na krótki okres!!

a może to sonda lamba??lub coś innego dajcie znać acha i jakie powinien mieć obroty na wolnych

pozdrawiam i dziekuje za cenne uwagi :ok:

Autor:  andziorekpl [ Sob 06 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

Jeśli to KE-Jetronic , to może być niewłaściwy skład mieszanki ,np.za bogata.

Autor:  evolution [ Sob 06 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

po pierwsze czy faluje na cieplym zimnym ... po drugie jaka dysza??/po trzecie jesli nie wiesz jak dziala mechanika niedotykaj bo beda koszta...

Autor:  D1 RMK81 [ Sob 06 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

andziorekpl napisał(a):
Jeśli to KE-Jetronic , to może być niewłaściwy skład mieszanki ,np.za bogata.


leje 95 a może zalać 98??

[ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 ]
evolution napisał(a):
po pierwsze czy faluje na cieplym zimnym ... po drugie jaka dysza??/po trzecie jesli nie wiesz jak dziala mechanika niedotykaj bo beda koszta...


faluje często na zimnym choć na ciepłym też sie zdarza a dysza ma takie pokrętło że mozna regulować zaraz koło linki gazu o ile sie nie myle ale jak żle to mnie popraw :ok:

Autor:  Balast [ Sob 06 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

D1 RMK81 napisał(a):
leje 95 a może zalać 98??

ilośc oktanów nie ma wpływu na falowanie tylko skład mieszanki powietrzno-paliwowej, słuchaj evolution, i sam nie grzeb bo jak go rozregulujesz to juz nie pojeżdzisz.

Autor:  Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

evolution napisał(a):
po trzecie jesli nie wiesz jak dziala mechanika niedotykaj bo beda koszta...

niby jakie koszta?

Autor:  evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

dochodzenia co zle zrobil i zniszczyl... a z powodu ze dobrze we np wrocku kajetronic robi pare osob (na rece policzysz i ci zostanie) to cena za ta usluge jest "odpowiednia"

Autor:  Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

troszke mnie czasem dziwia twoje wpowiedzi
juz w kolejnej piszesz o pieniadzach,ale dobra nie o tym tu mowa

co do k-jeta to prawda ze jest malo osob ktore sie na tym znaja i niektorzy wykorzystuja ta niewiedze innych zarabiajac na nich

ja np nauczyelm sie obslugi k-jeta wiec nie musze sie martwic,a jak czegos nie wiem to mam sie do kogo zglosic o porade

u mnie w okolicy jest pare osob ktore maja k-jeta w paluszku

jesli sie dba o k-jeta i co jakis czas sprawdza to wszystko bangla jak trzeba

pzdr

Autor:  evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

do czasu jak nie dziala i sie samemu rusza.. pytanie ode mnie ile mozliwosci regulacji jest w kajetronic na 4 cylindry?? mowisz ze wiesz... chce cie z bledu wyprowadzic...

Autor:  Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

regualcji czego?mieszanki paliwowo-powietrznej?

Autor:  evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

tak

Autor:  Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

evolution napisał(a):
do czasu jak nie dziala i sie samemu rusza

napisalem ze jak jest dobrze "serwisowany" i robi to osoba ktora sie na tym zna to nie ma prawa sie nic stac

wiadomo ze zawsze moze sie cos popsuc ale to juz nie jest zalezne od nas i nie nalezy tego oceniac na zasadzie ze popsulo sie bo dotykal tego pseudo fachowiec

Autor:  evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

wiec jak wiesz ile jest regulacji???
wytlumacze ci psuc sie moze i sie naprawi za rozsadne pieniadze, ale jak pseudofachowiec dotknie to koszta rosna... proste nauka kosztuje :D

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
czekam na odpowiedz... poradziles sie juz??:>

Autor:  Classic [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

tak poradzilem sie juz

dwie

Autor:  evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ]
Temat postu: 

regulacji jest 6

jedna + xmaf dla wszystkich cylindrow
jedna * xcts dla wszystkich cylindrow
4 * xmaf dla kazdego cylindra osobno

regulacja sruba na przepustnicy nie jest regulacja skladu mieszanki a swobodnego przeplywu poza przepustnica i nie zmienia skladu mieszanki w calym zakresie obrotow w zwiazku z tym jej nie bierzemy za regulacje


widzisz i to sa pseudofachowcy, wiedza wszystko o niczym

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
moze przetlumaczyc??:> <:<

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/