VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] Golf mk2 G40 - czyli swap na PY https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32433 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | w0jta5 [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk2] Golf mk2 G40 - czyli swap na PY |
Witam. Mam golfa mk2 z silnikiem NZ czyli 1.3 na wtrysku 55KM. Doczytalem sie ze moge zrobic swap silnika z g40. Jako ze mam 1.3 na pokladzie wszystkie lapy powinny pasowac. Niestety wiecej informacji nigdzie nie moge znalezc, prosze o opinie i wskazowki Z gory dzieki ![]() |
Autor: | cocoloco [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
skoro miałes nz to lapy od py beda na bank pasowały potrzebujesz pelen komplet kompa .... i silni kz osprzetem ![]() Loco czytaj co piszesz, bo często gubisz literki i nie wiadomo o co Ci chodzi. Lucius Snow |
Autor: | w0jta5 [ Pią 05 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Więc wszystko jest na dobre drodze ![]() Orientacyjnie po ile chodzą silniki od G40 i czy jest jakaś różnica miedzy silnikiem od 86c a 86c2f ? I jeszcze interesuje mnie jaki jest koszt naprawy turbosprężarki ? Jeżeli kupie silnik ze skrzynia to od razu wpakuje ze skrzynia, jeśli nie to zostanie stara, 4-biegowa ;] Ciekawe ile sprzęgło wytrzyma ![]() |
Autor: | PR23M3K [ Pią 05 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
w 86c byl przeplywomierz, w 86c2f nie bylo, za to w dolocie byl czujnik roznily sie tez intercoolerem i moze czyms jeszcze, niech ktos mnie poprawi jak sie myle no i to nie jest turbosprezarka a kompresor, koszt naprawy zalezy od uszkodzenia i czy sie samemu robi najlepiej kupic rozbite polo, wtedy masz wszystko, mozna wyrwac za ok 2 tys |
Autor: | cocoloco [ Pią 05 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
regeneracja kompresora w granicy 800 - 1000 zł ... o ile sie nie mylę ![]() ![]() |
Autor: | Zimny [ Pią 05 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
pytanie tylko po co do MKII wkladac PY.... taniej wyjdzie kilka innych silnikow i do tego o wiekszej mocy... ale to Twoj wybor silnik powyzej 2000 + regeneracja kompresora kolo 1000 masz juz 3000 a moc 113km z silnika 1,3 czyli momencik marny co przy kwadratowej budzie MKII conajmniej nie bedzie jechalo... mysle ze lepszym wyborem bedzie juz wszystko powyzej silnika RP...choc RP moze byc porownywalny do PY a duuuzo tanszy jesli sie myle to nabluzgajcie na mnie no i jeszcze ktos ci to musi wlozyc za jakas kase...chyba ze sam to zrobisz ale przekladka calej instalacji wlacznie ze skrzynka bezpiecznikow albo przerabianie kostek to nie jest latwa sprawa...sam to przerabialem przy swapie |
Autor: | _poldi_ [ Pią 05 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
elektryka w PY jest prosta jak drut raptem z 8 przewodow |
Autor: | w0jta5 [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Swap chce zrobic ze znajomym ktory ma troche wiedzy na ten temat. Chce wsadzic cos mocniejszego ale niestety podejrzewam ze nie poradze sobie z przespwaniem lapy silnika, tyaki pech ze mam 1.3 ![]() Wiec dla mnie najlatwiejsza droga uzyskania wiekszej mocy jest G40, jezeli sie myle to prosze o nakierowanie mnie na dobra droge ![]() |
Autor: | volt [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
dlaczego mialbys lapy przespawywac ? 1.3 to to samo co 1.8 |
Autor: | dawid [ Sob 06 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
volt napisał(a): 1.3 to to samo co 1.8 mylisz się.łapy z 1,3 są inaczej ułożone niż w 1,8.prościej mówiąc jest całkiem inny blok. w0jta5 napisał(a): ze nie poradze sobie z przespwaniem lapy silnika
tam nic spawać nie musisz chyba.wystarczy że nowy silnik będzie z kpl łap. |
Autor: | volt [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
dawid018 napisał(a): volt napisał(a): 1.3 to to samo co 1.8 mylisz się.łapy z 1,3 są inaczej ułożone niż w 1,8.prościej mówiąc jest całkiem inny blok. quote] wczoraj przekladalem z 1.3 NZ na 1.8 RP i wszystkie lapy pasowały bez problemu ![]() |
Autor: | w0jta5 [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
PANOWIE, TO JA JUZ NIC NIE WIEM... ![]() TO JAK TO W KONCU JEST ![]() ![]() |
Autor: | cocoloco [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
jest tak za g40 podejdzie ci bez niczegego a 1.8 bedziesz musiał przespawac jakies mocowanie 1 lub 2 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | evolution [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
w0jta5 napisał(a): PANOWIE, TO JA JUZ NIC NIE WIEM... lapy silnika i skzryni miedzy 1.3 a 1.8 nie pasuja
![]() TO JAK TO W KONCU JEST ![]() ![]() jednak kompletny zestaw 1.8 z golfa pasuje do kazdej budy. pomijjac fakt ze co 3 1,3 w papierach ma pod maska conajmniej 1,6 |
Autor: | sari [ Nie 07 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
evolution, im chodzi chyba o przespawanie mocowań poduszek. Ale jest tak jak mówisz, łapa przykrecana jest do bloku i do skrzyni. Więc w0jta5, jeśli wytragasz całość z rozbitka i w całośći wsadzisz to podejdzie motor nawet z mk3, problem jest jedynie w mk1 gdzie kolektory wydechowe były z przodu bodaj 1,1 i 1,3. Ja wsadziłem 2x16V do mk2 NZ i nie było problemów(miałem kompkletne samochody-dawcy) Elektryka hmm zalezy w NZ masz już kilka kabli, ale ja pokusiłem się o wyminane wsszystkich kabli na te z 16V, domyślam się ze masz jeszcze skrzynie czwórke, więc musisz dodac elemnty wybieraka i sam wybierak, odrazu kup nowy zestaw naprawczy koszt 30zł a luzy zlikwidujesz, następnie musisz zmienić wydech bo w NZ jest kolektor z przodu, nie wiem jak ma G40 ale każdy od 1,6 w góre ma wydech z tyłu no i to by było na tyle ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |